AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.441
Haha vind ik niet gek hoor met die sexy tanks van je .... ;)
Op je 40ste eindelijk de aandacht die je verdient :roflol:

Terug bedoel je ;) De laatste jaren was het gewoon wat minder :p

Beetje stoken en rellen moet kunnen toch? Het forum is zo braaf geworden de laatste jaren, voorheen gebeurde er nog wel eens iets. En inderdaad waar ligt de lijn op internet zolang je het maar niet te serieus neemt. Sommige hebben daar blijkbaar toch problemen mee en om je daar nu druk om te maken.

Easy deads, waarom ben je niet nog wat zwaarder gegaan?

True. Maar iemand proberen af te breken op zijn werk, trainen, ook al is het om te rellen, kan soms verkeerd aankomen ;)

Omdat het niet in het schema stond en ik gewoon vakantie lui ben :p

• #33.443
Wat heb jij hier nu weer mee te maken Rene? Jij kunt ook echt altijd weer een probleem om niks maken, dit niet de eerste keer met jou. Als je zo slecht tegen internet kunt is het misschien handig er iets minder achter te zitten.

• #33.445
gaan we weer :roflol:

t*ring man,
man the f**k up jullie allemaal, wat een wijvengezeik hier zeg :')

• #33.448
bulck :wave:

een sms gehad dat je even komt buurten? :roflol:

Wat heb jij hier nu weer mee te maken Rene? Jij kunt ook echt altijd weer een probleem om niks maken, dit niet de eerste keer met jou. Als je zo slecht tegen internet kunt is het misschien handig er iets minder achter te zitten.

Lol misschien moet jij je posts eens terug lezen, en kijken hoe die overkomen Mark!

• #33.450
  • #33.452
Haha, deal ! Desalniettemin ga ik wel terug wat cardio gaan doen. Anders overleef ik die tripjes naar
SMTK niet meer :p Niet gedacht dat het zo conditioneel zou zijn

Tegenwoordig ga je meer dan cardio nodig hebben om een trip naar SMTK nog te overleven :D

• #33.454
Tegenwoordig ga je meer dan cardio nodig hebben om een trip naar SMTK nog te overleven :D

Ja man... stel je voor... een juicer tussen al die natty's die het allemaal beter doen :eek: En daarbovenop me
ook nog eens rauw lusten. Ik slaap er 's nachts niet meer van :roflol:

Je log is kapot Rob :eek:

• #33.456
Gelukkig kan ik nog wel naar SMTK :D als echte ecto zijnde

stumboo :roflol: :roflol: ging helemaal kapot

Ik gun je de rust, Robby, ondanks de rommelige discussie/rel vind ik niet dat jou eerlijkheid over je leven moet afgestraft worden op de manier dat het nu soms gebeurde. Alsof het eender wiens zaken zijn.

en voor je verzoeningspakketten aan de bebaarde mensen in je log: Sanca houdt van ardbeg, niet van laphroaig (begrijpen wie begrijpen kan), long fillers en ulfberts zal hij ook wel apprecieren.

Terug
Naar boven