- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Misschien met de volgende blast toch nog die 250 eens trekken![]()
Fixed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien met de volgende blast toch nog die 250 eens trekken![]()

Haha. Bouwen op gear? Durf ik me nog niet aan wagen![]()

Ik ga bulken!
En dan ga ik 9 kansen 
Mooie DL Rob, en dan nog een stel high rep oefeningen![]()
Eerst noem je me dunne en nu weer ectoIk ga bulken!
---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------
Beetje bang voor de terugval als ik off ga. Vooral dan in kracht. Dat trek ik niet goedEn dan ga ik 9 kansen
van de 10 terug on en is het een straatje zonder einde. Als ik gewoon cut en een kilo'tje of 2, 3 per jaar pak.
En uiteindelijk dan op 10 a 12% op 100kg sta, is het goed genoeg
Thanks!

Beetje bang voor de terugval als ik off ga. Vooral dan in kracht. Dat trek ik niet goedEn dan ga ik 9 kansen
van de 10 terug on en is het een straatje zonder einde. Als ik gewoon cut en een kilo'tje of 2, 3 per jaar pak.
En uiteindelijk dan op 10 a 12% op 100kg sta, is het goed genoeg![]()

Je weegt net zoveel als mij nu ouwe....zou lekker off blijven en je lijf ff laten herstellen die massa en kracht blijft echt wel zitten![]()
Ik verlies nog steeds gewicht en durf mijn cardio niet ineens te schrappen 

Op het einde van deze rit was ik het injecteren ook
Dat spreekt voor zich
Tussen de 200 & 250. Afhankelijk van het avondmaalZoals ik al zei, dan word het een straatje zonder eindeOp het einde van deze rit was ik het injecteren ook
spuigzat. Moest ik nu aan meerdere injectspots raken... Volgend jaar eens kijken waar ik aan kan![]()

Nu je ecto bent kun je misschien wel bij je ass om te pinnen??![]()
Je hebt toch 2 handen nodig om te pinnen? Hoe kan je anders aspireren?

Nou dat lukt wel toch? Of anders je betere helft lief aankijken![]()
Dat lukt helemaal niet
T-rex arms remember
En zo flexibel als een baksteen 

NeeDat lukt helemaal niet
T-rex arms remember
En zo flexibel als een baksteen
En nope, betere helft viel al bijna flauw toen ze het zag dat ik het bij mezelf deed
Met kortere naalden kan ik wel opzij en vanboven op mijn quad injecteren. Dan heb ik 4 plekken![]()

Haha oh ja midget das waar
Ze moet er maar wat voor over hebben hoor, ze wil toch een buffe beer naast zich
Delts geen optie?

Haha. Ik zal het doorgeven
Geen idee. Mmm... misschien wel ja. Maar daar krijg je ook maar 1ml in weg toch?

Zet ik hem gewoon op dezelfde plek. 5ml