XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Mooi werk weer ecto brother in arm!

Mooie DL Rob, en dan nog een stel high rep oefeningen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.766
Mooi werk weer ecto brother in arm!

Eerst noem je me dunne en nu weer ecto :sad: Ik ga bulken!

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Hoezo niet? cutten ging toch ook goed? :D

Beetje bang voor de terugval als ik off ga. Vooral dan in kracht. Dat trek ik niet goed :p En dan ga ik 9 kansen
van de 10 terug on en is het een straatje zonder einde. Als ik gewoon cut en een kilo'tje of 2, 3 per jaar pak.
En uiteindelijk dan op 10 a 12% op 100kg sta, is het goed genoeg :)

Mooie DL Rob, en dan nog een stel high rep oefeningen ;)

Thanks!

Eerst noem je me dunne en nu weer ecto :sad: Ik ga bulken!

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Beetje bang voor de terugval als ik off ga. Vooral dan in kracht. Dat trek ik niet goed :p En dan ga ik 9 kansen
van de 10 terug on en is het een straatje zonder einde. Als ik gewoon cut en een kilo'tje of 2, 3 per jaar pak.

Thanks!

Je weegt net zoveel als mij nu ouwe....zou lekker off blijven en je lijf ff laten herstellen die massa en kracht blijft echt wel zitten :D

Daar hebben ze cruisen voor uitgevonden toch ;)

• #33.769
Je weegt net zoveel als mij nu ouwe....zou lekker off blijven en je lijf ff laten herstellen die massa en kracht blijft echt wel zitten :D

Ik zit toch wat met de poepers :p Ik verlies nog steeds gewicht en durf mijn cardio niet ineens te schrappen :p
Heb er al 30min per dag afgedaan nu... maar drop nog steeds in gewicht. Hoop dat het vocht is ipv vvm :o

Daar hebben ze cruisen voor uitgevonden toch ;)

Zoals ik al zei, dan word het een straatje zonder einde :p Op het einde van deze rit was ik het injecteren ook
spuigzat. Moest ik nu aan meerdere injectspots raken... Volgend jaar eens kijken waar ik aan kan :p

lkkre DL robje.

heb je eiwitten hoog?

Zoals ik al zei, dan word het een straatje zonder einde :p Op het einde van deze rit was ik het injecteren ook
spuigzat. Moest ik nu aan meerdere injectspots raken... Volgend jaar eens kijken waar ik aan kan :p

Nu je ecto bent kun je misschien wel bij je ass om te pinnen?? :D

• #33.774
  • #33.776
Nou dat lukt wel toch? Of anders je betere helft lief aankijken ;)

Nee :o Dat lukt helemaal niet :roflol: T-rex arms remember :) En zo flexibel als een baksteen :)

En nope, betere helft viel al bijna flauw toen ze het zag dat ik het bij mezelf deed :roflol:

Met kortere naalden kan ik wel opzij en vanboven op mijn quad injecteren. Dan heb ik 4 plekken :)

Nee :o Dat lukt helemaal niet :roflol: T-rex arms remember :) En zo flexibel als een baksteen :)

En nope, betere helft viel al bijna flauw toen ze het zag dat ik het bij mezelf deed :roflol:

Met kortere naalden kan ik wel opzij en vanboven op mijn quad injecteren. Dan heb ik 4 plekken :)

Haha oh ja midget das waar :D

Ze moet er maar wat voor over hebben hoor, ze wil toch een buffe beer naast zich ;)

Delts geen optie?

• #33.778
Haha oh ja midget das waar :D

Ze moet er maar wat voor over hebben hoor, ze wil toch een buffe beer naast zich ;)

Delts geen optie?

:sad:

Haha. Ik zal het doorgeven :p

Geen idee. Mmm... misschien wel ja. Maar daar krijg je ook maar 1ml in weg toch?

• #33.780
Mmm... zie net dat 2ml ook wel moet lukken. Nice! Nu heb ik al 6 plekjes :)

Wel fucked up dat ik nu niet weet waar in mijn glutes ik net moet zetten. Nu ja, ongeveer wel natuurlijk. Maar eens ik
de sweetspot zou hebben gevonden zou het wel zonder aspireren kunnen :p Zet ik hem gewoon op dezelfde plek. 5ml
erin duwen is makkelijker dan 2.5x 2ml :)

Terug
Naar boven