MuscleMeat

Robke's trainingslog

stevige squats !

Goede trenning Rob! Off nu, en ook klaar met cut?

goeie sq rob, 5 till fail is wel nice lijkt me.

Ja, nu helemaal klaar met de cut? Wat is het verschil in gewicht en BF? En wat heb je nu precies allemaal aan sups gebruikt? (als je dat wilt delen uiteraard) Ben wel benieuwd naar een kleine samenvatting :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.725

Thanks

Thanks

Goede trenning Rob! Off nu, en ook klaar met cut?

Yups. Sta wel nog op evenveel kcals, maar ben mijn cardio aan het droppen tot ik in gewicht blijf staan.
Nadien misschien nog kcals toevoegen als ik nog gewicht verlies zonder cardio te doen.

goeie sq rob, 5 till fail is wel nice lijkt me.

Bevalt wel ja. Alhoewel triples en singles me toch beter liggen.

Ja, nu helemaal klaar met de cut? Wat is het verschil in gewicht en BF? En wat heb je nu precies allemaal aan sups gebruikt? (als je dat wilt delen uiteraard) Ben wel benieuwd naar een kleine samenvatting :)

20% vet eraf ongeveer en 7kg vvm erbij. Dus van 116-118kg @ 35% ofzo, naar 100kg @ 15%
BP van 155 naar 160
MP van 107.5 naar 110
DL van 225 naar 230
SQ geen PR poging gedaan

Goh... 100% accuraat weet ik het niet meer maar in totaal 23 weken on geweest en het zal zoiets ongeveer geweest zijn:
1 - 23 Test C op 500
8 - 20 Tren E op 400
1 - 19 T3 op 75mcg
Clen op 120mcg (wisselend per 2 weken met de eca)
T5 ECA op 3 caps (90mg Eph) (wisselend per 2 weken met de clen)

60min cardio per dag 7x per week
60min KT per dag 4x per week
kcals gemiddeld 2000-2300

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

maandag 20u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Complete Proteine (ON)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 94min
Bodyweight: 100kg

Comments: minuutje rust tussen de singles ongeveer. Rest van de training was aardig pompen :)

Untitled.jpg

6 is nice toch :)
Lekker hoog volume op de reps, ouwe bb'er ;)
Mooi lijstje 'supps' :D

Goeie cut geweest man,komt er ook nog een foto van hoe je er nu bijstaat?

20% vet eraf :roflol:

Geef toe dat je het iets te ver hebt laten oplopen :P

Goed resultaat.

Waarom bench niet 5x5?

Allemaal leuk en aardig dat kuren Robke, maar welke multi heb je eigenlijk gebruikt al die tijd?

• #33.730
6 is nice toch :)
Lekker hoog volume op de reps, ouwe bb'er ;)
Mooi lijstje 'supps' :D

Thanks

Goeie cut geweest man,komt er ook nog een foto van hoe je er nu bijstaat?

Euhm... op FB staan er toch?

20% vet eraf :roflol:

Geef toe dat je het iets te ver hebt laten oplopen :P

Goed resultaat.

Waarom bench niet 5x5?

Iets? :roflol: Wel wat meer dan iets hé :D

Ga nu even dit proberen. Als het bevalt ga ik nog wel setjes toevoegen

Allemaal leuk en aardig dat kuren Robke, maar welke multi heb je eigenlijk gebruikt al die tijd?

:roflol: Ik ruik sarcasme maar zal toch antwoorden :p Voornamelijk Monster Pak eigenlijk. Tegenwoordig Iron Pack.

Laatst bewerkt:
god***domme, 20% BF eraf en 7kg VVM erbij. Da's echt bizar man!
Ben idd benieuwd naar pics, want ik heb Robke natuurlijk niet op fb

Dit! ^^ 20% eraf in 23 weken is mega impressive inderdaad. Pics or it didn't happen enzo :p:D

• #33.733

In mijn gallerij staan mijn laatste foto's van een tijdje terug ;)

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

Dit! ^^ 20% eraf in 23 weken is mega impressive inderdaad. Pics or it didn't happen enzo :p:D

Haha. Ik heb geen before pics gemaakt :p En een % per week gemiddeld is niet zo impressive als je van een hoog BF afkomt en nog een
zooi gear gebruikt ;)

Haha. Ik heb geen before pics gemaakt :p En een % per week gemiddeld is niet zo impressive als je van een hoog BF afkomt en nog een
zooi gear gebruikt ;)

Nou ja, dat is het probleem. In de ogen van een natty BBer zijn dit enorme en ongelofelijk goede cijfers. En ik weet dat je heel hard werkt, maar het is voor een buitenstaander niet duidelijk hoeveel nu van de stofjes en hoeveel van je eigen werk is. En dat is misschien ook niet interessant, je kan en moet het gewoon niet vergelijken.
Dit is gewoon een enorme verbetering in shape, en ook nog eens een kracht toename in die periode.

• #33.735
Nou ja, dat is het probleem. In de ogen van een natty BBer zijn dit enorme en ongelofelijk goede cijfers. En ik weet dat je heel hard werkt, maar het is voor een buitenstaander niet duidelijk hoeveel nu van de stofjes en hoeveel van je eigen werk is. En dat is misschien ook niet interessant, je kan en moet het gewoon niet vergelijken.
Dit is gewoon een enorme verbetering in shape, en ook nog eens een kracht toename in die periode.

Kan je ook geen inschatting van maken.

Mijn vorige cut was natty. Verloor ik amper vet. Maar wel een hoop kracht. Moest ik heel laag in kcals gaan
en ben ik uiteindelijk gestrand op 18% Zo plat als een pannenkoek. Daarom heb ik dus nadien ook nooit meer
gecut. Tot ik nu plots op wat gear uitkwam. Tja, dan wilde ik het nog wel eens proberen. De uitkomst is dus
wel dag en nacht verschil. De tijd en het werk zijn ongeveer wel hetzelfde geweest.

Junkie mooiboy bad ass mofo Robke h'domme! :lifter:

Kan je ook geen inschatting van maken.

Mijn vorige cut was natty. Verloor ik amper vet. Maar wel een hoop kracht. Moest ik heel laag in kcals gaan
en ben ik uiteindelijk gestrand op 18% Zo plat als een pannenkoek. Daarom heb ik dus nadien ook nooit meer
gecut. Tot ik nu plots op wat gear uitkwam. Tja, dan wilde ik het nog wel eens proberen. De uitkomst is dus
wel dag en nacht verschil. De tijd en het werk zijn ongeveer wel hetzelfde geweest.

Tja, dat eerste daar kan ik wel mee relateren. Ik heb dit voorjaar gecut, 7 kg kwijt waarvan toch een kwart of een derde deel VVM was. Daar ben ik wel van geschrokken, dat is in 2 mnd evenveel VVM verloren als in een heel jaar gewonnen. Een deel daarvan is al wel weer terug, maar de helft nog niet :(

• #33.739
Tja, dat eerste daar kan ik wel mee relateren. Ik heb dit voorjaar gecut, 7 kg kwijt waarvan toch een kwart of een derde deel VVM was. Daar ben ik wel van geschrokken, dat is in 2 mnd evenveel VVM verloren als in een heel jaar gewonnen. Een deel daarvan is al wel weer terug, maar de helft nog niet :(

Yups. En als je dat al een paar keer gedaan heb, geef je er de brui aan en voor je het weet sta je op 35% BF :o
Nu ja, ik toch :p Of je cut diep en blijft steeds rond dat vet% staan wat dus helemaal niet zo geschikt is om natty
VVM terug op te bouwen.

Waar blijft die foto nou? :rolleyes:

Terug
Naar boven