Uncle Outlaw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, nu helemaal klaar met de cut? Wat is het verschil in gewicht en BF? En wat heb je nu precies allemaal aan sups gebruikt? (als je dat wilt delen uiteraard) Ben wel benieuwd naar een kleine samenvatting![]()

6 is nice toch
Lekker hoog volume op de reps, ouwe bb'er![]()
Mooi lijstje 'supps'![]()
Goeie cut geweest man,komt er ook nog een foto van hoe je er nu bijstaat?
20% vet eraf
Geef toe dat je het iets te ver hebt laten oplopen
Goed resultaat.
Waarom bench niet 5x5?
Wel wat meer dan iets hé
Allemaal leuk en aardig dat kuren Robke, maar welke multi heb je eigenlijk gebruikt al die tijd?
Ik ruik sarcasme maar zal toch antwoorden
Voornamelijk Monster Pak eigenlijk. Tegenwoordig Iron Pack.god***domme, 20% BF eraf en 7kg VVM erbij. Da's echt bizar man!
Ben idd benieuwd naar pics, want ik heb Robke natuurlijk niet op fb

god***domme, 20% BF eraf en 7kg VVM erbij. Da's echt bizar man!
Ben idd benieuwd naar pics, want ik heb Robke natuurlijk niet op fb

Dit! ^^ 20% eraf in 23 weken is mega impressive inderdaad. Pics or it didn't happen enzo![]()
En een % per week gemiddeld is niet zo impressive als je van een hoog BF afkomt en nog een
Haha. Ik heb geen before pics gemaaktEn een % per week gemiddeld is niet zo impressive als je van een hoog BF afkomt en nog een
zooi gear gebruikt![]()
Nou ja, dat is het probleem. In de ogen van een natty BBer zijn dit enorme en ongelofelijk goede cijfers. En ik weet dat je heel hard werkt, maar het is voor een buitenstaander niet duidelijk hoeveel nu van de stofjes en hoeveel van je eigen werk is. En dat is misschien ook niet interessant, je kan en moet het gewoon niet vergelijken.
Dit is gewoon een enorme verbetering in shape, en ook nog eens een kracht toename in die periode.

Kan je ook geen inschatting van maken.
Mijn vorige cut was natty. Verloor ik amper vet. Maar wel een hoop kracht. Moest ik heel laag in kcals gaan
en ben ik uiteindelijk gestrand op 18% Zo plat als een pannenkoek. Daarom heb ik dus nadien ook nooit meer
gecut. Tot ik nu plots op wat gear uitkwam. Tja, dan wilde ik het nog wel eens proberen. De uitkomst is dus
wel dag en nacht verschil. De tijd en het werk zijn ongeveer wel hetzelfde geweest.

Tja, dat eerste daar kan ik wel mee relateren. Ik heb dit voorjaar gecut, 7 kg kwijt waarvan toch een kwart of een derde deel VVM was. Daar ben ik wel van geschrokken, dat is in 2 mnd evenveel VVM verloren als in een heel jaar gewonnen. Een deel daarvan is al wel weer terug, maar de helft nog niet![]()

Of je cut diep en blijft steeds rond dat vet% staan wat dus helemaal niet zo geschikt is om natty