- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
woensdag 20u00 training
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Complete Proteine (ON)
Other Supps: Iron Pack (MP)
Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 98kg
Comments: Filmpje kijken -> Spun
20min Stationary bike @ 135hbpm
20min Stepper @ 135hbpm
20min Crosstrainer @ 135hbpm
nakuur update
Voel me nog steeds goed. Libido dropt wel nog wat. Heb weinig interesse... maar mijn vrouwtje regelt dat wel
Probleem is wel dat ik gewicht blijf droppen. Stond vanmorgen op 97kg
Dus vanaf vandaag 15min minder
cardio weer per dag. Scheelt me trouwens ook een pak energie. Klusjes enzo voelen gewoon minder erg omdat
ik er geen zin in heb door al dat sporten.
Drop ik nog steeds in gewicht, schrap ik mijn cardio na de KT volledig. En hou ik het bij 3x 45min per week. Drop
ik dan nog steeds komen er kcals bij
---------- Toegevoegd om 07:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:52 ----------
Ik heb gisteren net even getest, en met wat rek werk kom ik ineens vlotjes met mijn andere hand aan mijn bil
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Complete Proteine (ON)
Other Supps: Iron Pack (MP)
Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 98kg
Comments: Filmpje kijken -> Spun
20min Stationary bike @ 135hbpm
20min Stepper @ 135hbpm
20min Crosstrainer @ 135hbpm
nakuur update
Voel me nog steeds goed. Libido dropt wel nog wat. Heb weinig interesse... maar mijn vrouwtje regelt dat wel

Probleem is wel dat ik gewicht blijf droppen. Stond vanmorgen op 97kg
Dus vanaf vandaag 15min mindercardio weer per dag. Scheelt me trouwens ook een pak energie. Klusjes enzo voelen gewoon minder erg omdat
ik er geen zin in heb door al dat sporten.
Drop ik nog steeds in gewicht, schrap ik mijn cardio na de KT volledig. En hou ik het bij 3x 45min per week. Drop
ik dan nog steeds komen er kcals bij

---------- Toegevoegd om 07:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:52 ----------
Ik heb gisteren net even getest, en met wat rek werk kom ik ineens vlotjes met mijn andere hand aan mijn bil

RIP test/tren hardheid.