MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.801
woensdag 20u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Complete Proteine (ON)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 98kg

Comments: Filmpje kijken -> Spun

20min Stationary bike @ 135hbpm
20min Stepper @ 135hbpm
20min Crosstrainer @ 135hbpm

nakuur update

Voel me nog steeds goed. Libido dropt wel nog wat. Heb weinig interesse... maar mijn vrouwtje regelt dat wel :p

Probleem is wel dat ik gewicht blijf droppen. Stond vanmorgen op 97kg :eek: Dus vanaf vandaag 15min minder
cardio weer per dag. Scheelt me trouwens ook een pak energie. Klusjes enzo voelen gewoon minder erg omdat
ik er geen zin in heb door al dat sporten.

Drop ik nog steeds in gewicht, schrap ik mijn cardio na de KT volledig. En hou ik het bij 3x 45min per week. Drop
ik dan nog steeds komen er kcals bij :)

---------- Toegevoegd om 07:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:52 ----------

Ik heb gisteren net even getest, en met wat rek werk kom ik ineens vlotjes met mijn andere hand aan mijn bil :D

Wil je zo graag vocht vasthouden?

No way dat je puur vvm aan het verliezen bent nu ;)

Sowieso kcal RUSTIG opbouwen naar onderhoud.

• #33.803
Wil je zo graag vocht vasthouden?

No way dat je puur vvm aan het verliezen bent nu ;)

Sowieso kcal RUSTIG opbouwen naar onderhoud.

Denk je? Ik sta plots op een 5kg minder ongeveer... kan toch niet allemaal vocht zijn? Ja, ik sla een beetje in paniek :tanden: :roflol:
Zie er ook plots zo plat uit :( RIP test/tren hardheid.

Rustig cardio droppen is ook goed dan? :)

Je heb toch aardig wat gecut de laatste tijd, ben blij dat je wat kilo's kwijt bent zou ik zeggen. Vocht kun je in korte tijd veel verliezen. Mijn vrouw hield ook veel vocht vast en verloor de dagen na de bevalling ongeveer 8kg. Dat kon je ook goed zien. Maak anders wat foto's van jezelf en vergelijk ze met tijd terug. Is een manier om het wat objectiever te bekijken.

• #33.805
Je heb toch aardig wat gecut de laatste tijd, ben blij dat je wat kilo's kwijt bent zou ik zeggen. Vocht kun je in korte tijd veel verliezen. Mijn vrouw hield ook veel vocht vast en verloor de dagen na de bevalling ongeveer 8kg. Dat kon je ook goed zien. Maak anders wat foto's van jezelf en vergelijk ze met tijd terug. Is een manier om het wat objectiever te bekijken.

Het moeten wel de juiste kilo's zijn wat weg gaan dan Chick ;) Dan zou ik er geen probleem mee hebben :)

Foto's is het te laat voor :)

Ik bekijk het nog even. Maar sowieso schrap ik nog 15min cardio per dag. Zou me een 1000kcals per week
schelen. Dat valt nog goed mee. En heb ik weer wat meer vrije tijd.

Gewoon kappen met die cardio man, cutten zit er nu toch op??

Ja of kcal langzaam uppen of langzaam cardio sxhrappen.

Niet in 1x teveel schrappen of uppen.

Kleine wijziging aanbrengen, weekje of 2 aankijken en aan de hand van het resultaat weer wijziging aanbrengen.

Je moet constant monitoren.

• #33.808
Gewoon kappen met die cardio man, cutten zit er nu toch op??

Tja, als ik dat doe, krijg ik plots wel heel wat kcals extra ter beschikking. Wil natuurlijk ook niet direct terug op +30% zitten :p
En ik vind cardio leuk. Sowieso blijf ik het doen. Het zorgt voor rust in mijn hoofd ;)

Haha, had mijn vrouwtje wat meer het libido van jouw vrouwtje. Als ik niet tegen haar op rij dan gaat er weinig gebeuren.
Het is net cardio, elke dag weer afvragen hoe ik het nu weer voor elkaar ga krijgen.

97 kg op 1.70 is nog steeds behoorlijk, welk bf sta je nu??

• #33.810
Ja of kcal langzaam uppen of langzaam cardio sxhrappen.

Niet in 1x teveel schrappen of uppen.

Kleine wijziging aanbrengen, weekje of 2 aankijken en aan de hand van het resultaat weer wijziging aanbrengen.

Je moet constant monitoren.

Zo was ik het dus ook van plan :) B

---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Haha, had mijn vrouwtje wat meer het libido van jouw vrouwtje. Als ik niet tegen haar op rij dan gaat er weinig gebeuren.
Het is net cardio, elke dag weer afvragen hoe ik het nu weer voor elkaar ga krijgen.

97 kg op 1.70 is nog steeds behoorlijk, welk bf sta je nu??

:roflol: :roflol: :roflol:

Het zijn rare wezens, toen ik on was kon ik er niet genoeg van krijgen en wilde zij niet altijd, nu ze minder
krijgt, wilt zij weer meer :roflol:

Ik denk nog steeds rond de 15% ergens. 's morgens wel abs. En tijdens trainen ook wel veins op schouders, biceps, borst. Maar ik heb
ook nog wel wat mini neukteugels op mijn onderrug ;)

Tja, als ik dat doe, krijg ik plots wel heel wat kcals extra ter beschikking. Wil natuurlijk ook niet direct terug op +30% zitten :p
En ik vind cardio leuk. Sowieso blijf ik het doen. Het zorgt voor rust in mijn hoofd ;)

Hoeveel kcals zit je nu per dag dan? Als je zo blijft eten zonder cardio (of iig met een stuk minder) zou je dan weer hard omhoog gaan qua vet%?

• #33.812
Hoeveel kcals zit je nu per dag dan? Als je zo blijft eten zonder cardio (of iig met een stuk minder) zou je dan weer hard omhoog gaan qua vet%?

Nog steeds rond de 2000/2300 gemiddeld. Afhankelijk van het avondmaal.

En tja, dat wil ik nu net niet riskeren. Ik moet mijn onderhoud weten. Dus nu cardio schrappen tot mijn gewicht
stabiel blijft. Heb ik geen cardio meer over om te schrappen, dan maar kcals toevoegen.

Ineens cardio schrappen zou een kcal surplus zijn van ongeveer 3000 per week oftewel 400kcal per dag gemiddeld
En ik heb al 1500kcals geschrapt aan cardio per week

Dus nu cardio schrappen tot mijn gewicht
stabiel blijft. Heb ik geen cardio meer over om te schrappen, dan maar kcals toevoegen.
Mijn idee, slow and steady :).
Eerst kwam ik rap aan bij het eten van 1800 kcal, uiteindelijk kwam ik in mijn bulk uit op 2850 kcal waarbij ik langzaam aankwam, juist door kleine stapjes te nemen.
Maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen ;).

• #33.814
Mijn idee, slow and steady :).
Eerst kwam ik rap aan bij het eten van 1800 kcal, uiteindelijk kwam ik in mijn bulk uit op 2850 kcal waarbij ik langzaam aankwam, juist door kleine stapjes te nemen.
Maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen ;).

En het BBQ seizoen is haast over. Idem voor terrasjes met ijsjes en bier doen :p Geen vakantie meer.
Enkel nog de verjaardag van mijn zoon. Dus nu is alles weer onder controle zeg maar tot Kerst & Nieuw :D

Kerst & Oud en Nieuw is standaard 2 weken bulken :D

• #33.816
  • #33.819
Terug
Naar boven