- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
hahah koelbox standaard in auto

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

tijdje geleden waren we naar het blote voetenpad geweest. Liep er zo'n ecto met precies 2 bloemkolen
tijdje geleden waren we naar het blote voetenpad geweest. Liep er zo'n ecto met precies 2 bloemkolen
onder zijn arm. Beetje later zat die met zijn bakje tupperware op het terras. Kip met brocolli ofzo. En een watertje
voor hem. Ik keek hem even aan en liep met mijn biertje lachend aan hem voorbij. Beetje gemeen maarja![]()

tijdje geleden waren we naar het blote voetenpad geweest. Liep er zo'n ecto met precies 2 bloemkolen onder zijn arm. Beetje later zat die met zijn bakje tupperware op het terras. Kip met brocolli ofzo. En een watertje voor hem. Ik keek hem even aan en liep met mijn biertje lachend aan hem voorbij. Beetje gemeen maarja
![]()
Oh man, heerlijk!
De grote mannen zijn ook ergens begonnen. je kan ook denken dat het goed is dat een ecto zo met z'n voeding bezig is..Haha schitterend is dat![]()
Om zoiets te doen moet je er wel uitzien of je lift, anders loop je echt voor lul![]()
De grote mannen zijn ook ergens begonnen. je kan ook denken dat het goed is dat een ecto zo met z'n voeding bezig is..

Zou eigenlijk biefstuk, halve haan, en chocomel moete zijn![]()

Oh man, heerlijk!
Ik heb het frame niet om zoiets ooit te kunnen flikken, de ambitie trouwens ook niet, maar ik ga echt nog een keer terug naar mijn oude sportschool als ik wat fatsoenlijke krachtstats heb. Even voor de neus van zo'n vochtbak opwarmen met zijn werkgewicht![]()

Vergeet er geen slice kris aan toe te voegen... eenmaal die uit de diepvries komt. xD My salsa.
Haha schitterend is dat![]()
Om zoiets te doen moet je er wel uitzien of je lift, anders loop je echt voor lul![]()
Oh man, heerlijk!
Ik heb het frame niet om zoiets ooit te kunnen flikken, de ambitie trouwens ook niet, maar ik ga echt nog een keer terug naar mijn oude sportschool als ik wat fatsoenlijke krachtstats heb. Even voor de neus van zo'n vochtbak opwarmen met zijn werkgewicht![]()

De grote mannen zijn ook ergens begonnen. je kan ook denken dat het goed is dat een ecto zo met z'n voeding bezig is..
Met kip/brocoli en water blijft ie ecto
En je kunt het ook overdrijven natuurlijk..

oude gym had allemaal spaggeti barbells, had er 3 van de 5 verbogen. en 1 had een andere verneukt door rackpulls
toen verhuisd en was een weekje bij ouders en wou weer trainen, mocht nog wel een keer een training doen, toen de laatste rechte barbell verbogen bij het squatten
shoarma, friet en chocomel![]()

Vergeet er geen slice kris aan toe te voegen... eenmaal die uit de diepvries komt. xD My salsa.
Zaterdag tuinwerken na de cardio en dan 
Toch goeie presses man!
Zonder shirt kan idd niet ...
Zat een beetje met een dubbel gevoel erover. Ging vrij moeizaam ondanks ik normaal vlot +100 kan pressen.
Ach ja. Bad day zeker... Misschien toch maar weer aan de creatine.

Vind je MP toch heel netjes rob, en we hebben allemaal wel eens een bad(hair)day.![]()

Ondanks je "zwakke" MP toch een nette training kerel!![]()
Ja bent ook weer wat bw kwijt, misschien is dat het.
B&F nog mooie aanbiedingen qua creatine?![]()
Heb al lang niet meer naar crea gekeken. Maar er zal vast wel iets in de sale staan 
Netjes nog man.
Gewoon altijd blijven knallen.
Laat de twijfel niet in je hoofd komen.
Stug doorgaan
Ik