MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.842
hahah koelbox standaard in auto ;)

:lol: tijdje geleden waren we naar het blote voetenpad geweest. Liep er zo'n ecto met precies 2 bloemkolen
onder zijn arm. Beetje later zat die met zijn bakje tupperware op het terras. Kip met brocolli ofzo. En een watertje
voor hem. Ik keek hem even aan en liep met mijn biertje lachend aan hem voorbij. Beetje gemeen maarja :p

:lol: tijdje geleden waren we naar het blote voetenpad geweest. Liep er zo'n ecto met precies 2 bloemkolen
onder zijn arm. Beetje later zat die met zijn bakje tupperware op het terras. Kip met brocolli ofzo. En een watertje
voor hem. Ik keek hem even aan en liep met mijn biertje lachend aan hem voorbij. Beetje gemeen maarja :p

Haha schitterend is dat :roflol:
Om zoiets te doen moet je er wel uitzien of je lift, anders loop je echt voor lul :D

:lol: tijdje geleden waren we naar het blote voetenpad geweest. Liep er zo'n ecto met precies 2 bloemkolen onder zijn arm. Beetje later zat die met zijn bakje tupperware op het terras. Kip met brocolli ofzo. En een watertje voor hem. Ik keek hem even aan en liep met mijn biertje lachend aan hem voorbij. Beetje gemeen maarja :p

:roflol: Oh man, heerlijk!

Ik heb het frame niet om zoiets ooit te kunnen flikken, de ambitie trouwens ook niet, maar ik ga echt nog een keer terug naar mijn oude sportschool als ik wat fatsoenlijke krachtstats heb. Even voor de neus van zo'n vochtbak opwarmen met zijn werkgewicht :D

Om zoiets te doen moet je er wel uitzien of je lift, anders loop je echt voor lul :D
De grote mannen zijn ook ergens begonnen. je kan ook denken dat het goed is dat een ecto zo met z'n voeding bezig is..

Zou eigenlijk biefstuk, halve haan, en chocomel moete zijn:P

Ik heb het frame niet om zoiets ooit te kunnen flikken, de ambitie trouwens ook niet, maar ik ga echt nog een keer terug naar mijn oude sportschool als ik wat fatsoenlijke krachtstats heb. Even voor de neus van zo'n vochtbak opwarmen met zijn werkgewicht :D

oude gym had allemaal spaggeti barbells, had er 3 van de 5 verbogen. en 1 had een andere verneukt door rackpulls

toen verhuisd en was een weekje bij ouders en wou weer trainen, mocht nog wel een keer een training doen, toen de laatste rechte barbell verbogen bij het squatten:D

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

shoarma, friet en chocomel;)

• #33.851

Het was toen ook best warm. Dus wel wat meer mensen gezien die dachten dat ze buff waren en in blote bast rondliepen.
Tjees. Denk ik dan... verkopen ze geen shirts bij jullie in de winkel?

Hahahaha. Eerst maar eens 200kg SQ'en zeker? :D

De grote mannen zijn ook ergens begonnen. je kan ook denken dat het goed is dat een ecto zo met z'n voeding bezig is..

Check beneden.... op kip en brocolli word niemand groot

Met kip/brocoli en water blijft ie ecto :)
En je kunt het ook overdrijven natuurlijk..

:klink:

Nom nom nom. Behalve de chocomelk dan. Dan schijt ik weer 2 dagen niet meer :p

:cool:

oude gym had allemaal spaggeti barbells, had er 3 van de 5 verbogen. en 1 had een andere verneukt door rackpulls

toen verhuisd en was een weekje bij ouders en wou weer trainen, mocht nog wel een keer een training doen, toen de laatste rechte barbell verbogen bij het squatten:D

shoarma, friet en chocomel;)

En jij bent natty? :eek:

Vergeet er geen slice kris aan toe te voegen... eenmaal die uit de diepvries komt. xD My salsa.

Een slice kris? Wat?

---------- Toegevoegd om 07:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------

donderdag 20u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Complete Proteine (ON)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 102min
Bodyweight: 97kg

Comments: teleurstellende MP is teleurstellend. Misschien wat diep gegaan afgelopen maandag en niet helemaal
hersteld ofzo. Daarentegen, vorige cycle, de rep out waren 2 reps met 96.5.Dus ja. Het zijn wel evenveel reps met
wat meer gewicht. Maar had toch op een 4 tal gehoopt.

Rest van de training was dan wel weer goed. Overal meer reps kunnen pakken.

Untitled.jpg

Gewichtdrop was een 300gr tov gisteren. Daar dus wel tevreden mee :) Zaterdag tuinwerken na de cardio en dan
eens flink wat carbs naar binnen duwen :D

kip en broccoli is cut voer:D

• #33.853
Toch goeie presses man!

Zonder shirt kan idd niet ...

• #33.855
Toch goeie presses man!

Zonder shirt kan idd niet ...

Zat een beetje met een dubbel gevoel erover. Ging vrij moeizaam ondanks ik normaal vlot +100 kan pressen.
Ach ja. Bad day zeker... Misschien toch maar weer aan de creatine.

Vind je MP toch heel netjes rob, en we hebben allemaal wel eens een bad(hair)day. :o

Ondanks je "zwakke" MP toch een nette training kerel! :thumbs:

Zat een beetje met een dubbel gevoel erover. Ging vrij moeizaam ondanks ik normaal vlot +100 kan pressen.
Ach ja. Bad day zeker... Misschien toch maar weer aan de creatine.

Ja bent ook weer wat bw kwijt, misschien is dat het.
B&F nog mooie aanbiedingen qua creatine? ;)

Netjes nog man.
Gewoon altijd blijven knallen.
Laat de twijfel niet in je hoofd komen.
Stug doorgaan

• #33.860
Vind je MP toch heel netjes rob, en we hebben allemaal wel eens een bad(hair)day. :o

Hair? What hair? :roflol:

Ondanks je "zwakke" MP toch een nette training kerel! :thumbs:

Thanks!

Ja bent ook weer wat bw kwijt, misschien is dat het.
B&F nog mooie aanbiedingen qua creatine? ;)

Geen idee eigenlijk :p Heb al lang niet meer naar crea gekeken. Maar er zal vast wel iets in de sale staan :D

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Netjes nog man.
Gewoon altijd blijven knallen.
Laat de twijfel niet in je hoofd komen.
Stug doorgaan

Dat sowieso! Ik ben op dit moment al heel tevreden dat ik niet ineens op 96kg stond vanmorgen :roflol: Ik
zei het gisteren nog tegen mijn vrouw... als ik op 95 sta, plof ik de spuit er terug in :roflol:

Terug
Naar boven