MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.821
Rob vind cardio leuk? Ken maar weinig mensen die cardioleuk vinden haha.

• #33.823
Rob vind cardio leuk? Ken maar weinig mensen die cardioleuk vinden haha.

Haha. Ja, ik vind dat leuk. Filmpje op, verstand op nul en je vorige prestatie proberen te verbeteren. Opbouwen naar een goede conditie
vind ik heel leuk. En zo kan ik tenminste eens wat voetballen met mijn zoon zonder na 5 min al in het gras te liggen puffen :D

• #33.825
Ach ja, met een beetje geluk passen mijn nieuwe broeken, die ik kleiner had gekocht, dan weer terug :roflol:
Weer nieuwe broeken zie ik niet zitten :p

Niet? Tja als vrouw zijnde natuurlijk mooi excuus om te shoppen:roflol:

Nog niet geprobeerd of je ze aan kunt dan?

• #33.828
Niet? Tja als vrouw zijnde natuurlijk mooi excuus om te shoppen:roflol:

Nog niet geprobeerd of je ze aan kunt dan?

True... maar had net al geïnvesteerd in nieuwe broeken die nu weer te groot zijn :p Dus bedoelde dat door het aankomen met Kerst
ze terug zouden passen :D Begint kostelijk te worden zo :) En september is een dure maand voor een gezin met school,
verjaardagsfeestjes etc...

Heb jij geen cut, onderhoud en bulk broeken?:D

Ik had mijn cut en onderhoud broeken allemaal weggegooid. Omdat ik me had voorgenomen nooit meer te cutten...
Vroeger had ik wel maat 32 tot 38 in mijn kast hangen :roflol:

• #33.830
  • #33.832
  • #33.834
  • #33.836
Ik hou me altijd maar voor dat 'normale' mensen een stoornis hebben en wij niet ;)

:roflol: Ik zat afgelopen zondag weer in de McDo met een Ceasars Salade. Rest van de familie at burgers en
frieten. Gevolgd door een McFlurry. Heb zelfs niet eens geproefd van mijn vrouw haar McFlurry ondanks ze
het aanbood :roflol:

:roflol: Ik zat afgelopen zondag weer in de McDo met een Ceasars Salade. Rest van de familie at burgers en
frieten. Gevolgd door een McFlurry. Heb zelfs niet eens geproefd van mijn vrouw haar McFlurry ondanks ze
het aanbood :roflol:

En dat is toch volkomen normaal?? :roflol:

• #33.838
Terug
Naar boven