sorry hoor rob dit is de laatste keer dat ik op hem reageer anders is je log zo verpest.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Insinueer jij nou dat iedereen die high volume/frequencie doet aan de gear zit?![]()
sorry hoor rob dit is de laatste keer dat ik op hem reageer anders is je log zo verpest.
Wasp, je begrijpt toch zelf wel dat juist de heel sterke ervaren mannen nooit zullen kunnen voldoen aan je theoretische bewering.
Alleen al de warming up naar de echt hoge gewichten neemt enorm veel tijd in beslag.
Herstellen van echt hoge gewichten ook.
Meer dan alleen squats en misschien een beetje assistance in een training gaat niet lukken.
Dus heb je ook nog een deadlift dag en een bank dag, en evt nog een extra dag voor assistance.
Dan blijft er toch niet zo veel meer over om je frequentie per week te verhogen lijkt me.
En een vergelijking met in de zon liggen klinkt leuk, ik had het origineel ook al eens gelezen, maar slaat nergens op imo.
Man, de tijd dat een powerlifter bezig is met opbouwen naar een set met 350+ kgs....
Dat gaat niet net als bij mij met een paar setjes.
Ja. Ik ben het wel een beetje met je eens hoor Hummer, misschien is een betere vraag over welk niveau van gevorderd we spreken en of we het over natty of non natty gevorderde mensen hebben. Plus we hebben ook nog de vraag over de verdeling van frequentie en volume, want hoe verder je komt hoe meer de curve richting hogere frequentie = beter gaat. Maar ik denk niet dat iemand hier op het niveau is dat het volume niet kan worden verhoogd, snap je?

Wasp, je begrijpt toch zelf wel dat juist de heel sterke ervaren mannen nooit zullen kunnen voldoen aan je theoretische bewering.
Alleen al de warming up naar de echt hoge gewichten neemt enorm veel tijd in beslag.
Herstellen van echt hoge gewichten ook.
Meer dan alleen squats en misschien een beetje assistance in een training gaat niet lukken.
Dus heb je ook nog een deadlift dag en een bank dag, en evt nog een extra dag voor assistance.
Dan blijft er toch niet zo veel meer over om je frequentie per week te verhogen lijkt me.
En een vergelijking met in de zon liggen klinkt leuk, ik had het origineel ook al eens gelezen, maar slaat nergens op imo.
Man, de tijd dat een powerlifter bezig is met opbouwen naar een set met 350+ kgs....
Dat gaat niet net als bij mij met een paar setjes.
newsflash: top sporters gebruiken allemaal ondersteunende middelen.
newsflash: top sporters gebruiken allemaal ondersteunende middelen.
Ik train meestal vier keer in de week en dan ben ik ongeveer 2,5/3u bezig per sessie.
passie hebben voor de sport, da's zo ongeveer de enige vereiste