MuscleMeat

Robke's trainingslog

Cardio? Ben je nou nog aan het cutten? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.984
Cardio? Ben je nou nog aan het cutten? :p

Nope... cardio aan het afbouwen. Maar ga het niet ineens weglaten. Kijken wat ik kan schrappen tot ik op
onderhoud zit. Maar sowieso blijven er 3 sessies van 45min per week in.

Nee.

Het hoeft geen beperking te zijn, het is wat je er zelf van maakt.

Tja... iets lijdt er altijd onder als je nog eens 3x in de week een halve dag van huis bent bovenop je job, etc...
Het is niet wat je er zelf van maakt, het is maar waar je je prioriteiten legt. En mijne liggen niet op een +600
totaal oid...

---------- Toegevoegd om 07:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:47 ----------

donderdag 04u45 training

Pre w/o Supps: 300mg cafeïne; 20gr Waxybolic
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc); 20gr Waxybolic
Post w/o Supps: Complete Proteine (ON)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 77min
Bodyweight: 96kg

Comments: geen idee waar die fail op MP plots vandaan kwam... misschien door de eerste week ochtend training ofzo.
Ik bekijk het nog even deze cycle. Desnoods even een reset doen op MP.

Untitled.jpg

Laatst bewerkt:
Jammer van die MP, verder lekker gepompt :wl:

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Nee.

Het hoeft geen beperking te zijn, het is wat je er zelf van maakt.

Niet? Mijn vrouw werkt 3 a 4 avonden per week, vertel mij eens hoe ik 4 x halve dag vrij moet maken om te trainen?

• #33.986

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Niet? Mijn vrouw werkt 3 a 4 avonden per week, vertel mij eens hoe ik 4 x halve dag vrij moet maken om te trainen?

Thanks

Kinderen opsluiten in hun kamer. Tv opzetten en een emmertje om te poepen. Father of the year award!

Kinderen opsluiten in hun kamer. Tv opzetten en een emmertje om te poepen. Father of the year award!

Haha in Belgie gebruiken ze vaker de kelder toch? :rolleyes:
No thanks, vind het prima gaan. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken om 3 uur per keer te trainen.

• #33.988
Haha in Belgie gebruiken ze vaker de kelder toch? :rolleyes:
No thanks, vind het prima gaan. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken om 3 uur per keer te trainen.

Kelder, tuinhuis, paal in de grond met een ketting... maakt allemaal niet uit :p

Ja idd... het is een hobby uiteindelijk. Geen part time job.

je gaat failen omdat je test levels afnemen en afnemen...

Nu komt je doorzettingsvermogen om de hoek kijken.

Geen idee, jij hebt het al weer over halve dagen. Als je echt wil zijn er echt wel mogelijkheden om 4x 2,5 uur te trainen.

• #33.991
je gaat failen omdat je test levels afnemen en afnemen...

Nu komt je doorzettingsvermogen om de hoek kijken.

Mmm... dan zou ik toch mijn kracht moeten overhouden die ik voor mijn spinazie spuiten had? Doorzettingsvermogen?
Ik weet gewoon niet beter man. Ik blijf reppen tot ik tussen 6 planken lig :roflol:

Geen idee, jij hebt het al weer over halve dagen. Als je echt wil zijn er echt wel mogelijkheden om 4x 2,5 uur te trainen.

Je spreekt over 2,5u trainen. Maar met verplaatsingen erbij, als je geen homegym hebt, kost dat wel wat meer tijd ;)
En door de week lukt dat vaak niet. Ik sta om 4u30 op om te trainen. Dan ben ik net op tijd klaar om mijn zoon school klaar
te hebben. Dan werken, om 16u40 terug thuis, eten, zoon bad in, en dan nog wat spelen en de vrouw wat aandacht geven.
Zo heb ik een balans tussen werk, hobby & gezin. Als ik zou uitslapen en op de avond zou trainen kon ik vast ook langer
trainen. Ten koste van mijn vrouw & zoon... wat is dan belangrijker? Right

Goh, heeft nog lang geduurd voordat je prestaties inzakken. Of is dat normaal? Nu een kerel zijn hè Rob en niet meteen alweer over een nieuwe kuur beginnen!

• #33.995
Goh, heeft nog lang geduurd voordat je prestaties inzakken. Of is dat normaal? Nu een kerel zijn hè Rob en niet meteen alweer over een nieuwe kuur beginnen!

Wat nou prestaties inzakken? Wacht nou even af wat volgende week geeft... doemdenkers :p

kom ik eens kijken als je training nog op de laatste pagina staat, zie ik zo'n laffe mp

:p

• #33.997
O, het is inderdaad maar 1 training, squatjes gingen prima zie ik. Er is hoop!

Mmm... dan zou ik toch mijn kracht moeten overhouden die ik voor mijn spinazie spuiten had? Doorzettingsvermogen?
Ik weet gewoon niet beter man. Ik blijf reppen tot ik tussen 6 planken lig :roflol:

Je spreekt over 2,5u trainen. Maar met verplaatsingen erbij, als je geen homegym hebt, kost dat wel wat meer tijd ;)
En door de week lukt dat vaak niet. Ik sta om 4u30 op om te trainen. Dan ben ik net op tijd klaar om mijn zoon school klaar
te hebben. Dan werken, om 16u40 terug thuis, eten, zoon bad in, en dan nog wat spelen en de vrouw wat aandacht geven.
Zo heb ik een balans tussen werk, hobby & gezin. Als ik zou uitslapen en op de avond zou trainen kon ik vast ook langer
trainen. Ten koste van mijn vrouw & zoon... wat is dan belangrijker? Right

Jij vind dan op dat moment je vrouw/zoon belangrijker, prima, maar dat is de reden dat je geen tijd hebt om langer te trainen en dus meer gains te maken.

Ik veroordeel niet, ik constateer alleen.

• #34.000
O, het is inderdaad maar 1 training, squatjes gingen prima zie ik. Er is hoop!

Sterker nog... mijn poten krijgen door het mindere cardio, terug wat meer vorm :)

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Jij vind dan op dat moment je vrouw/zoon belangrijker, prima, maar dat is de reden dat je geen tijd hebt om langer te trainen en dus meer gains te maken.

Ik veroordeel niet, ik constateer alleen.

Zoals ik al zei, het is maar waar je je prioriteiten legt ;) Gains maken zitten op die ladder niet zo hoog bij mij.
Daarom zal ik het ook niet snappen dat mensen verkiezen om tijdens de tijd die je hebt met je gezin, te kiezen
om naar de gym te gaan. Net zo zeer als ik niet snap dat mensen zoveel willen werken... Je kinderen zijn maar
één keer klein. Je vrouw is maar een beperkte tijd jong :p Later kan je het gewoon allemaal niet meer wat je nu kan.

Terug
Naar boven