- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is de eerste week terug ochtend trainingen... het zijn 5jes... geen pre w/o meer... geen creatine... en ik word al gelijk afgeschreven
![]()
(of iig de helft minder
)geen supps meer??(of iig de helft minder
)
why geen pre wo en creatine meer?
beetje kort door de bocht, no?

een pwo op de vroege ochtend zou ik ook wel nodig hebben, en dat terwijl ik 0 supps nu gebruik
haat aan ochtendtrainingen.
Beta alanine ook tijdens cardio 
creatine kost toch geen drol? das wel heel erg op de centjes letten![]()

Ik merk duidelijk verschil toch qua verzuring bij cardio sessies van een uurtje...Beta ook ja als je cardio zou doenIk merk duidelijk verschil toch qua verzuring bij cardio sessies van een uurtje...
Je hebt geen beta nodig voor cardio, kijk maar naar deze formule:
Cardio = beta.
Zo, klaar.

Cardio = beta.
Zo, klaar.

Cardio = beta.
Zo, klaar.
Wijsheid en ervaring komt met de jaren.Maar wij als gezin hebben al teveel meegemaakt en we benutten daarom ook elk moment dat we samen zijn.
Want het had heel anders kunnen zijn. Als je een paar keer kanker in huis hebt gehad, leer je dingen wel in een
ander perspectief te zien. En veel meer te relativeren.

Niet om maar te zeggen dat je een oude lul bent natuurlijk..![]()
Et tu Sanne? 

Geen idee, jij hebt het al weer over halve dagen. Als je echt wil zijn er echt wel mogelijkheden om 4x 2,5 uur te trainen.
Maar je bedoeld het maar lekker héEt tu Sanne?
IJzer sleuren is leuk. Maar je zoon zien lachen door je gekke streken, of je vrouw gelukkig zien door een kleine attentie, is gewoon nog een heel pak leuker
![]()
Ik denk niet dat 2,5 uur trainen voor Robke of Rambo nodig is. Een fatsoenlijke training kan prima binnen 1 à 1,5 uur.Geen idee, jij hebt het al weer over halve dagen. Als je echt wil zijn er echt wel mogelijkheden om 4x 2,5 uur te trainen.