XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Dat zeg ik, passie voor de sport.

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.002
Dat zeg ik, passie voor de sport.

? Ik denk dat iedereen die hier jaren mee bezig is wel passie heeft voor de sport. Ik sta niet voor dag en
dauw op omdat ik het maar een beetje leuk vind. Noch sta ik soms 's avonds om 22u nog te trainen omdat
ik er maar een beetje zin in heb.

Maar wij als gezin hebben al teveel meegemaakt en we benutten daarom ook elk moment dat we samen zijn.
Want het had heel anders kunnen zijn. Als je een paar keer kanker in huis hebt gehad, leer je dingen wel in een
ander perspectief te zien. En veel meer te relativeren.

Ik heb nu een balans gevonden... waarin iedereen zich kan vinden. Scheelt dat x aantal kg op mijn totaal
op het einde van de rit? Of een halve kg extra VVM Tja... so be it. Er is amper een mens in de normale wereld,
buiten jezelf, die ook maar een notie heeft wat dat wilt zeggen.

• #34.004
geen supps meer?? :eek: (of iig de helft minder :p)

why geen pre wo en creatine meer?

beetje kort door de bocht, no?

Meer geld voor dingen die wel werken :roflol:

Tja... voor competitie lifters is het misschien nog anders. Of voor degene die er iets aan verdienen. Maar voor
iemand die dit louter als hobby doet.

een pwo op de vroege ochtend zou ik ook wel nodig hebben, en dat terwijl ik 0 supps nu gebruik :P

haat aan ochtendtrainingen.

• #34.006
een pwo op de vroege ochtend zou ik ook wel nodig hebben, en dat terwijl ik 0 supps nu gebruik :P

haat aan ochtendtrainingen.

Meh. Ik heb nu gewoon cafeïne. En eigenlijk doet dat ook gewoon genoeg. En het kost geen drol. Pomp is
wat minder maar ach. En creatine mis ik wel :( Beta alanine ook tijdens cardio :(

creatine kost toch geen drol? das wel heel erg op de centjes letten :p

• #34.008
Crea: ja, beta: nee.

• #34.010
Maar wij als gezin hebben al teveel meegemaakt en we benutten daarom ook elk moment dat we samen zijn.
Want het had heel anders kunnen zijn. Als je een paar keer kanker in huis hebt gehad, leer je dingen wel in een
ander perspectief te zien. En veel meer te relativeren.
Wijsheid en ervaring komt met de jaren.
Niet om maar te zeggen dat je een oude lul bent natuurlijk.. ;)
Denk wel dat met de jaren je leert prioriteiten te stellen.

• #34.016
Niet om maar te zeggen dat je een oude lul bent natuurlijk.. ;)

Maar je bedoeld het maar lekker hé :sad: Et tu Sanne?

:jk:

IJzer sleuren is leuk. Maar je zoon zien lachen door je gekke streken, of je vrouw gelukkig zien door een kleine attentie, is gewoon nog
een heel pak leuker :)

Jammer van de F op MP maar alsnog een dikke streef.

Noem je je p**mel nu een kleine attentie? :D

Geen idee, jij hebt het al weer over halve dagen. Als je echt wil zijn er echt wel mogelijkheden om 4x 2,5 uur te trainen.

tuurlijk, maar dat gaat ten koste van... snap je ook wel toch

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Maar je bedoeld het maar lekker hé :sad: Et tu Sanne? :jk: IJzer sleuren is leuk. Maar je zoon zien lachen door je gekke streken, of je vrouw gelukkig zien door een kleine attentie, is gewoon nog een heel pak leuker :)

dit... een middenweg is dus ideaal.

Terug
Naar boven