- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer van de F op MP maar alsnog een dikke streef.

tuurlijk, maar dat gaat ten koste van... snap je ook wel toch
dit... een middenweg is dus ideaal.
Ik denk niet dat 2,5 uur trainen voor Robke of Rambo nodig is. Een fatsoenlijke training kan prima binnen 1 à 1,5 uur.
Zo weer beetje bij gelezen. Toch wel respect hoe je het allemaal in deeld R.
Jammer van die fail, komt goed! Volgende x door het plafond da ding.

Lekkere workout Robke! Ondanks die MP-fails vind ik het alsnog flinke kilo's![]()
Rob jonge, wat een wijze uitspraken de afgelopen paar pagina's. Helemaal mee eens hoor! Liften is leuk, maar er is nog veel meer belangrijk in het leven.

Gewicht nog steeds
Volgende week, 10min minder cardio na de KT weer
Ofwel schrap ik het gewoon helemaal 

Ik denk niet dat 2,5 uur trainen voor Robke of Rambo nodig is. Een fatsoenlijke training kan prima binnen 1 à 1,5 uur.

Goed bezig weer man!
---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------
Dit idd, zou niet eens weten wat ik 2,5 uur moest doen...
90 min is lang zat![]()

Als je een DL hebt van +300kg, ben je al 20min bezig om je plates te verzamelen![]()

Dat zijn goeie poten Rob. Kunnen niet echt satestokjes zijn geweest paar weken terug![]()

Als je een DL hebt van +300kg, ben je al 20min bezig om je plates te verzamelen![]()

Beetje tempo dan, lui varken. T'is niet dat je 100-en meters moet lopen in dat hok
Wut +300![]()

![]()
Ja, er zijn er toch wel een paar die +300 liften. Dat is haast cardio om de bar te vullen dan![]()

Die cardio lijkt me het minste probleem bij zo'n zware bb.![]()

Intensiteit is hetzelfde over gewicht bekeken. Enkel de 1RM ligt hoger en de strain op het lichaam![]()

Veel cardio maakt je benen plat/kleiner in cut.
Hoezo kennismaking sumo dl?
Heb je die nog nooit gedaan??
8jes tot 10jes zitten er zeker in op het einde