MuscleMeat

Robke's trainingslog

96kg? :eek:

LIGHTWEIGHT, NOTHING BUT A PEANUT

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.042
hoe is je kracht nu je veel minder weegt als eerst, ik heb niet alles gelezen daarom vraag ik het.

Tot nu toe nog steeds stabiel. Maar ben nog maar anderhalve maand "off" Na een maand of 2, 3 weet je dat pas zeker.

96kg? :eek:

LIGHTWEIGHT, NOTHING BUT A PEANUT

Ik moet zeggen, ik sta er beter bij op deze 96 dan een tijdje geleden op de +100. Vocht is haast allemaal al
weg en zie er een pak harder uit.

maar straks ligt je hele hormoonhuishouding toch helemaal plat dan is toch al je kracht ook meteen weg?

• #34.044
Vanaf volgende week zwier ik er trouwens die 20min cardio na LB uit. Heb ik tijd voor een setje of 2, 3 extra te doen.
Vraag is dan of ik het extra doe bij mijn compound, of bij mijn assistance... mmm

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

maar straks ligt je hele hormoonhuishouding toch helemaal plat dan is toch al je kracht ook meteen weg?

Volgens mij ligt die nu ook al plat. Wilt daarom niet zeggen dat je helemaal leeg loopt. Gewoon even mentaal
die barriere overwinnen ;) En proberen zo zwaar mogelijk te blijven liften. En hopen op een spoedig herstel :p

merk je al verschil? depressies of wat dan ook?

• #34.046
1.72 bonk spiere hoppppaaaaa.

Gewoon meer setjes op de compounds!

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

1.72 bonk spiere hoppppaaaaa.

Gewoon meer setjes op de compounds!

Damn flinke massa man!
Nogmaals, zou erg tof zijn als je naar de meet komt :)

• #34.052
96kg pas je stats eens aan ecto.

• #34.054
zaterdag 08u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 (1sc); Waxybolic (20gr)
Post w/o Supps: Complete Proteine (ON)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 95kg

Comments: wisselende weerstanden 135-150hbpm -> opbouwen naar 150hbpm, weerstand paar standjes naar beneden
tot 135hbpm en dan weerstand paar standejes verhogen tot terug 150hbpm, etc...

20min fiets
20min stepper
20min crosstrainer

zaterdagnamiddag klusjes

We hadden dus een afvoer volledig verstopt. En konden er met geen enkel middel aan langs het toezichtsputje.
Bleek dus dat deze verstopt buis rechtstreeks naar de straat liep. (als we in het begin naar het bouwplan hadden
gekeken hadden we heel wat tijd uitgespaard) Lang verhaal kort... in de kruipkelder, gat in de afvoerbuis boren, al
het afval water in de kelder laten lopen en toen met de rat de buis vrij gemaakt. Nu ja, hopen we. Toen nog de kelder
leeg moeten maken, al dat afvalwater eruit. Ik meurde een uur in de wind en mijn lijf is gewoon helemaal fucked.

's Avond reuze steak gaan eten met steppegras friet en 3 kasteelbier als beloning :D

zondag 08u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 (1sc); Waxybolic (20gr)
Post w/o Supps: Complete Proteine (ON)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 96kg

Comments: lijf voelt nog steeds brak. Rug kapot en linker schouder zeurt.

wisselende weerstanden 135-150hbpm -> opbouwen naar 150hbpm, weerstand paar standjes naar beneden
tot 135hbpm en dan weerstand paar standejes verhogen tot terug 150hbpm, etc...

20min fiets
20min stepper
20min crosstrainer

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------

96kg pas je stats eens aan ecto.

Meh, gemiddeld gewicht ligt meer rond de 97 ;) Vanmorgen stond ik bv op 98 :D Weekend junk FTW!

goed productief weekend gehad, zolang je onder de 100kg zit noem ik je wel "robje" ipv "robke" :o

• #34.056
goed productief weekend gehad, zolang je onder de 100kg zit noem ik je wel "robje" ipv "robke" :o

Ik ben er nog steeds niet van hersteld. Benieuwd hoe de training straks gaat gaan :(

Komend weekend verjaardagsfeestje van mijn zoon... dan zit ik wel terug op 100 :roflol:

Stevige klussen! kijk je wel uit, je bent ook geen 20 meer he ;) :cool:

• #34.059
Gelukkig ben je maar 1.72 ;)

Terug
Naar boven