- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik kom bij jou ook wel eens de afvoer ontstoppen... met een zeefje zoekend naar goud

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kom bij jou ook wel eens de afvoer ontstoppen... met een zeefje zoekend naar goud![]()

Mijn woongenot wordt sinds kort verstoord door muizen. Zijn onlangs begonnen aan de plinten te knagen. Misschien dat jij even door het gaatje kunt kruipen om het nest te zoeken?
Daar vang je ze nog het beste mee 

Pindakaas of SpeculaaspastaDaar vang je ze nog het beste mee
Ik zal vanavond even mijn Tom kostuum zoeken. Kom ik Jerry wel even voor je vangen
Prijzen zijn afhankelijk of het de afvoer van het toilet, of die van het afvalwater is![]()
Top kerel, Tom lust wel een biertje toch? Of mag dat niet meer nu je zo ripped bent?
Hij bedoelt zijn persoonlijke "afvoer", kijk maar uit.
That'll be the day 

Prijzen zijn afhankelijk of het de afvoer van het toilet, of die van het afvalwater is![]()
Top kerel, Tom lust wel een biertje toch? Of mag dat niet meer nu je zo ripped bent?
Hij bedoelt zijn persoonlijke "afvoer", kijk maar uit.

Moet ik even mijn veiligheidsbril zoeken. Safety first !
Moet ik even mijn veiligheidsbril zoeken. Safety first !
---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------
Dat kost een kratje Kasteel bier![]()

als jij de gootsteen bij mij kan ontstoppen krijg je van mij wel een kratje kasteel hoor.
nee, de verstopping zit 2-3 meter ver in de pijp, en daar kan ik niet bij omdat dat niet meer bij mijn kot hoort
Dat is normaal zo gepiept.mooie squatties - nice legs - klinkt een beetje gay , maar in dit log valt het geeneens op
vanavond wat benchen. Hopelijk geen last van mijn linkerschouder. Die heeft afgelopen zaterdag tijdensAch, nu je toch aan het klussen bent geweest.. Bij mij kan er ook nog wel een en het ander gefikst worden hoor, laat die bench maar zitten joh, ik houd je wel aan het werk!![]()

De handel mag natuurlijk niet gaan roesten..Moet ik jouw leidingen ook even komen uitspuiten met mijn hoge druk![]()

Moet ik jouw leidingen ook even komen uitspuiten met mijn hoge druk![]()