XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.081
Ik kom bij jou ook wel eens de afvoer ontstoppen... met een zeefje zoekend naar goud :roflol:

:roflol:

Mijn woongenot wordt sinds kort verstoord door muizen. Zijn onlangs begonnen aan de plinten te knagen. Misschien dat jij even door het gaatje kunt kruipen om het nest te zoeken?

• #34.083
:roflol:

Mijn woongenot wordt sinds kort verstoord door muizen. Zijn onlangs begonnen aan de plinten te knagen. Misschien dat jij even door het gaatje kunt kruipen om het nest te zoeken?

Pindakaas of Speculaaspasta ;) Daar vang je ze nog het beste mee ;)

Ik zal vanavond even mijn Tom kostuum zoeken. Kom ik Jerry wel even voor je vangen

mijn afvoer is ook nog verstopt Robke

• #34.085
  • #34.087
Top kerel, Tom lust wel een biertje toch? Of mag dat niet meer nu je zo ripped bent?

Hij bedoelt zijn persoonlijke "afvoer", kijk maar uit.

Haha. Rob die geen bier meer drinkt :roflol: That'll be the day :roflol:

In b4 vaseline voor de rioolrat in te brengen :p

Wil je ook naar mijn afvoer kijken Robbie :eyebrow:

• #34.090
Moet ik even mijn veiligheidsbril zoeken. Safety first !

u28599345.jpg

Moet ik even mijn veiligheidsbril zoeken. Safety first !

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Dat kost een kratje Kasteel bier :p

als jij de gootsteen bij mij kan ontstoppen krijg je van mij wel een kratje kasteel hoor.

nee, de verstopping zit 2-3 meter ver in de pijp, en daar kan ik niet bij omdat dat niet meer bij mijn kot hoort

• #34.093
mooie squatties - nice legs - klinkt een beetje gay , maar in dit log valt het geeneens op

• #34.095
mooie squatties - nice legs - klinkt een beetje gay , maar in dit log valt het geeneens op

:lol: vanavond wat benchen. Hopelijk geen last van mijn linkerschouder. Die heeft afgelopen zaterdag tijdens
het klussen op één of andere manier een oplawaai gehad.

Ach, nu je toch aan het klussen bent geweest.. Bij mij kan er ook nog wel een en het ander gefikst worden hoor, laat die bench maar zitten joh, ik houd je wel aan het werk! :whip:

Man, lekker bezig geweest t weekend :roflol:

• #34.098
Terug
Naar boven