Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die hardrijder wel even apart genomen voor een 'goed gesprek', hoop ik?

steppegras is niet te vreten.
Je word oud robbie, daggie werken en heel de week kreupel.

Je moet ook naar België komen voor alle gerechten waarin aardappelen in frietvet moeten![]()
En die steak is dan ook nog eens van topkwaliteit.
37,5kg per hand shoulder pressen. Ik vind het nogal..
Balen van je auto man.. Neem aan dat het verzekeringswerk is?

NAV een comment van Neet dacht ik... ben ik eens naar mijn % gaan kijken voor mijn DB werk. En daar heb ik idd een fout
in mijn formules staan. Normaal moet deze 60% cycle 33.5kg zijn ipv 37.5 bij mijn Standing DB Press. Oops
Je moet ook naar België komen voor alle gerechten waarin aardappelen in frietvet moeten![]()
Doe je trouwens af en toe maxen om de nieuwe 1RM te bepalen, of reken je dat terug?
Nog altijd puur ossevet, of slaat de bemoeizuchtige cholesterol maffia nu zelfs in Belgie toe?

Betekent nog niet veel, gewoon dat ze x-aantal 100 euro's betaald hebben om de naam steppegras te gebruiken.
De andere gebruiken Postgras, Vorstgras, Bosgras, ...
Zelf ben ik er zo niet voor, te moeilijk om op te eten en wordt te snel koud.
Moet je bv maar eens in het Backhuys in Gerhagen een steppegras
Zeker geen slechte training Robke ondanks je zere elleboog/schouder. Leuk vooruitzicht ook voor de rest van de week. Geniet van je dagje vrij alvast en een goed feest toegewenst dit weekend. Al een leuk cadeautje gekocht voor je zoontje?![]()

Skylander game, Playmobile, Ninja Turtles... nu ja veel te veel dus eigenlijk 
Mijn Honda is bijna 10 jaar oud man. En ondertussen al op 4 plekken hebben ze ertegen gereden. Dus dan raak je het wel wat gewend![]()
t*ring, ik wist dat belgen niet konden rijden maar dit is wel heel erg.
In de kont rijdenrare Belgen met hun uitspraken altijd