AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Ok ...

96kg mooi gewicht al nog wat eraf en je bent een oude god. ;)

:lol:

en 96...
wie weet duikt ons kabouterke nog wel onder de 90
wel een choufke waard toch

Lekker junkweekendje gehad man. Steppegras vind ik niet te vreten, maar een steak gaat er bij mij ook goed in :thumbs: Balen dat je lijf nog naar de god***domme is, maar dagje cardio is ook niks mis mee lijkt me :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.111
96kg mooi gewicht al nog wat eraf en je bent een oude god. ;)

Meh, voor mij is het wel goed zo. Ik voel me klein en smal. En lager dan 14% moet ik voorlopig nog niet.
Misschien volgend jaar

:lol:

en 96...
wie weet duikt ons kabouterke nog wel onder de 90
wel een choufke waard toch

Onder de 90? :roflol: Never! Nee nee, terug naar die 100 ;) Dus een kilo'tje of 5 extra VVM zou niet mis staan :)

Lekker junkweekendje gehad man. Steppegras vind ik niet te vreten, maar een steak gaat er bij mij ook goed in :thumbs: Balen dat je lijf nog naar de god***domme is, maar dagje cardio is ook niks mis mee lijkt me :D

Heerlijk vind ik dat. Mmmm. Lekker die dunne frietjes in die saus. Dikke homp entrecote van 300gr eronder :)

Ach ja, vanavond eens kijken wat er gebeuren kan :)

• #34.113
Waar ga jij steppegras eten?

Volgens mijn buren is er in een zaak in Herenthout ('t gerecht, 't genoegen ?) de beste steppegras.

Helemaal verkeerd, 't is deze zaak
[Link niet meer beschikbaar]

steppegras, nog nooit van gehoord. Ziet eruit als hele dunne friet. Lijkt me lekker :)

• #34.116
Waar ga jij steppegras eten?

Volgens mijn buren is er in een zaak in Herenthout ('t gerecht, 't genoegen ?) de beste steppegras.

Helemaal verkeerd, 't is deze zaak
[Link niet meer beschikbaar]

Nog nooit van gehoord. Wij gaan in Gerhagen in het bos. Bij Ter Scoete. Ook lekkere spare ribs daar :)

steppegras, nog nooit van gehoord. Ziet eruit als hele dunne friet. Lijkt me lekker :)

Idd. En vooral veel :D

---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

maandag 20u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder (MP)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 82min
Bodyweight: 98kg

Comments: gezien mijn linkerpols, linker elleboog & linkerschouder niet echt wilde meewerken, is het niet slecht :p

Untitled.jpg

Vanavond DL. Morgen dagje vakantie. Eerst cardio, dan met de wagen naar de garage. Daar is een andere wagen
tegengeslingerd die aangereden werd door een derde wagen. Dan boodschappen doen voor mijn zoontje zijn
familiefeest zaterdag. En uiteindelijk nog met mijn zoon zijn klas naar de binnenspeeltuin voor het feestje met de vrienden.

prima training met een dwarse linker kant :)

• #34.118
Goeie training met rechts ;)

Schade aan de alfa??

• #34.120
Goeie training met rechts ;)

Schade aan de alfa??

Nah. Aan de Honda :p Stond geparkeerd. Collega reed uit zijn parkeerplek, andere collega kwam met een rotvaart aan.
Boem tegen de bestuurderskant. Auto tolde naar mijn auto. Bumper schade vooral.

Terug
Naar boven