AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.201
  • #34.202
maandag 04u45 training

Pre w/o Supps: 400mg cafeïne; Waxybolic (20gr); Combat Powder MP (40gr)
Intra w/o Supps: Amino1 MP (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder MP (40gr)
Other Supps: Iron Pack MP

Trainingstijd: 74min
Bodyweight: 99kg

Comments: ging best ok maar was vrij vermoeid van het weekend. En daarbij had mijn zoontje ook nog eens koorts
gisterenavond. Hierdoor zeurde hij in bed en werd vaak wakker. Dus rond 1u pas in slaap gevallen :p 04u30 was
zwaar om eruit te kruipen. Pols gaat wel beter :D

Untitled.jpg

Gezien het weekend, met 2 feestjes, best kcal rijk was, hou ik deze week mijn cardio na UB nog even erin.

Netjes Rob! Ondanks het weekend nog steeds double digits bw. Weet je je shape een beetje te behouden?

• #34.204
Netjes Rob! Ondanks het weekend nog steeds double digits bw. Weet je je shape een beetje te behouden?

Yups. Alles blijft zoals het was. Nu ja. Vanmorgen zag ik er wel opgeblazen uit van die taart, pasta, hapjes,
alcohol. En heb ook 4 dagen niet getraind. Maar normaal zakt dat weer snel in de loop van de week. Dus ja.
Zit op gemiddeld een 96 a 97kg. En abs in de morgen. Nog een maandje of 4, 5 :p En dan beginnen we weer :p

Yups. Alles blijft zoals het was. Nu ja. Vanmorgen zag ik er wel opgeblazen uit van die taart, pasta, hapjes,
alcohol. En heb ook 4 dagen niet getraind. Maar normaal zakt dat weer snel in de loop van de week. Dus ja.
Zit op gemiddeld een 96 a 97kg. En abs in de morgen. Nog een maandje of 4, 5 :p En dan beginnen we weer :p

beginnen met wat? celltech?

• #34.210
2 feestjes en niet gelijk 110+kg?:eek:

gaat de goede kant op Robke

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

Ecto? Als ik niet was gaan schijten voor het wegen had ik vast 100kg op de teller gehad vandaag :p

je blijft voor mij altijd een lekker dikkertje:eyebrow:

• #34.212
2 feestjes en niet gelijk 110+kg?:eek:

gaat de goede kant op Robke

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

je blijft voor mij altijd een lekker dikkertje:eyebrow:

:roflol: Ja man, en het is niet alsof ik me ingehouden heb :roflol:

Owh das lief mijn lieve gespierde potlood :kiss:

op naar 10 % ?

Ouwe bodybuildert :D

• #34.214
op naar 10 % ?

Ouwe bodybuildert :D

Geen idee. 12% denk ik. En 5kg vvm erbij. En dan eens kijken hoe mijn huidoverschot erbij hangt :p Het heeft geen nut om een
laag BF te hebben, als je toch niet strak staat. Nu op +-14% is het best nog ok...

Laatst bewerkt:
Voor jou lengte ben jij echt een beest!

Beterschap met je zoontje, da is dan weer minder. Verder nette training!

• #34.216
Voor jou lengte ben jij echt een beest!

Beterschap met je zoontje, da is dan weer minder. Verder nette training!

Nou nou, kilo'tje of 5 a 10 extra vvm zou er wel bij mogen :)

Thanks! Zoontje is al terug in orde. Nu is het de vrouw haar beurt :D

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:50 ----------

dinsdag 04u45 training

Pre w/o Supps: 400mg cafeïne; Waxybolic (20gr); Combat Powder MP (40gr)
Intra w/o Supps: Amino1 MP (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder MP (40gr)
Other Supps: Iron Pack MP

Trainingstijd: 62min
Bodyweight: 98kg

Comments: kut 5/5/5 week, kut ochtend, kut DL :p Ach ja, volgende week terug singles in de avond :D

Untitled.jpg

Het is niet altijd feest bro :p

• #34.218
  • #34.220

Eerste setje ging nog hard. Maar het tweede set de eerste rep trok ik gaar. Niet genoeg spanning beneden, niet genoeg lucht in mijn lijf en als resultaat een lelijke rep die veel energie kostte. 2de repje was gewoon op karakter maar had niet veel zin meer :p

Terug
Naar boven