- Waardering
- 23.854
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo dat is eten en drinken waar een bourgondier trots op kan zijn. Als een mens daar nog van afvalt dan klust hij te veel![]()
En dan reken ik mijn shakes, proteine pudding er niet eens bij 
Goede voedingNou neeEven denken....
Zaterdag ochtend cardio gedaan. Daarna containerpark, boodschappen doen en 4u kelder werken. Als dessert grasmaaien.
Eten en drinken:
4x 0.5L Leffe blond
8x Kasteelbier
1/2de Kebab brood met rosbief, ham, kaas, groenten en saus
Pizza Speciale
Frituurhapjes allerhande
Zondag geen cardio: Roadtrip met de vrouw naar de dokter (3u autorijden in totaal). Mealprep en bezoek bij de schoonouders.
Eten en drinken:
1x Westmalle triple
2x Karmeliet triple
2x fles rode wijn
2 boterhammen ham & kaas met salade mayo en mosterd
frieten met varkenshaas en peperroom saus
kroketten met witlof/ham rolletjes & kaassaus
chips
M&M's
Kaas

Maar goed. Mini Bounty telt niet, want die zijn mini 
True story..Er is vast nog wel hier en daar wat meer in mijn mond verdwenen hoorMaar goed. Mini Bounty telt niet, want die zijn mini
![]()
En dan reken ik mijn shakes, proteine pudding er niet eens bij
![]()
proteine pudding? mona bedoel je?
of anders ben ik wel benieuwd naar een recept, pudding is altijd goed.
Beste uitvinding na whey shakes imo 
Kan je nou geen karma boodschapjes meer doen? Gatver

Nee, je moet nu open en bloot tegen iemand zeggen dat je hem een eikel vind. Of dat het het eens bent (wat misschien nog genanter is in deze DBB cultuurKan je nou geen karma boodschapjes meer doen? Gatver
)Misschien is dit een goede link voor je4x 0.5L Leffe blond
8x Kasteelbier
1x Westmalle triple
2x Karmeliet triple
2x fles rode wijn

Nee, je moet nu open en bloot tegen iemand zeggen dat je hem een eikel vind. Of dat het het eens bent (wat misschien nog genanter is in deze DBB cultuur)
als ik alles wat ik via karma verstuurd heb openbaar moet zeggen weet ik zeker dat ik al een aantal kaarten te pakken had

Idd
En hoe moet ik nou al die chickies kinky karma sturen dan?

Sow, lekker de bourgondiër uitgehangen afgelopen weekend. Moet kunnen toch?![]()

zoals we van je gewend waren! Welcome back!Soms komt de ware aard terug boven. Eat all the food!