Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.341
Lekkere bench en pull-ups heb je daar, weer helemaal beter zie ik. :)

• #34.345
Ja, soms heb je wel een paar minuten nodig. Maar bij singles ben ik er zo weer bovenop. Dus ja, maar verder dan.
Zit je echt de seconden bij te houden? Volgens mij is het voldoende als de ademhaling onder een bepaald nivo is gekomen, dan kan je weer door. En die tijd zal iets toenemen met ieder setje.

• #34.347
Zit je echt de seconden bij te houden? Volgens mij is het voldoende als de ademhaling onder een bepaald nivo is gekomen, dan kan je weer door. En die tijd zal iets toenemen met ieder setje.

Bij te houden niet. En ik doe het ongeveer zoals jij. Maar ik heb ook een Polar op waarop ik vrij veel kijk :p En ik dus ook tijdslimieten instel
op de 3 verschillende stadia in mijn training.

1ste compound, max 30min (10min korte wu & wu setjes inclu)
Dan 20min voor de medium reps (nu dus de pull ups & DB presses)
En tot slot 15 min voor de 'hogere' rep range (nu dus de pulldown & up row)

Ik zal de stopwatch ook eens erbij houden. Tel meestal de ademhalingen, bij pullups of zo kan je na 15-20 ademhalingen weer door, maar benen (lunges!) duurt soms wel 60 x.

• #34.349
Ik zal de stopwatch ook eens erbij houden. Tel meestal de ademhalingen, bij pullups of zo kan je na 15-20 ademhalingen weer door, maar benen (lunges!) duurt soms wel 60 x.

Ja idd. Maar ik heb tussen mijn pull ups wel wat meer rust ;) Pull ups, uitpuffen, presses, uitpuffen, pull ups, etc...

Bij DL of SQ doe ik enkel DL of SQ en niks 'tussendoor'

stronk bp robrocop

Pull ups met 1,5kg gedaan of hoe moet ik dat lezen?

• #34.355

:roflol:

Tja. Als ik niet was gaan schijten was het +3kg geweest :p Moet toch op één of andere manier overladen. En met grotere stappen, verlies ik gelijk
teveel reps. Dus ja. Dan maar mini stapjes. En pull ups op maandag. Als ik op mijn zwaarste ben :o

• #34.356
De like button werkt blijkbaar oneindig :D

verveel jij je ofzo? :D

• #34.359
Terug
Naar boven