- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Ja jij wordt ook een daggie ouder he Rob, blijft lastig met de techniek mee te gaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja jij wordt ook een daggie ouder he Rob, blijft lastig met de techniek mee te gaan.

Ik ben ook fucked door dit nieuwe like systeem. Stond op dbb nog op pagina 1 (plek 18 ofzo). En nu is mijn karma/likes flink omlaag gehaald.Gvd, jullie zouden beter terug wat meer van mij liken zodat die pindahoofd me niet inhaalt, ik sta al 7-8 jaar of zo op kop, het moet gewoon zo zijn
Dbb = sanca = karma = likes

Die hele karmazooi kan toch niemand serieus iets schelen mag ik hopen?
Als je niet minstens 1000 likes hebt moet je je bek houden
Heb het maar twee pagina's volgehouden, maar je bent gewaarschuwd Piraat!![]()

Die hele karmazooi kan toch niemand serieus iets schelen![]()

Je mag me altijd facebooken/twitteren/instagrammen/snapchatten/whatsappen/bellen/smsen/rooksignaleren

Gvd, jullie zouden beter terug wat meer van mij liken zodat die pindahoofd me niet inhaalt, ik sta al 7-8 jaar of zo op kop, het moet gewoon zo zijn
Dbb = sanca = karma = likes

Ik ben ook fucked door dit nieuwe like systeem. Stond op dbb nog op pagina 1 (plek 18 ofzo). En nu is mijn karma/likes flink omlaag gehaald.![]()

Robkes log moet gewoon naar allerlei forum verplaatst worden.
die van marvin naar humor en ge ouwehoer

heb gewoon 20 likes van dit topic gekregen vandaag
Postduif mag niet?