XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.421
60 is lang, ik heb al moeite om boven de 40 te komen.

hoelang ben je nu off? en verloopt je krachtbehoud?

Filmpje op en verstand op nul :)

28/07 heb ik mijn laatste inject gezet. Bleek een gram Test C te zijn om de vail leeg te maken. Ook al 6 weken op Nolva gezeten. Alles achter de rug nu :)
Dus 2 maanden off. Van krachtbehoud is geen sprake gezien ik niet echt kracht opgebouwd had. Ik ging gewoon voor zoveel mogelijk krachtbehoud en zoveel mogelijk
ververlies. Met andere woorden, ik bouw nu nog gewoon verder op mijn schema en ga weer wat vooruit.

lekker hoor! gewoon weer lekker doorbouwen na de kuur, hoop dat het bij mij ook zo goed verloopt.

• #34.423
lekker hoor! gewoon weer lekker doorbouwen na de kuur, hoop dat het bij mij ook zo goed verloopt.

Ik had ook maar 3 bescheiden PR's gezet tijdens mijn kuur. Eerlijk gezegd weet ik wel niet of ik deze nu zou kunnen evenaren. Maar feit is wel dat ik
mijn theoretische 1RM niet heb aangepast, en gewoon mijn reps en schema nog verder kan afwerken. Dus ja. Ik ben best wel tevreden.

Nog 3 maanden volhouden :p

UB/LB
BP & MP variant
DL & SQ variant
MP & BP variant
SQ & DL variant

Niet te moeilijk maken. Low reps op de eerste compound, medium op de 2de compound en wat high rep isolatie meuk achteraan

Ha ha, dit is het meest heldere compacte schema dat ik ooit gezien heb. Idd doet iedereen veel te moeilijk. Ik mis nog wel pull oefeningen.

• #34.427
Pulls en rows verdelen over UB-dagen, op LB nog iets extra's voor de hammies op dag A en iets voor de quads op dag B. En dan nog de abs natuurlijk, dat kun je doen wanneer je wilt.

• #34.429
Pulls en rows verdelen over UB-dagen, op LB nog iets extra's voor de hammies op dag A en iets voor de quads op dag B. En dan nog de abs natuurlijk, dat kun je doen wanneer je wilt.

Meh. Ik doe niks extra voor quads en hams. Genoeg SQ & DL en het komt wel goed :p

Opzich wel raadzaam op een knieflexie oefening erin te doen aangezien je dat niet pakt met sq en dl, ookal doe ik dat zelf ook niet :lol:

• #34.431
Opzich wel raadzaam op een knieflexie oefening erin te doen aangezien je dat niet pakt met sq en dl, ookal doe ik dat zelf ook niet :lol:

Bwah. Ik had destijds zo'n bankje met een legextension, legcurl optie. Jaren gedaan ook. Ik vond het echter geen toegevoegde waarde hebben

Vind het schema helder en lekker, prima werkbaar.
Precies de kern :).

lkkre cardio robbie, nog van je toestel afgevallen door een schrikmoment?

• #34.436
  • #34.437
dinsdag 20u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 MP (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder MP (40gr)
Other Supps: Iron Pack MP

Trainingstijd: 59min
Bodyweight: 97kg

Comments: tja... een reset op MP is dus nodig :(

Untitled.jpg

Jammer van de reset op de MP, maar ik doe het je zeker niet na! En ik al huilie huilie omdat ik een MP van 32.5kg al niet haal :roflol:
Lekkere training verder. Dit weekend niet de bourgondiër uithangen?

• #34.439
Jammer van de reset op de MP, maar ik doe het je zeker niet na! En ik al huilie huilie omdat ik een MP van 32.5kg al niet haal :roflol:
Lekkere training verder. Dit weekend niet de bourgondiër uithangen?

Tja... op 105kg drukte ik de 110 als PR. Dus dit is wel een beetje een teleurstelling

Dit weekend moeten we op bezoek bij vrienden. Dus ja. Dat is niet naar huis voor de bar leeg is. Zondag tuinwerken. En daar hoort natuurlijk
ook een biertje bij. En gezien we het zo druk hebben, gaat er vast niet gekookt worden. Dus frieten, kebab, restaurantje, etc... :D

kan je anders die 90 kilo 3 reps niet als graadmeter nemen voor je singles?

De ene dag is de ander niet.

Dus als die 90 kilo 3 reps als gruwelijk zwaar is waarom dan niet bv 95 als single?

Terug
Naar boven