- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
idd best goed die sumo's - lekker voor de binnenkant
Vanaf deze week op 70% Dus gaan ze vrijdag pijn doen met 153.5kg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd best goed die sumo's - lekker voor de binnenkant

Uh nee. BW is juist extreem belangrijk voor BP. Denk alleen al aan de verkleinde ROM met een flinke buik.

Goed bezig man! hoop cardio.
14% vp klopt? Das nice![]()

Ik had eigenlijk nog wat meer setjes verwacht. Maar de energie en focus was er ook niet.Weer niet genoeg gerust?Nou nou, valt toch wel mee?Ik had eigenlijk nog wat meer setjes verwacht. Maar de energie en focus was er ook niet.

Wat is eigenlijk idee achter de SSB squats? Vind je gewoon fijne oefening?
Weer niet genoeg gerust?![]()
Voor het eerste setje & het 2de wel 3 a 4min. Maar die gingen zo lekker dat ik gewoon door wilde 

Safety squat barLekkere been train hoor. Waar stond SSB ook al weer voor?

Haha duidelijk, zelf 1x SSB gedaan en vond het beetje onwennig, maar ik squat normaal ook heel erg low bar.Is gewoon makkelijker voor mijn polsen. En om op diepte te pauzeren. Bar ligt gewoon veel beter daarvoor.
Haha. 2min denk ikVoor het eerste setje & het 2de wel 3 a 4min. Maar die gingen zo lekker dat ik gewoon door wilde
![]()

Lekkere been train hoor. Waar stond SSB ook al weer voor?
Nou.... om 5x sets cardio te noemen![]()
Haha duidelijk, zelf 1x SSB gedaan en vond het beetje onwennig, maar ik squat normaal ook heel erg low bar.
Meer rusten![]()

Thanks!
Tja. Correct... met 3 punts meting zelf gedaan. Maar het kan wel een procentje of mis zijn. In ieder geval zie ik mijn abs erdoor komen![]()