XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Ooh shit...mis net de mega update! Mooie squats, sumo's en benches Rob!!:D:D

Wat een cardio ook weer!!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.462
Meer rusten = meer volume kunnen draaien = meer gains :o

• #34.464
  • #34.465
Mooie cijfers hier ecto :D

En al die lui die zeggen dat buik uitmaakt bij BP.

Voor jullie PL-ers is dat irrelevant want jullie noemen het een BP, maar het is gewoon een decline BP
:trollface:

• #34.468
Mooie cijfers hier ecto :D

En al die lui die zeggen dat buik uitmaakt bij BP.

Voor jullie PL-ers is dat irrelevant want jullie noemen het een BP, maar het is gewoon een decline BP
:trollface:

Ecto? :sad: Vanmorgen 99kg op de teller :mad: Maar dat zal in de loop van de week wel weer naar 96 zakken :D

shape komt voor kilo's he :cool:

• #34.472
Weet jij wel hoeveel discipline er nodig is om je vol te proppen ondanks dat je al overvol zit? En denk jij dat ik soms voor mijn plezier een
fles wijn zou drinken? :p

Ja dat probleem had ik vroeger wel.
Ik kan eten wat ik wil maar kom niet aan. :roflol: en dan als je snapt hoe alles werkt erachter komen dat je net aan 2800 zit :roflol:
Nu kan ik niet meer proppen want dan word ik dik :(

Waarom wijn? Geen bier?

Ik kan eten wat ik wil maar kom niet aan. :roflol: en dan als je snapt hoe alles werkt erachter komen dat je net aan 2800 zit :roflol:

Waarom wijn? Geen bier?
Zucht...die mensen inderdaad..:o

• #34.475

Waarom wijn? Geen bier?

Haha. Idd.

En bier heb ik natuurlijk ook gedronken :p

Zo dan.. niet stilgezeten in het weekend.

Hoe doe jij het eigenlijk met voeding voor zo'n training zo vroeg in de ochtend? Eet je niks ervoor of eet je direct ervoor?

• #34.477
Zo dan.. niet stilgezeten in het weekend.

Hoe doe jij het eigenlijk met voeding voor zo'n training zo vroeg in de ochtend? Eet je niks ervoor of eet je direct ervoor?

Die Waxybolic zijn carbs die snel opgenomen worden. Nog wat whey & cafeïne en 20 a 30min later, gaan met die banaan.

Lekkere workouts weer de laatste dagen Robke, vooral die van vrijdag ging erg lekker zo te zien. En damn, aardig vroeg zo op de maandagochtend!

• #34.479
Lekkere workouts weer de laatste dagen Robke, vooral die van vrijdag ging erg lekker zo te zien. En damn, aardig vroeg zo op de maandagochtend!

Ja idd. Die SQ's gingen wonder boven wonder wel goed. Vreesde er eigenlijk een beetje voor :o

idd best goed die sumo's - lekker voor de binnenkant

Terug
Naar boven