AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.441
kan je anders die 90 kilo 3 reps niet als graadmeter nemen voor je singles?

De ene dag is de ander niet.

Dus als die 90 kilo 3 reps als gruwelijk zwaar is waarom dan niet bv 95 als single?

Omdat ik lui ben :p Nah, gewoon een stapje terug, bouwen en erover. Anders blijf je tegen dat plateau opboksen. Nu dus reset. Betekend volgende
single week, singles met 90. En weer maar eens bouwen. Die 110 komt begin volgend jaar wel terug :p

En zo begint de vicieuze Celltech-cirkel. Nooit meer off een PR zetten waarschijnlijk? :)

• #34.443
En zo begint de vicieuze Celltech-cirkel. Nooit meer off een PR zetten waarschijnlijk? :)

Geen idee. En eerlijk gezegd maakt dat nu ook niet meer uit. Nu is de kogel toch weer door de kerk en krijg je toch steeds de blammage dat je "on" bent
geweest en het daar aan te danken hebt :p

Sowieso is het me een raadsel waarom mijn BP & DL wel nog goed gaan, en ik kan bijbouwen, maar mijn MP & SQ nog harder in mekaar stuikt als
Whitney Houston op coke

Ik snap dat wel, je BW/spek is voor BP en DL minder van invloed. Bij BP omdat je ligt, bij DL omdat je tilt en stabilisatie dus niet zo'n issue is. Bij SQ en MP heeft het gewicht meer mogelijkheden om uit de ideale lijn te wiebelen als het ware.

• #34.445
Ik snap dat wel, je BW/spek is voor BP en DL minder van invloed. Bij BP omdat je ligt, bij DL omdat je tilt en stabilisatie dus niet zo'n issue is. Bij SQ en MP heeft het gewicht meer mogelijkheden om uit de ideale lijn te wiebelen als het ware.

Ach ja. No harm done. Ik blijf sowieso nog wel even bouwen zonder assistance. En hopelijk gaat mijn SQ wel goed vanavond. En uiteindelijk komt alles
wel goed. Toch? :D

Tuurlijk jochie, ooit wordt je wel weer sterk :P

jammer van je 100kg fail op de mp, maar toen je je pr zette had je denk wel een hoger BW?

• #34.453
28305f1cbbc028d01abaee26ecfd0b76.gif

Uh nee. BW is juist extreem belangrijk voor BP. Denk alleen al aan de verkleinde ROM met een flinke buik.

Des te meer reden om snel weer on te gaan rob :p

En @TheWasp, denk niet dat je buik er direct iets mee te maken heeft. Zo'n verschil is dat nu ook weer niet lijkt me. Merk zelf wel verschil in benchpress zodra mijn bodyweight verandert, maar dat zal echt niet aan mijn buik liggen.

• #34.458
Mijn bench blijft ook vrij stabiel. Ondanks mijn gewicht.

Des te meer reden om snel weer on te gaan rob :p

En @TheWasp, denk niet dat je buik er direct iets mee te maken heeft. Zo'n verschil is dat nu ook weer niet lijkt me. Merk zelf wel verschil in benchpress zodra mijn bodyweight verandert, maar dat zal echt niet aan mijn buik liggen.

En nee nee... gaat minstens Februari zijn voor ik weer on ga ;)

• #34.459
vrijdag 20u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 MP (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder MP (40gr)
Other Supps: Iron Pack MP

Trainingstijd: 61min
Bodyweight: 96kg

Comments: zo! Dat ging lekker :D

Untitled.jpg

zaterdag 07u30 training

Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder (40gr)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 45min
Bodyweight: 96kg

Comments: gewoon tegen 140hbpm

20min fiets
20min stepper
20min crosstrainer

zondag 07u30 training

Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder (40gr)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 45min
Bodyweight: 98kg

Comments: gewoon tegen 140hbpm

20min fiets
20min stepper
20min crosstrainer

zondagnamiddag

2 uur snoeiwerken in de tuin

maandag 04u45 training

Pre w/o Supps: 300mg Cafeïne; Waxybolic NB (20gr); Combat Powder MP (40gr)
Intra w/o Supps: Amino1 MP (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder MP (40gr)
Other Supps: Iron Pack MP

Trainingstijd: 62min
Bodyweight: 99kg (lekker weekendje was het)

Comments: ging best goed op een maandagmorgen :D Maar, een beetje ongeduldig weer tijdens het rusten, waardoor ik waarschijnlijk wel
een paar setjes meer had kunnen pakken op mijn bench.

Untitled.jpg

Laatst bewerkt:
Uh nee. BW is juist extreem belangrijk voor BP. Denk alleen al aan de verkleinde ROM met een flinke buik.
Moet ik mezelf toch maar eens gaan opbulken naar 110kg..

Heb ik misschien ook eens een fatsoenlijke bench..

*grapje hoor..ik ga niet bulken naar 110kg..*

Terug
Naar boven