MuscleMeat

Robke's trainingslog

Lekkere training en foods :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.563

Ja nou, ik moet weer even beginnen opletten. Gewicht is deze week wat aan de hoge kant gebleven.

Hebben ze bij jullie bier bij de Mc:roflol:

Klinkt wel lekker trouwens..

..goed ontbijt voor nu:o

Bij jullie niet dan? Hier hebben ze gewoon Jupiler. Eigenlijk overal wel :p

Ja nou, nou heb ik weer even genoeg van de Mc. Eigenlijk vind ik het niet eens zo lekker. Die salades en kippevleugels blijven nog het beste daar :)

Nee geen bier bij mac hier, hetgeen wat ik het meest mis :(
Zou zo lekker zijn, een pilsje bij mn big tasty

• #34.565
srs wel geniaal idee :roflol:

DIe rows :eek: en dan nog wide grip to chest ook. Daymn..

• #34.568
Nederland is volgens mij in van de weinige landen die geen bier bij de mac hebben haha. Ik hoorde laatst van ieman da ze bij de mac in indonesie rijst hebben.:D

• #34.572
Nederland is volgens mij in van de weinige landen die geen bier bij de mac hebben haha. Ik hoorde laatst van ieman da ze bij de mac in indonesie rijst hebben.:D

Ja, ik stond laatst bij de Jumbo. Vraag ik: "waar staat hier de rum bij jullie?" Nou, verkopen ze geen sterke drank blijkbaar in de supermarkt. Moet je
naar de slijterij. Bizar. Bij ons staat de drank naast de chips in de supermarkt :roflol:

Om dronken te worden zal ik niet genoeg hebben aan een halve liter bier, half litertje wodka moet wel meer in de richting zitten ;)

Ja, dan begint het pas :D

Een McBier? :roflol:

nederland is inderdaad behoorlijk streng op het gebied van alcohol. maar jupiler bij de mac klinkt echt wel fijn.
whiskey bij de aldi was ook een aangename verassing van belgië, helaas was het niet te zuipen.

• #34.574
nederland is inderdaad behoorlijk streng op het gebied van alcohol. maar jupiler bij de mac klinkt echt wel fijn.
whiskey bij de aldi was ook een aangename verassing van belgië, helaas was het niet te zuipen.

Bwah, die bourbon is anders wel goed te pruimen.

• #34.576
Jij zuipt alles vuilnisbakje van me. :p

:roflol: guilty :roflol:

Ja nou. Mijn schoonmoeder had ooit eens iets gemaakt van bessen met alcohol in. En na jaren in hun kelder, gingen ze dat eens drinken.
Leek haast brokkepap en helemaal niet lekker. Dus ja, heb ik maar één glas gedronken :p

:roflol: guilty :roflol:

Ja nou. Mijn schoonmoeder had ooit eens iets gemaakt van bessen met alcohol in. En na jaren in hun kelder, gingen ze dat eens drinken.
Leek haast brokkepap en helemaal niet lekker. Dus ja, heb ik maar één glas gedronken :p

doet mij denken aan de laatste schooldag van de middelbare school, besloten om om 06:00 bij een joegoslaaf uit de klas een biertje te doen voor we naar school gingen. alleen was hij het vergeten en had hij geen bier. toen maar begonnen met de zelfgestookte shit. dat was geen goed idee

• #34.578
doet mij denken aan de laatste schooldag van de middelbare school, besloten om om 06:00 bij een joegoslaaf uit de klas een biertje te doen voor we naar school gingen. alleen was hij het vergeten en had hij geen bier. toen maar begonnen met de zelfgestookte shit. dat was geen goed idee

:roflol: 3 dagen blind nadien :roflol:

Had je je vinger daar in gestopt? Weg nagel. :D

Terug
Naar boven