- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Gemaakt met ethanol ipv alcohol

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is zelfs zo dat we de alcoholen met een even aantal C-atomen beter kunnen verdragen dan de onevenethanol is gewoon een alcohol en is de enige die goed drinkbaar is.
methanol wordt je blind van

Het is zelfs zo dat we de alcoholen met een even aantal C-atomen beter kunnen verdragen dan de oneven![]()

Durf niet te zeggen of het een intoxicerend effect heeft zoals ethanol. Zal er ook vast aan liggen op welke plek de hydroxyl zitoh dat wist ik niet, ik houd het maar bij alleen ethanol.
propanol zorgt voor ongelovelijke koppijn dat wist ik wel. daarom ook altijd op gedestilleerd over gaan
zelf een keer propanol-methanol mengsel moeten destilleren. dat was geen pretje. ergste koppijn ooit gekregen.
wordt je van butanol/hexanol ook dronken ofzo of is dat alleen maar heel erg schadelijk voor je lichaam?

Durf niet te zeggen of het een intoxicerend effect heeft zoals ethanol. Zal er ook vast aan liggen op welke plek de hydroxyl zit
En die destillatie, kreeg je dan niet juist koppijn van de methanol, aangezien die het vluchtigst is?![]()

Lekkere workout Rob! En bier bij een hamburgertje, nice! Volgens mij hebben ze inderdaad geen bier hier bij ons in NL bij de McDonalds.
Zou sowieso wel weer eens een dikke burger lusten van de Mc.
En geen kleintjes ook niet. Dat heb ik dan 10x liever 
Even kort googlen levert op dat n-butanol 6x potenter is om te benevelen door de tragere omzetting door alcohol-dehydrogenase.ja misschien wel ja, bij langere ketens heb je natuurlijk ook weer de verschillende opties enzo.
zit dan ook weer verschil tussen iso-butanol en n/sec/tet butanol natuurlijk.
moet misschien eens gaat testen op ratten ofzo
was een 70/30 (propanol/methanol) mengsel, en propanol staat er bekend om dat het koppijn veroorzaakt dus denk dat het daaraan ligt, echter zeker weet ik het natuurlijk niet.
dat is ook de reden waarom de kater altijd minder is als je alleen wodka drinkt ipv bier. omdat je bij wodka minder propanol binnen krijgt.

Eens in de zoveel tijd lust ik ook wel eens een burger van daar. Maar we hebben zo'n Amerikaanse diner bij ons in de buurt. Daar hebben ze nog
echte zelf gemaakte burgersEn geen kleintjes ook niet. Dat heb ik dan 10x liever
![]()

In Bels hebben ze toch ook van die teutenburgers? Dat vind ik nou echt een burgertje voor jou![]()
ik verhuis naar België
spareribs uit de muur
bier bij de Mac
zulke burgers
oh wacht, de vrouwen zijn er zo lelijk. laat maar zitten
Ik zal het mijn vrouw laten weten 
ik verhuis naar België
spareribs uit de muur
bier bij de Mac
zulke burgers
oh wacht, de vrouwen zijn er zo lelijk. laat maar zitten

doe maar, ben wel benieuwd naar haar reactie