- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Dacht wel dat jij dit leuk zou vinden

Op DBB contest heb je geen klasses. Dan telt alleen looks. En win ik sowieso

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik dacht dat je het over een echte contest had.
Dat is veel leuker ja, kan iedereen genieten van mannen in strings![]()
No way never ! Waarom mensen zichzelf dat aandoen is me nog steeds een raadsel 
Mmmm, plotseling ook zin in mosselen.Wel ja... donderdag McDo, vrijdag friet met shoarma, zaterdag KFC en pizza, zondag friet mosselen. Alles overgoten met een sausje van bier en wijn
Je wilt de details niet weten. Maar vanaf vandaag, terug wat opschonen. Voor ik weer +30% BF heb![]()

Wel ja... donderdag McDo, vrijdag friet met shoarma, zaterdag KFC en pizza, zondag friet mosselen. Alles overgoten met een sausje van bier en wijn
Je wilt de details niet weten. Maar vanaf vandaag, terug wat opschonen. Voor ik weer +30% BF heb![]()

Een echte contest? En naar 5% ofzo cutten?No way never ! Waarom mensen zichzelf dat aandoen is me nog steeds een raadsel
![]()

Inb4 doping controleJaarlijks is er bij ons een loopwedstrijd van 5 & 10km... misschien dat ik die wel eens ga meepikken volgende keer![]()
Mmmm, plotseling ook zin in mosselen.
Lekkere cardio weer![]()

zo ken ik je weer Robke, goede voeding en goede tags bij dit topic![]()

naar 3 % toe he, op 5 ben je dik op een contest
op naar ROb met 3% en -80![]()
dat is alleen maar leuk als je voldoende massa hebt. Meer in de richting van een pro. Anders zie je er gewoon anorexia uit.Hoe hou je die cardio vol man? Ik vind dat zo verschrikkelijk saai.
Inb4 doping controle
Filmpje op en gaan. Verstand op nul. Ik bezie het eerder als ontspanning eigenlijk.

Lekkere cardio workouts dit weekend Robke. Genoeg lekker gegeten ook weer![]()

Cardio beast! Waarom ga je van de zomer niet mooi buiten op de fiets? Wellicht wat vroeg (of laat) nu het herfst begint te worden![]()

Damn, kreeg normaal alleen maar honger bij het lezen van het logje van Marvin, maar nu krijg ik hier dus ook honger.

...Damn, kreeg normaal alleen maar honger bij het lezen van het logje van Marvin, maar nu krijg ik hier dus ook honger.
..aaaand it's gone!Ach ja, nu weer even back on track. Chicken and broccoli time![]()
Jaaaaa, zo kan ik het ook