XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.621
Ik dacht dat je het over een echte contest had.

Dat is veel leuker ja, kan iedereen genieten van mannen in strings :eyebrow:

• #34.623
Ik dacht dat je het over een echte contest had.

Dat is veel leuker ja, kan iedereen genieten van mannen in strings :eyebrow:

Een echte contest? En naar 5% ofzo cutten? :roflol: No way never ! Waarom mensen zichzelf dat aandoen is me nog steeds een raadsel :p

Wel ja... donderdag McDo, vrijdag friet met shoarma, zaterdag KFC en pizza, zondag friet mosselen. Alles overgoten met een sausje van bier en wijn :)
Je wilt de details niet weten. Maar vanaf vandaag, terug wat opschonen. Voor ik weer +30% BF heb :)
Mmmm, plotseling ook zin in mosselen. :eating:
Lekkere cardio weer :)

Wel ja... donderdag McDo, vrijdag friet met shoarma, zaterdag KFC en pizza, zondag friet mosselen. Alles overgoten met een sausje van bier en wijn :)
Je wilt de details niet weten. Maar vanaf vandaag, terug wat opschonen. Voor ik weer +30% BF heb :)

zo ken ik je weer Robke, goede voeding en goede tags bij dit topic:roflol:

• #34.628
  • #34.629
  • #34.631
Lekkere cardio workouts dit weekend Robke. Genoeg lekker gegeten ook weer :D

• #34.633
Cardio beast! Waarom ga je van de zomer niet mooi buiten op de fiets? Wellicht wat vroeg (of laat) nu het herfst begint te worden :p

• #34.635
Cardio beast! Waarom ga je van de zomer niet mooi buiten op de fiets? Wellicht wat vroeg (of laat) nu het herfst begint te worden :p

Wat te omslachtig. Nu is het gewoon broek, shirt aan en starten maar. Anders moet ik mijn fiets weer uithalen enzo. En het is altijd droog en warm binnen :)

Damn, kreeg normaal alleen maar honger bij het lezen van het logje van Marvin, maar nu krijg ik hier dus ook honger :(.

• #34.637
Terug
Naar boven