Fitness Seller

Robke's trainingslog

Lekker he, zo'n goede periode. Wat staat er voor over 3 maanden op het programma? Flinke bulk denk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.803
ik heb jou nog nooit gezien :(

Maar wat als je 1rm wilt bepalen en je hebt een hele slechte dag? Of een hele goede dag?

Dan is je richtlijn verneukt:P

Of gaat het bji jou ook op gevoel?

Tja. Ik heb eigenlijk geen planning ivm dagen voor 1RM te testen. Meestal doe ik het in de singles week. Omdat daar de setup goed is.
Als mijn single dan makkelijk aanvoelt, en ik heb al lang niet meer gemaxt, zou ik wel eens voor een PR gaan. Maar die PR neem ik dan
niet op als mijn nieuwe 1RM. Ik blijf gewoon verder bouwen op de oude 1RM. Slow and steady wins the race :)

• #34.804
Lekker he, zo'n goede periode. Wat staat er voor over 3 maanden op het programma? Flinke bulk denk?

Flinke bulk? :roflol: Nee. Met mijn lijf eerder een mini mini bulk :D Dat is al meer dan voldoende :roflol:

6 a 8 weken korte esters met bulk
6 weken cruise
8 a 10 weken lange esters met cut

Sterke workout deze ochtend en weer lekker cardio gedaan in het weekend! Beestachtig goede squats op de vrijdag!
Hoe was het in de dierentuin? Tuin ook weer flink gesnoeid? Flinke gains trouwens gehad in slechts 4 dagen. Van 97kg op vrijdag naar 101kg op maandag is niet niks ;)

• #34.807
Sterke workout deze ochtend en weer lekker cardio gedaan in het weekend! Beestachtig goede squats op de vrijdag!
Hoe was het in de dierentuin? Tuin ook weer flink gesnoeid? Flinke gains trouwens gehad in slechts 4 dagen. Van 97kg op vrijdag naar 101kg op maandag is niet niks ;)

Thanks

Dierentuin was koud. En omdat het seizoen voorbij is, waren er veel eten en drinken kraampjes gesloten :( Maar goed, zoontje vond het geweldig
en ik heb weer wat gewandeld. Beter dan op de bank zitten.Tuinwerken zijn blijven liggen :o Wel de badkamer gepoetst :roflol:

Jaaaaa... 4kg erbij... vrijdag alles nog rustig eigenlijk. Flesje wijn bij tv en wat abdijkaas erbij.. Zaterdag ochtend gewoon mijn shake, proteine pudding
en cardio. In de dierentuin helemaal uitgehongerd geraakt en toen we wat vonden, gelijk een broodje besteld, pizza en een potje kaas/salami. 3 Duvels
erbij. Zaterdag avond 6 triple Karmeliet met allerhande frietvet snacks, kaas, salami, etc. Zondagmorgen broodjes met rosbief. En toen Pizzahut
pizza buffet. Dacht iets van 14 stukken pizza gegeten en zoontje geholpen met zijn frieten, kip croq & ijsje. Alles met een halve liter wijn erbij.
Toen nog even shoppen. Terrasje gedaan met 2 Jägermeisters, 1 triple Karmeliet. Zondag avond, gemarineerde/ gegrilde kipstukken.
6 drumstick, 6 vleugels, 2 broodjes erbij en 3 Triple Karmeliet.

Laatst bewerkt:
  • #34.808
goeie bulk, van 97 naar 101 :roflol:

• #34.810
  • #34.812
  • #34.816
Hahahah nice

14 stukken pizza, I WON, ik had er eens 16 :o
En 3 bollen ijs als toetje :o.

Hoi Robke, Kom ook even buurten op het nieuwe forum. Alles goed ? volgens mij het langst actieve log of niet ;)

• #34.820
Terug
Naar boven