MuscleMeat

Robke's trainingslog

zie je je vrouw niet liever zonder kleren :cool:

Spannend setje? :eyebrow:

Haha jij gaat alleen mee als je goed gevoerd wordt :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.963
  • #34.965
Robke heeft de hele dag eten en drinken gehaald en noemt dat een dagje shoppen, dan zou ik er ook wel van kunnen genieten:roflol:

Ik heb ook nog wel wat dingetjes gekocht voor op de W.I.I.u Kan ik vanavond met de zoon Disney Infinity 2.0 Spiderman spelen :p

Sow, das een flinke shopdag! Ik word al gek als ik een paar uur moet shoppen met mijn vriendin. Weekendje rust is trouwens niets mis mee! :D

• #34.969
Sow, das een flinke shopdag! Ik word al gek als ik een paar uur moet shoppen met mijn vriendin. Weekendje rust is trouwens niets mis mee! :D

Ja nou. We hebben zo'n shoppingcenter bij ons in de buurt. Wijnegem. Daar loop je wel even rond. Zeker als je regelmatig eens stopt
voor de innerlijke mens :D Nadien nog even wat hapjes, drankjes enzo gehaald voor bij de tv...

rip cut :D

:roflol: spidey

Wijnegem is best groot idd

Cool, kan kun jullie je wel ff vermaken. Win je ook wel eens van hem? :)

• #34.975
  • #34.979
maandag 20u00 training

Pre w/o Supps: 100mg Cafeïne; Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL; 40gr)
Other Supps: Monster Pak (SN); All Day Proteine (XXL; 40gr)

Trainingstijd: 62min
Bodyweight: 101kg

Comments: Stevige grind op die 5de single. En overall veel VPR's gezet :) Good tsjook tsjook train

Untitled.jpg

En de Italiaanse vleeschotel, Nems, spareribs, hotwings, carpaccio, rosbief en sushi was ook leuk :D
Klinkt als een dagje 'shoppen' met mij:roflol:
Robke heeft de hele dag eten en drinken gehaald en noemt dat een dagje shoppen, dan zou ik er ook wel van kunnen genieten:roflol:
Dat hoort erbij toch...een dagje shoppen is bij mij onlosmakelijk verbonden met hier en daar wat vreten of drinken..:o

@Robke78 Dikke workout weer zeg! Mooie serie singles en behoorlijke sterke standing DB presses!~:thumb:

Terug
Naar boven