- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Spannend setje?
Haha jij gaat alleen mee als je goed gevoerd wordt![]()

Soms is met kleren net zo lekker
You horny devil !
Ja, de ene koopt kleren, ik koop eten & drinken op de terrasjes![]()

Robke heeft de hele dag eten en drinken gehaald en noemt dat een dagje shoppen, dan zou ik er ook wel van kunnen genieten![]()

Soms is met kleren net zo lekker
You horny devil !
Ja, de ene koopt kleren, ik koop eten & drinken op de terrasjes![]()

Sow, das een flinke shopdag! Ik word al gek als ik een paar uur moet shoppen met mijn vriendin. Weekendje rust is trouwens niets mis mee!![]()
Nadien nog even wat hapjes, drankjes enzo gehaald voor bij de tv...
Ik moet idd weer eens terug wat opschonen
Ach ja, na de feestdagen maar weer 
Die Marvel set hebben we ook
Met Hulk, Thor enzoCool, kan kun jullie je wel ff vermaken. Win je ook wel eens van hem?![]()

Alleen als ik hem een chocomelk en wat snoepjes in zijn handen duw. Dan kan die even niet meer gamen![]()

Altijd leuk om je vrouw in iets nieuws te zien
En de Italiaanse vleeschotel, Nems, spareribs, hotwings, carpaccio, rosbief en sushi was ook leuk![]()

Good tsjook tsjook trainKlinkt als een dagje 'shoppen' met mijEn de Italiaanse vleeschotel, Nems, spareribs, hotwings, carpaccio, rosbief en sushi was ook leuk![]()

Dat hoort erbij toch...een dagje shoppen is bij mij onlosmakelijk verbonden met hier en daar wat vreten of drinken..Robke heeft de hele dag eten en drinken gehaald en noemt dat een dagje shoppen, dan zou ik er ook wel van kunnen genieten![]()