MuscleMeat

Robke's trainingslog

mooie mp hoor.

maar als je dan bv die incline db press doet pak je direct 5 5 kilo?
niet eerst wat lichter en kijken hoe dat aanvoelt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.183
die incline bench press is wel echt ziek man :roflol: en dan ook op 80%

Waren stevige DB's ook :p

dan wordt het inderdaad lastiger

Ja, puzzelen maar ach. Dan kom ik ook weer een paar weken toe :)

mooie mp hoor.

maar als je dan bv die incline db press doet pak je direct 5 5 kilo?
niet eerst wat lichter en kijken hoe dat aanvoelt?

Thanks

Nope. Heb toch net MP's gedaan :p Dat is genoeg om te voelen :D Maar idd, dinsdag op SQ had ik gelijk 155 gepakt na deads.
Dat was wel even schrikken. Daar ga ik volgende keer wel een lichter setje voor doen. Maar voor de DB IP heb ik het niet zo nodig.

dinsdag op SQ had ik gelijk 155 gepakt na deads.
Dat was wel even schrikken. Daar ga ik volgende keer wel een lichter setje voor doen. Maar voor de DB IP heb ik het niet zo nodig.
Inderdaad.. Met je deads sloop je je core echt en dat merk je pas als je daarna met zoveel gewicht op je traps staat om te squatten..

• #35.185
  • #35.186
vrijdag 04u45 training

Pre w/o Supps: All Day Proteine (XXL; 40gr); Haver (20gr) Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL; 40gr)
Other Supps: Monster Pak (SN)

Trainingstijd: 62min
Bodyweight: 99kg

Comments: en klaar voor deze week !

Untitled.jpg

Sterke SUMO's Rob! Geen opwarming daarvoor?

• #35.188
Klaar voor het bier weer vanavond? :D
In hoeverre gebruik jij eigenlijk straps of magnesium of zo bij die zware DLs?

• #35.190
Klaar voor het bier weer vanavond? :D
In hoeverre gebruik jij eigenlijk straps of magnesium of zo bij die zware DLs?

Vanavond wijn! Heb een lekker flesje gevonden :) Hardy's Nottage Hill :meal:

Sowieso belt vanaf er gewicht aan de bar hangt. Straps enkel bij de werksetjes

Sterke squats en deads weer man :thumbs:

Vanavond wijn! Heb een lekker flesje gevonden :) Hardy's Nottage Hill :meal:

Sowieso belt vanaf er gewicht aan de bar hangt. Straps enkel bij de werksetjes

:zuip: Lekker hoor....

Ah OK. Belt heb ik nooit nodig gevonden, straps wel als het een stuk boven de 100 kg komt, en als het zweterig weer is :D
Sommige puristen zeggen wel eens als je het gewicht niet zonder hulpmiddelen kan liften ben je nog niet aan dat gewicht toe. Tja.....

• #35.193
Sterke squats en deads weer man :thumbs:

'bulk' doet goed zijn werk ja :)

:zuip: Lekker hoor....

Ah OK. Belt heb ik nooit nodig gevonden, straps wel als het een stuk boven de 100 kg komt, en als het zweterig weer is :D
Sommige puristen zeggen wel eens als je het gewicht niet zonder hulpmiddelen kan liften ben je nog niet aan dat gewicht toe. Tja.....

Hoe meer gewicht omhoog gaat, hoe beter. Of er nu belt, straps aan te pas komen maakt niet uit imo. Als je begint met wraps,
suits etc is het wel een ander verhaal.

Mooie afsluiter van de week. Goede cijfers weer! Dit weekend weer lekker eten of? :D

• #35.195
Mooie afsluiter van de week. Goede cijfers weer! Dit weekend weer lekker eten of? :D

Thanks

Geen idee. Sowieso zaterdag naar een tuincentrum voor de 'kerstshow'. Nadien wel wat drinken en een lichte snack :p
Zaterdag avond naar mijn ouders. Die willen waarschijnlijk naar de Italiaan. Dus pizza en bier
Zondag avond naar mijn schoonouders. Daar gaat het waarschijnlijk kebab halen worden. En wat wijn met de schoonvader

Snacks bij tv etc nog geen planning :p

'bulk' doet goed zijn werk ja :)

Hoe meer gewicht omhoog gaat, hoe beter. Of er nu belt, straps aan te pas komen maakt niet uit imo. Als je begint met wraps,
suits etc is het wel een ander verhaal.
Mee eens hoor. Het ligt ook aan je doelen, als je voor (raw) wedstrijden traint dan kan je beter niet aan hulpmiddelen wennen. Wij willen alleen sterker worden.
Suits heb ik nooit gesnapt.... wat is de volgende stap? Volledige exoskeletten met servomotoren ingebouwd?

Krachtige training, staat als een huis!

• #35.198
Mee eens hoor. Het ligt ook aan je doelen, als je voor (raw) wedstrijden traint dan kan je beter niet aan hulpmiddelen wennen. Wij willen alleen sterker worden.
Suits heb ik nooit gesnapt.... wat is de volgende stap? Volledige exoskeletten met servomotoren ingebouwd?

Volgens mij is RAW ook nog met belt? Geen idee eigenlijk. En straps gebruik ik omdat ik maar niet kan wennen aan die mixed grip.
Voelt helemaal niet leuk bij mij

Welke film was dat nou ook alweer... met die soldaten in die pakken... mmm

Krachtige training, staat als een huis!

Een klein huisje dan toch... tuinhuis bv :p

Belt wrist wraps en knee sleeves mogen bij RAW powerlifting

straps zijn bij geen enkele powerlifting wedstrijd toegestaan

• #35.200
Terug
Naar boven