AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Tja. Grote probleem is het willen :) Ik wil het ook niet :) Ik vind roken heerlijk. Sigaartje bij de koffie, bij een drankje, ... lekker!
Maar goed. Buiten gaan staan in de kou en regen word ik ook niet vrolijk van. Iedere keer mijn bankkaart insteken om het te
betalen ook niet.
Omnomnomnom, peukje en een bak koffie in de morgen. Man, wat mis ik dat soms nog!
Vond roken ook echt heerlijk.. Maar het heeft zo'n effect op je eetlust, smaak en conditie, dat ik echt niet meer terug wil.

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.302
Omnomnomnom, peukje en een bak koffie in de morgen. Man, wat mis ik dat soms nog!
Vond roken ook echt heerlijk.. Maar het heeft zo'n effect op je eetlust, smaak en conditie, dat ik echt niet meer terug wil.

Op mijn eetlust is net goed voor mij :D Smaak en conditie heb ik niet zoveel last van

• #35.304
Hahaha, true! Merkte je dat ook niet toen je gestopt was? Echt een bak smaak ineens erbij, echt niet normaal :o

Niet speciaal nee... maar ik duw ook gewoon alles naar binnen :p Zit nou nooit echt te kauwen denkende van: "ja nou proef ik dit of dat"

Niet speciaal nee... maar ik duw ook gewoon alles naar binnen :p Zit nou nooit echt te kauwen denkende van: "ja nou proef ik dit of dat"
:roflol: Ik ben ook zo'n fijnproever..

Waar ik sommige van die dunne plakjes biefstuk zie af snijden en echt zie genieten van ieder plakje...zit ik van die hele hompen weg te duwen..

• #35.307
  • #35.308
vrijdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL; 40gr)
Other Supps: Monster Pak (SN); All Day Proteine (XXL; 40gr)

Trainingstijd: 58min
Bodyweight: 100kg

Comments: gewoon even inhalen

Untitled.jpg

maandag 04u45 training

Pre w/o Supps: All Day Proteine (XXL; 40gr); Haver (20gr) Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL; 40gr)
Other Supps: Monster Pak (SN)

Trainingstijd: 57min
Bodyweight: 101kg

Comments: moe moe moe doet de koe

Untitled.jpg

Hoe krijg je het omhoog die MP :eek:
Die upright row heb ik altijd wat stressful voor de schouders gevonden, en hij pakt toch geen unieke spiergroep die je anders niet kan pakken?

• #35.311
Hoe krijg je het omhoog die MP :eek:
Die upright row heb ik altijd wat stressful voor de schouders gevonden, en hij pakt toch geen unieke spiergroep die je anders niet kan pakken?

Nog steeds gemakkelijk :D Zit ook nog een pak onder mijn max te trainen ;)

Echt? Ik heb er geen last van. En het is imo de beste oefening voor side delts. En een beweging die je met geen andere oefening hebt.

mijn vriendin vind uit eten met mij ook al niet leuk meer, ik zit net zo lang naar me bord te focussen tot het op is :roflol:

Uit eten valt wel mee. Maar de dagelijkse kost, schuif ik gewoon van het bord in mijn mond :p

Nog steeds gemakkelijk :D Zit ook nog een pak onder mijn max te trainen ;)

Echt? Ik heb er geen last van. En het is imo de beste oefening voor side delts. En een beweging die je met geen andere oefening hebt.
Dubbele van mij zo'n beetje :(

Side lateral raises doen dat toch ook prima?

• #35.313
Blijven bouwen ;) Je komt er ook wel ;)

True. Die doe ik op donderdag. Maar op een upright row kan je ook lekker zwaar gaan.
Ik weet niet hoeveel jaren ik nog heb om te bouwen.... srs.

Lat raises zijn wel weinig gewicht, maar veel hefboom werking, dus op je schouders zijn ze best zwaar :)

• #35.315
Ik weet niet hoeveel jaren ik nog heb om te bouwen.... srs.

Lat raises zijn wel weinig gewicht, maar veel hefboom werking, dus op je schouders zijn ze best zwaar :)

Forever and ever :) Blijven gaan gewoon. Dat is nog altijd beter dan niks doen :)

Idd. Maar voor functionele kracht heb je er niks aan. Ik zie mezelf nog geen zak bouten oid op de werkbank raisen :)

Dat van dat eten herken ik zo goed. Krijg vaak de vraag van mijn vrouw of ik eigenlijk proef wat ik eet. :D

• #35.317
  • #35.319
Niet? Doe ik dagelijks joh ;)
Wel echt een schouder builder toch, die lat raises? Of valt dat ook wel mee?

Valt wel mee imo. Delts hebben imo niet zoveel groeipotentieel. En mensen raken sowieso te geobsedeerd door techniek erop.
Dus gaan amper zwaar erop. Je zal nooit canonball delts krijgen van raises met 10kg. Maakt niet uit of je techniek perfect is.

Valt wel mee imo. Delts hebben imo niet zoveel groeipotentieel. En mensen raken sowieso te geobsedeerd door techniek erop.
Dus gaan amper zwaar erop. Je zal nooit canonball delts krijgen van raises met 10kg. Maakt niet uit of je techniek perfect is.

cable side raises kan je beter pakken dan :)

Terug
Naar boven