MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.341
Amino1 in de sale bij B&F, echt nice! Hoewel de smaak wel ff wennen is :roflol:
Muscle protect, lemonade van B&F zelf is echt omnomnom, dus als je die gewend bent is Amino1 ff raar

Misschien omdat er in Amino1 ook daadwerkelijk zit wat er op het label staat? :p

• #35.342
pff. 155 kg paused squats.. damn bro!

grip op upright row ga ik proberen, ik meende dat je dan voornamelijk traps pakte.
en meer focussen op gewicht dan op techniek op de side raises, ik ben er ook niet meer van overtuigd dat strictheid hierop mij de schouders gaat geven die ik wil

• #35.344
pff. 155 kg paused squats.. damn bro!

grip op upright row ga ik proberen, ik meende dat je dan voornamelijk traps pakte.
en meer focussen op gewicht dan op techniek op de side raises, ik ben er ook niet meer van overtuigd dat strictheid hierop mij de schouders gaat geven die ik wil

Is natuurlijk wel met een SSB bar ;) Wat het toch wat makkelijker maakt imo.

Het is een tweak die je even moet zoeken om je traps zo stil mogelijk te houden. Natuurlijk werken ze mee maar daar is niks mis mee.
Als ik mijn setjes up rows heb gedaan staan mijn side delts aardig pumped. Meer als met raises.

En wat is strikt bij een raise? Als je je delts voelt werken, doe je hem strikt.

• #35.346
Het is wel jammer dat er alleen fruit punch is ja. Die lemon lime bv smaakt 10x beter. Maar die hebben ze niet in die 800gr zakken
Ik vind die fruit punch juist fucking nice! Drink dat spul serieus voor mijn lol..heb ook gelijk 2 van die aanbieding zakken besteld!:zuip:

B&F rules man! Echt een goeie toko :cool::cool:

• #35.351
Nee geen eigen merk maar wel andere merken in de sales.
De aanbiedingen zijn gewoon erg goed!

Dit idd! En let's face it, die whey van xxl proeft gewoon naar schotelwater. Zelfs met maar 175ml water erbij.
Dus met die kortingen, krijg je ook fatsoenlijke whey voor een scherpe prijs die ik wel lekker vind :)

My Protein, veeuull lekkerder ;)
Overigens onafhankelijk getest en prima uitslag IMO

Beter spendeer je geld aan voeding ipv supplementen

:trollface:

Dit idd! En let's face it, die whey van xxl proeft gewoon naar schotelwater. Zelfs met maar 175ml water erbij.
Dus met die kortingen, krijg je ook fatsoenlijke whey voor een scherpe prijs die ik wel lekker vind :)

die van whey perfection van B&F shop smaakt naar bulk chemicaliën ook al gooi je er 500ml melk bij.

Oh dear.. The XXL VS B&F battle is on again.

Het is natuurlijk een principe kwestie, die paar gr eiwit die je per shake mist, maar dat ga je nooit direct aan je gains merken natuurlijk.

• #35.357
My Protein, veeuull lekkerder ;)
Overigens onafhankelijk getest en prima uitslag IMO

Die heb ik nog niet getest. Maar ik ben zelf meer een proteine blend fan. En dat hebben ze daar niet echt dacht ik?

Beter spendeer je geld aan voeding ipv supplementen

:trollface:

Whey, pudding, vitamines zijn imo voeding ;)

Komen ook vaak genoeg dozen vol van Muscle Meat binnen hier :meal:

Dure verzending wel. En eigenlijk helemaal niet goedkoper als het vriesvak in onze supermarkt. Enige voordeel is dan wel dat het al
mooi in porties zit en versneden is.

die van whey perfection van B&F shop smaakt naar bulk chemicaliën ook al gooi je er 500ml melk bij.

True. Maar ik heb eigenlijk nooit een pot whey van B&F gekocht ;)

Oh dear.. The XXL VS B&F battle is on again.

Het is natuurlijk een principe kwestie, die paar gr eiwit die je per shake mist, maar dat ga je nooit direct aan je gains merken natuurlijk.

Bij mij meer een smaak en geld kwestie. B&F heeft gewoon een ruimer assortiment. En betere aanbiedingen.

• #35.358
donderdag 04u45 training

Pre w/o Supps: All Day Proteine (XXL; 40gr); Haver (20gr) Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL; 40gr)
Other Supps: Monster Pak (SN)

Trainingstijd: 54min
Bodyweight: 100kg

Comments: dat ging goed :D

Untitled.jpg

Dure verzending wel. En eigenlijk helemaal niet goedkoper als het vriesvak in onze supermarkt. Enige voordeel is dan wel dat het al
mooi in porties zit en versneden is.

5 euro valt mee toch? Vind het ideaal, hoef de s'avonds alleen maar een portie rijst en kip uit de vriezer te halen en laten ontdooien.
Ideaal voor de luie mens aka ik :D
En de kipburgers zijn echt heerlijk :D

Goeie presses en rows dikke!

Terug
Naar boven