- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Want? Als je je reps controleert met DB's bieden cables niet echt een meerwaarde
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En daarna het eten van haar bord afkijken of nietmijn vriendin vind uit eten met mij ook al niet leuk meer, ik zit net zo lang naar me bord te focussen tot het op is![]()

En daarna het eten van haar bord afkijken of niet
@Robke78 Sterke MP's weer Rob! Wel jammer van die benches, maar ja wat wil je met dat gemoe...
Cable side raises zijn buyasian..dat weet je toch Rob?
Wel weer triple digit bw!![]()

Ik voelde me niet zo lekker -100
Gewoon rond dit gewicht blijven nu 
Mijn schouders zijn wel een stukje gegroeid in 5 jaar hoorValt wel mee imo. Delts hebben imo niet zoveel groeipotentieel. En mensen raken sowieso te geobsedeerd door techniek erop.
Dus gaan amper zwaar erop. Je zal nooit canonball delts krijgen van raises met 10kg. Maakt niet uit of je techniek perfect is.

Blijven bouwenJe komt er ook wel
True. Die doe ik op donderdag. Maar op een upright row kan je ook lekker zwaar gaan.
Mijn schouders zijn wel een stukje gegroeid in 5 jaar hoor![]()

De upright row, pak je die wel wijd dan of gewoon in het midden?

Ik heb ooit eens, volgens mij 10 jaar geleden ofzo, een zak van 5kg steel cut oats gekocht. En die is nu bijna op 

Ja, zeker ziek sterk. Pauze was me nog niet eens opgevallen.Geen idee. 1 a 2 seconden. Tel ik niet. Gewoon stop in de hole en omhoog
Mooie DL. 5x sets noem je cardio toch?
Supplement boer kan ook weer tevreden zijn.

Handig die sale bij B&F.
Idem voor Amino1Ja, zeker ziek sterk. Pauze was me nog niet eens opgevallen.
Ik SQ sowieso niet met stretch reflex in the hole.Proteine van Jay Cutler? Hoeveel keer moet hij kwakken om zo'n pot van 2,3 kg vol te krijgen?

Dat maakt idd veel uit, maar zie je niet makkelijk af aan de log van een willekeurig iemand.Idd
Ik SQ sowieso niet met stretch reflex in the hole.