XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.361
5 euro valt mee toch? Vind het ideaal, hoef de s'avonds alleen maar een portie rijst en kip uit de vriezer te halen en laten ontdooien.
Ideaal voor de luie mens aka ik :D
En de kipburgers zijn echt heerlijk :D

Voor mij was het 7eur. En het vlees was over het algemeen net een euro ofzo duurder dan bij ons in de supermarkt. Idem voor de groenten.
En het water in ons vlees in BE is er haast niet. Op 3kg kip bv zit er iets van een 2.8kg op over

Goeie presses en rows dikke!

Danke schon

• #35.363
Of je besteed je geld aan "supplementen"..:trollface:

@Robke78 Kan wel zien dat de training goed ging zeg!! Flinke presses en rows! Wat voor soort setup gebruik je nu eigenlijk voor je workouts?

Mijn set up :D

Cycles van 4 weken voor de grote 4. Na de 4 weken verhoog ik mijn 1RM

Week 1 zijn setjes van 5 tot je geen setje meer van 5 kan maken.
Week 2 idem voor triples
Week 3 een soort van easy weekje en 1 setje van 5
Week 4 setjes van singles

Untitled.jpg

Assistance staat dan ook 4 weken op hetzelfde percentage. BV 50%.
Na die 4 weken gaat die naar 60%, weer 4 weken, 70% en tot slot 80%
Maar ook onderverdeeld in intensiteit.
Week 1 is easy weekje, gewoon reppen tot het 'moeilijk' word
Week 2 is een repje extra proberen te pakken tov week 1
Week 3 is een grindje op de laatste rep
Week 4 is tot fail

Na de 4 weken op 80% verhoog ik mijn 1RM op mijn assistance en begin ik weer op 50%

Laatst bewerkt:
dus als ik het goed begrijp allemaal pr's na 4 weken? :D

• #35.365
bijft goed bezig robrocop

En het water in ons vlees in BE is er haast niet. Op 3kg kip bv zit er iets van een 2.8kg op over
Shit, dat is wel echt nice! Als ik hier kipfiletjes bak begint het letterlijk bijna te koken in het water wat er uit komt. Moet ik de pan op dat gaspitje van het wokken zetten om dat water te verdampen....

• #35.368
Shit, dat is wel echt nice! Als ik hier kipfiletjes bak begint het letterlijk bijna te koken in het water wat er uit komt. Moet ik de pan op dat gaspitje van het wokken zetten om dat water te verdampen....

Dit idd...als je de helft over houdt mag je blij zijn..

• #35.370
Het vlees in NL vind ik sowieso al minder tov in BE. We kochten vroeger net over de grens in de Jumbo onze boodschappen.
Het vlees daar was helemaal niet zo lekker als bij ons in de winkels

Die heb ik nog niet getest. Maar ik ben zelf meer een proteine blend fan. En dat hebben ze daar niet echt dacht ik?
Wattes, proteïne blend?
Weet in ieder geval wel dat het assortiment erg groot is, kan me niet voorstellen dat ze niet hebben wat jij zoekt..

5 euro valt mee toch? Vind het ideaal, hoef de s'avonds alleen maar een portie rijst en kip uit de vriezer te halen en laten ontdooien.
Ideaal voor de luie mens aka ik :D
En de kipburgers zijn echt heerlijk :D
Zou willen dat ik een grote vriezer had.. :(

• #35.372
Wattes, proteïne blend?
Weet in ieder geval wel dat het assortiment erg groot is, kan me niet voorstellen dat ze niet hebben wat jij zoekt..

Zou willen dat ik een grote vriezer had.. :(

Ja, ze hebben één blend. Met whey, melk en ei dacht ik. Maar bij andere merken hebben ze blends met 6 eiwitbronnen ;)

• #35.374
  • #35.376
  • #35.378
rijst met kip boyz.

En wat test.

Kan geen whey blend tegenop :cool:

Het vlees in NL vind ik sowieso al minder tov in BE. We kochten vroeger net over de grens in de Jumbo onze boodschappen.
Het vlees daar was helemaal niet zo lekker als bij ons in de winkels

Nederland heeft geen eetcultuur. Gore koffie, saaie broodjes, altijd liever matige kwaliteit voor een paar cent minder.

Terug
Naar boven