MuscleMeat

Robke's trainingslog

Woon jij in zo'n pauperrijtjeshuis??!

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.123
:roflol: nee, maar ik heb een mooi zicht over heel de straat als ik aan het cardio'en ben :)

:roflol: Allesbehalve man ;) Nee nee. Openstaand met grote tuin en alles erop en eraan ;)

Haha was een geintje man. Volgens die @ixzyzyzyziziixz was iedereen pauper die in een rijtjeshuis woont :D

• #36.125
  • #36.127
donderdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (AllMax 300mg);Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: Total Proteine (JC; 40gr)
Other Supps: Iron Pack (MP); Total Proteine (JC; 40gr)

Trainingstijd: 61min
Bodyweight: 103kg

Comments: 3 dagen alcohol vrij en alles begint weer stilaan op de rit te komen :D

Untitled.jpg

Yeah! Latblaster strikes again:fire:

• #36.131
Was een kitje van Body Solide. T-bar optie + handle. Deze dus:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zo iets heeft mijn gym ook..is een beetje hetzelfde als wide grip (cable) rows..die voel ik ook niet echt in mijn lats..

Bij T-bars gaat mijn voorkeur dan ook eigenlijk uit naar een smal handvat of gewoon mijn handen om de bar heen..:fire:

• #36.133
Zo iets heeft mijn gym ook..is een beetje hetzelfde als wide grip (cable) rows..die voel ik ook niet echt in mijn lats..

Bij T-bars gaat mijn voorkeur dan ook eigenlijk uit naar een smal handvat of gewoon mijn handen om de bar heen..:fire:

Ja, kan ook natuurlijk. Maar ik heb al smalle chins & yates rows. Dus heb ook wat wide grip dingen nodig ;)

jullie hebben gewoon slechte mind mossel konnectors

• #36.136
ik doe enkel penor mossel connectie

• #36.137
Wat denken jullie hiervan? Komt het in de buurt van een hack SQ? Of kan ik dan net zo goed SSB SQ doen?

[Link niet meer beschikbaar]

Vergeet niet de sluitringen dr om te doen he RoBelgke78.

;)

Terug
Naar boven