SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Jij bent zo'n vieze voyeur?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent zo'n vieze voyeur?

nee, maar ik heb een mooi zicht over heel de straat als ik aan het cardio'en ben 
Allesbehalve man
Nee nee. Openstaand met grote tuin en alles erop en eraan 
nee, maar ik heb een mooi zicht over heel de straat als ik aan het cardio'en ben
Allesbehalve man
Nee nee. Openstaand met grote tuin en alles erop en eraan
![]()

Haha was een geintje man. Volgens die @ixzyzyzyziziixz was iedereen pauper die in een rijtjeshuis woont![]()

Hey da's eigenlijk wel een goede! Thanks!

Bizar genoeg voel ik die latblaster meer in mijn upperback dan in mijn lats 
Welke is het eigenlijk? Als ik google naar lat-blaster zie ik erg veel verschillende..Bizar genoeg voel ik die latblaster meer in mijn upperback dan in mijn lats
![]()
Welke is het eigenlijk? Als ik google naar lat-blaster zie ik erg veel verschillende..
https://www.google.co.uk/search?q=l...IBygB&biw=1280&bih=865#tbm=isch&q=lat+blaster
Zo iets heeft mijn gym ook..is een beetje hetzelfde als wide grip (cable) rows..die voel ik ook niet echt in mijn lats..Was een kitje van Body Solide. T-bar optie + handle. Deze dus:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo iets heeft mijn gym ook..is een beetje hetzelfde als wide grip (cable) rows..die voel ik ook niet echt in mijn lats..
Bij T-bars gaat mijn voorkeur dan ook eigenlijk uit naar een smal handvat of gewoon mijn handen om de bar heen..![]()

Ik ben mister mind mossel connectie, dus dat zit wel goedjullie hebben gewoon slechte mind mossel konnectors

Kwestie van proberen denk..Wat denken jullie hiervan? Komt het in de buurt van een hack SQ? Of kan ik dan net zo goed SSB SQ doen?
[Link niet meer beschikbaar]