- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja hoor, met mij karakter om nee te zeggen tegen bepaalde dingen gaat dat zeker goed komen 
Hoe lang ben je al een juicy eigenlijk? Vorig jaar de eerste periode, of toch al wat langer?

OK, dat is toch al een tijdjeAltijd als mijn vet% uit de hand loopt en ik eigenlijk moet cutten maar wil het niet
In 2008 de eerste keer. 8 weken winny/t3/clen/eca
Toen in 2009 op test 600mg/t3/clen/eca
Hiertussen nog ergens op Test 900mg (dacht 2011)
En dus in 2015 opnieuw

OK, dat is toch al een tijdje
Als je met onze lengte boven de 80 kg wilt komen met acceptabele VVM is dat natuurlijk de manier. Ik heb er wel vrede mee, als het hierbij blijft.
Weet je wel dat anabolen heel erg verboden zijn in België, Rob?
En enkel trainingen posten. Via PB zal ik wel reageren op andere dingenEn wist je ook dat Belgen significant (dat betekent: fors) dommer zijn dan Nederlanders?
En altijd eerlijk ben in dit log. Gewoon omdat ik mensen geen vertekend beeld wil geven 
Dat moet ik je nageven ja. Dom, maar eerlijk!
(en sterk)
Dat waardeer ik wel van je. Heb een hekel aan mensen die draaien en kronkelenWist je ook dat ik geen fake natty benEn altijd eerlijk ben in dit log. Gewoon omdat ik mensen geen vertekend beeld wil geven
![]()

Respect dat je eerlijk durft te zijn, hoop niet dat er van die smeerlappen meelezenWist je ook dat ik geen fake natty benEn altijd eerlijk ben in dit log. Gewoon omdat ik mensen geen vertekend beeld wil geven
![]()

Dat waardeer ik wel van je. Heb een hekel aan mensen die draaien en kronkelen![]()

Respect dat je eerlijk durft te zijn, hoop niet dat er van die smeerlappen meelezen![]()

Dat waardeer ik wel van je. Heb een hekel aan mensen die draaien en kronkelen![]()
Geïnspireerd door paus Rob kom ik ook maar uit de vial dan: ik ben al jaren ON. Ik doe CRT (creatine replacement therapy) met oral vitamine C.
Er gaat overigens bijna geen dag voorbij zonder dat ik de echte 'sups' kortstondig overweeg, vooral als ik er doorheen zit. Met mijn discipline moet ik toch makkelijk een maand van cut kunnen afsnoepen
Maar wat heeft dat voor zin? 100 kcal extra per dag verbranden? Dat zijn drie happen pasta die je niet opeet, bij wijze van spreken. De anabole/anti-katabole werking ben ik niet van onder de indruk