AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Dnp ga je gebruiken toch?:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.162
Hoe lang ben je al een juicy eigenlijk? Vorig jaar de eerste periode, of toch al wat langer?

• #36.164
Hoe lang ben je al een juicy eigenlijk? Vorig jaar de eerste periode, of toch al wat langer?

Altijd als mijn vet% uit de hand loopt en ik eigenlijk moet cutten maar wil het niet :roflol:

In 2008 de eerste keer. 8 weken winny/t3/clen/eca
Toen in 2009 op test 600mg/t3/clen/eca
Hiertussen nog ergens op Test 900mg (dacht 2011)
En dus in 2015 opnieuw

Altijd als mijn vet% uit de hand loopt en ik eigenlijk moet cutten maar wil het niet :roflol:

In 2008 de eerste keer. 8 weken winny/t3/clen/eca
Toen in 2009 op test 600mg/t3/clen/eca
Hiertussen nog ergens op Test 900mg (dacht 2011)
En dus in 2015 opnieuw
OK, dat is toch al een tijdje :lol:
Als je met onze lengte boven de 80 kg wilt komen met acceptabele VVM is dat natuurlijk de manier. Ik heb er wel vrede mee, als het hierbij blijft.

• #36.166
OK, dat is toch al een tijdje :lol:
Als je met onze lengte boven de 80 kg wilt komen met acceptabele VVM is dat natuurlijk de manier. Ik heb er wel vrede mee, als het hierbij blijft.

Ja. Echt voor massa erbij heb ik nooit gejuiced. Enkel eigenlijk ter ondersteuning om mijn vet% naar beneden te halen

Weet je wel dat anabolen heel erg verboden zijn in België, Rob?

• #36.168
En wist je ook dat Belgen significant (dat betekent: fors) dommer zijn dan Nederlanders?

• #36.170
Dat moet ik je nageven ja. Dom, maar eerlijk!

(en sterk)

• #36.175
Geïnspireerd door paus Rob kom ik ook maar uit de vial dan: ik ben al jaren ON. Ik doe CRT (creatine replacement therapy) met oral vitamine C.

Er gaat overigens bijna geen dag voorbij zonder dat ik de echte 'sups' kortstondig overweeg, vooral als ik er doorheen zit. Met mijn discipline moet ik toch makkelijk een maand van cut kunnen afsnoepen

• #36.178
Geïnspireerd door paus Rob kom ik ook maar uit de vial dan: ik ben al jaren ON. Ik doe CRT (creatine replacement therapy) met oral vitamine C.

Er gaat overigens bijna geen dag voorbij zonder dat ik de echte 'sups' kortstondig overweeg, vooral als ik er doorheen zit. Met mijn discipline moet ik toch makkelijk een maand van cut kunnen afsnoepen

Ik wist het ! Fake natty!

van een beetje clen ga je niet dood

Maar wat heeft dat voor zin? 100 kcal extra per dag verbranden? Dat zijn drie happen pasta die je niet opeet, bij wijze van spreken. De anabole/anti-katabole werking ben ik niet van onder de indruk

• #36.180
Maar wat heeft dat voor zin? 100 kcal extra per dag verbranden? Dat zijn drie happen pasta die je niet opeet, bij wijze van spreken. De anabole/anti-katabole werking ben ik niet van onder de indruk

100kcals zijn er 700 per week. Zonder iets te doen. Plus je verbruik als je sport gaat ook nog eens omhoog ;)

Terug
Naar boven