Fitness Seller

Robke's trainingslog

locked jaws....
ik zie dan vervelende situaties voor me met geklemde kaken...

nope...gewone mensenkaken die klemmen in vervelende situatie's...
zal mijn mind wel weer zijn die zo denkt

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.145
Yup soort Franse castratie gnagna

grijns...dacht je nu werkelijk dat ik luisterde naar een kaboutertje...
how cute

shots fired

• #36.150
:roflol: mooi stel jullie

• #36.152
vrijdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (AllMax 300mg);Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: Total Proteine (JC; 40gr)
Other Supps: Iron Pack (MP); Total Proteine (JC; 40gr)

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 103kg

Comments: dat ging best ok :) Wel redelijk koud aan het worden in mijn hok. Je zou haast een
shot tren zetten om het warm te krijgen :roflol:

Untitled.jpg

Laatst bewerkt:
Lekkere training Rob!:D:D Zit er nog een beetje progressie in de gewichten/aantal reps?

• #36.154
Lekkere training Rob!:D:D Zit er nog een beetje progressie in de gewichten/aantal reps?

Tja, ik ben mijn vorige cycle, die 2 weken bezig was, opnieuw begonnen. Pak hier en daar idd wat reps meer. Maar op lb assistance niet echt.
Maar goed, tijdens de feesten deed ik die met 2 reppers :o Nu toch terug met 6 reppers :) Hoop tegen einde van de cycle toch wel rond de
10 a 12 reps te raken.

Goeie training weer hoor :thumb:
haha goed excuus om weer on te gaan :D

• #36.158
Is je vetpercentage eigenlijk niet te hoog om on te gaan? Je leest toch vaak dat mensen terug cutten naar ~10-12% voordat ze beginnen..

Of zijn er andere voorwaarden..?

Haha. Ja, dan kan ik nooit on gaan :p Maakt geen hol uit man. Al die verhaaltjes van resultaten zien of gear die beter aanslaat etc...
Allemaal uit de lucht gegrepen imo. Ik heb nooit op 10 a 12% gestaan en het gaat net zo goed. Kijk bv naar tal van strongman.

Er zijn geen voorwaarden om on te gaan. Gewoon protocollen naar gelang je doel en waar je nu staat.

Laatst bewerkt:
  • #36.160
Lekker :D
Ben je er al uit wat het wordt?

Ga nu terug zakken tot 100 hopelijk dus ook over 3 weken. Dan 8 weken recompen op 600Test & 200Tren. Kijken hoe dat gaat en eventueel
cutten op 750Test & 500Tren met wat burners erbij. Alles zal afhangen hoe de recomp verloopt of ik al dan niet gebruik ga maken van een
cut. Of ga verhogen.

Terug
Naar boven