MuscleMeat

Robke's trainingslog

Beter ECA dan, toch? 'Legaal' te krijgen en hoeft niet gecycled te worden

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.182
Al dat gesnoep hier.... ga trainen gasten! :p

Wist je ook dat ik geen fake natty ben :p En altijd eerlijk ben in dit log. Gewoon omdat ik mensen geen vertekend beeld wil geven ;)
Dat vind ik juist altijd zo mooi. Mensen die altijd zo huiverig zijn of zwaar tegen juicers zijn. Ik snap dat niet. Het is niet zo dat juicers ineens niks meer hoeven te doen ofzo.. Werken nog steeds net zo hard, misschien zelfs wel harder, dan die natty boys.

Vandaag toevallig weer zo'n discussie in de gym gehad :roflol:

Al dat gesnoep hier.... ga trainen gasten! :p

Trainen? Wat is dat?

Dat vind ik juist altijd zo mooi. Mensen die altijd zo huiverig zijn of zwaar tegen juicers zijn. Ik snap dat niet. Het is niet zo dat juicers ineens niks meer hoeven te doen ofzo.. Werken nog steeds net zo hard, misschien zelfs wel harder, dan die natty boys.

Ik kan het ook omkeren: waarom roepen die juicers altijd dat ze heus hard werken? Willen ze soms suggereren dat het effect van aas wel meevalt? Want dat is echt niet zo. Zelfs Rob kan er opeens van afvallen :D

Maar goed, ik ben het verder wel met je eens dat de verwijten over en weer nergens op slaan. Je doet het wel (en dan is het wel zo netjes om er geen geheim van te maken) of je doet het niet (en dan is het wel zo netjes om anderen niet de maat te nemen). In competities waarin je wordt geacht het niet te nemen, is het een ander verhaal natuurlijk.

Trainen? Wat is dat?

Ik kan het ook omkeren: waarom roepen die juicers altijd dat ze heus hard werken? Willen ze soms suggereren dat het effect van aas wel meevalt? Want dat is echt niet zo. Zelfs Rob kan er opeens van afvallen :D

Maar goed, ik ben het verder wel met je eens dat de verwijten over en weer nergens op slaan. Je doet het wel (en dan is het wel zo netjes om er geen geheim van te maken) of je doet het niet (en dan is het wel zo netjes om anderen niet de maat te nemen). In competities waarin je wordt geacht het niet te nemen, is het een ander verhaal natuurlijk.
Amen..

Echt naturel topsport bestaat toch niet...???

Een vleeskoe die alleen stilstaat en gras vreet kan er ook heel veel spiermassa van aanzetten. :p

Tja.... mijn goedgelovigheid is ook wel wat verminderd de laatste jaren....
Het maakt de prestaties niet minder hoor. Topsporters hebben gewoon het juiste genenpaket in combinatie met een drive om te winnen waar je u tegen zegt.

die combinatie maakt toppers, winnaars.

Als ik mezelf helemaal volram met allerhande PED's...ik word nooit Mister O..zelfs op het NK bodybuilding ben ik nog kansloos.. (omdat ik niet die winnaarsmentaliteit heb en niet de juiste genen)

Mooi stukje wat dit betreft:

http://www.volkskrant.nl/archief/-sport-is-het-bewieroken-van-oneerlijkheid~a920967/

Laatst bewerkt:
  • #36.191

Ik doe altijd mijn best. En inderdaad, AAS werkt. Maar het word ook vaak opgehemeld.

En feit dat ik er plots wel van kan afvallen, heeft zeker niets te maken met mijn lagere kcal inname en verhoogd aantal cardio sessies?

Minder zeuren mensen en meer spuiten! wait wut :eek:

Het maakt de prestaties niet minder hoor. Topsporters hebben gewoon het juiste genenpaket in combinatie met een drive om te winnen waar je u tegen zegt.

die combinatie maakt toppers, winnaars.

Als ik mezelf helemaal volram met allerhande PED's...ik word nooit Mister O..zelfs op het NK bodybuilding ben ik nog kansloos.. (omdat ik niet die winnaarsmentaliteit heb en niet de juiste genen)

Mooi stukje wat dit betreft:

http://www.volkskrant.nl/archief/-sport-is-het-bewieroken-van-oneerlijkheid~a920967/

Mooi stukje. De tijd dat een hardwerkende boerenzoon of spruitjesteler op eigen kracht de wereldtop kon halen met fietsen of schaatsen was imo wel een mooiere tijd dan nu, maar zegt misschien ook iets over de concurrentie in die tijd. Nu is het de prestatie van een heel team waarin allerlei begeleiders zitten, zeker ook farmaceuten ;)

Mooi stukje. De tijd dat een hardwerkende boerenzoon of spruitjesteler op eigen kracht de wereldtop kon halen met fietsen of schaatsen was imo wel een mooiere tijd dan nu, maar zegt misschien ook iets over de concurrentie in die tijd. Nu is het de prestatie van een heel team waarin allerlei begeleiders zitten, zeker ook farmaceuten ;)
Wanneer was die tijd dan? Voor 1940?

:roflol: Tja... deze discussie is hier nog al eens voorbij gekomen. Het is gewoon een 1 + 1 = 3 geval. En anders is het gewoon 2.
Ja kansloze discussie. Ontegenzeggelijk kom je boven je natuurlijke FFM heen met spul, maar ontegenzeggelijk kom je tot nog betere resultaten als je daarnaast nog eens een zeer strak train- en voedingsschema hanteert.

• #36.200
Terug
Naar boven