Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter ECA dan, toch? 'Legaal' te krijgen en hoeft niet gecycled te worden
ECA = slapeloze nachten eens je de 3 caps aantiktDat vind ik juist altijd zo mooi. Mensen die altijd zo huiverig zijn of zwaar tegen juicers zijn. Ik snap dat niet. Het is niet zo dat juicers ineens niks meer hoeven te doen ofzo.. Werken nog steeds net zo hard, misschien zelfs wel harder, dan die natty boys.Wist je ook dat ik geen fake natty benEn altijd eerlijk ben in dit log. Gewoon omdat ik mensen geen vertekend beeld wil geven
![]()

Dat vind ik juist altijd zo mooi. Mensen die altijd zo huiverig zijn of zwaar tegen juicers zijn. Ik snap dat niet. Het is niet zo dat juicers ineens niks meer hoeven te doen ofzo.. Werken nog steeds net zo hard, misschien zelfs wel harder, dan die natty boys.
Vandaag toevallig weer zo'n discussie in de gym gehad![]()

Amen..Trainen? Wat is dat?
Ik kan het ook omkeren: waarom roepen die juicers altijd dat ze heus hard werken? Willen ze soms suggereren dat het effect van aas wel meevalt? Want dat is echt niet zo. Zelfs Rob kan er opeens van afvallen
Maar goed, ik ben het verder wel met je eens dat de verwijten over en weer nergens op slaan. Je doet het wel (en dan is het wel zo netjes om er geen geheim van te maken) of je doet het niet (en dan is het wel zo netjes om anderen niet de maat te nemen). In competities waarin je wordt geacht het niet te nemen, is het een ander verhaal natuurlijk.

Een vleeskoe die alleen stilstaat en gras vreet kan er ook heel veel spiermassa van aanzetten.Dat vind ik juist altijd zo mooi. Mensen die altijd zo huiverig zijn of zwaar tegen juicers zijn. Ik snap dat niet. Het is niet zo dat juicers ineens niks meer hoeven te doen ofzo.. Werken nog steeds net zo hard, misschien zelfs wel harder, dan die natty boys.
Vandaag toevallig weer zo'n discussie in de gym gehad![]()

Tja.... mijn goedgelovigheid is ook wel wat verminderd de laatste jaren....
Het maakt de prestaties niet minder hoor. Topsporters hebben gewoon het juiste genenpaket in combinatie met een drive om te winnen waar je u tegen zegt.Tja.... mijn goedgelovigheid is ook wel wat verminderd de laatste jaren....
Ik kan het ook omkeren: waarom roepen die juicers altijd dat ze heus hard werken? Willen ze soms suggereren dat het effect van aas wel meevalt? Want dat is echt niet zo. Zelfs Rob kan er opeens van afvallen![]()
NEE!En feit dat ik er plots wel van kan afvallen, heeft zeker niets te maken met mijn lagere kcal inname en verhoogd aantal cardio sessies?

Tja... deze discussie is hier nog al eens voorbij gekomen. Het is gewoon een 1 + 1 = 3 geval. En anders is het gewoon 2.
Het maakt de prestaties niet minder hoor. Topsporters hebben gewoon het juiste genenpaket in combinatie met een drive om te winnen waar je u tegen zegt.
die combinatie maakt toppers, winnaars.
Als ik mezelf helemaal volram met allerhande PED's...ik word nooit Mister O..zelfs op het NK bodybuilding ben ik nog kansloos.. (omdat ik niet die winnaarsmentaliteit heb en niet de juiste genen)
Mooi stukje wat dit betreft:
http://www.volkskrant.nl/archief/-sport-is-het-bewieroken-van-oneerlijkheid~a920967/

Wanneer was die tijd dan? Voor 1940?Mooi stukje. De tijd dat een hardwerkende boerenzoon of spruitjesteler op eigen kracht de wereldtop kon halen met fietsen of schaatsen was imo wel een mooiere tijd dan nu, maar zegt misschien ook iets over de concurrentie in die tijd. Nu is het de prestatie van een heel team waarin allerlei begeleiders zitten, zeker ook farmaceuten![]()
Ja kansloze discussie. Ontegenzeggelijk kom je boven je natuurlijke FFM heen met spul, maar ontegenzeggelijk kom je tot nog betere resultaten als je daarnaast nog eens een zeer strak train- en voedingsschema hanteert.Tja... deze discussie is hier nog al eens voorbij gekomen. Het is gewoon een 1 + 1 = 3 geval. En anders is het gewoon 2.
Misschien 1960? Rond die tijd begonnen de prestaties uit het oostblok toch wel dubieus te worden.
Misschien 1960? Rond die tijd begonnen de prestaties uit het oostblok toch wel dubieus te worden.