- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je lichaam keert waarschijnlijk langzaam terug naar een 'normalere' spiermassa en kracht. Ook een paarr kilootjes erbij weer dit weekend ?
Dus dat gaat hem niet worden 
Maar goed, het is al geen 106 meer 
Ja, op zulke momenten is het verleidelijk om het doosje al te openen![]()

OK, zou verwachten dat het sneller weer zou terugzakken als je stopt. Dan moet het je inzet zijn die tekort kwam maandagIk heb al 150kg gebenched na een paar jaar offDus dat gaat hem niet worden
Yups. Van 103 naar 105Maar goed, het is al geen 106 meer
![]()

OK, zou verwachten dat het sneller weer zou terugzakken als je stopt. Dan moet het je inzet zijn die tekort kwam maandag![]()

Eens geen natty, nooit meer natty dan....Nee hoor. Als je gewoon blijft eten en trainen valt die terugval reuze mee![]()
Zou dat echt zo werken?Eens geen natty, nooit meer natty dan....Zou dat echt zo werken?
Mmmm... even snel zoeken.....
http://www.physoc.org/press-release/2013/steroids-muscle
en meer van dit.
Ik kan het niet vergelijken
Maar ik kan me voorstellen dat eens je je grens hebt verlegd, het idd in beperkte
Nog geen setjes van 12 maar ach.
Maar verder dan unracken ben ik niet geraakt 

Gisteren ook een poging proberen te doen met barbell leg presses in het rackMaar verder dan unracken ben ik niet geraakt
Barbell Hack Squats in het rack voelde wel ok. Maar het belast nog steeds je rug zoals een gewone SQ en ik denk
ook dat het niet echt goed is voor mijn bar![]()

Haha dat had ik wel willen zien
Kun je een legpress kwijt in je hok?

Lekkere combo is dat he? Eerst all out DL'en en daarna 75-80% SQ. Me gusta
LB zijn gewoon de rotste dagen van de week 

Robke toch, wat is dat nou?!?! LB is heerlijk man. Rete zwaar ja, maar toch geweldig om zo diep te gaan?

Robke toch, wat is dat nou?!?! LB is heerlijk man. Rete zwaar ja, maar toch geweldig om zo diep te gaan?![]()
Ik doe nog liever een uur cardio