MuscleMeat

Robke's trainingslog

Je lichaam keert waarschijnlijk langzaam terug naar een 'normalere' spiermassa en kracht. Ook een paarr kilootjes erbij weer dit weekend ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.222
Je lichaam keert waarschijnlijk langzaam terug naar een 'normalere' spiermassa en kracht. Ook een paarr kilootjes erbij weer dit weekend ?

Ik heb al 150kg gebenched na een paar jaar off ;) Dus dat gaat hem niet worden ;)

Yups. Van 103 naar 105 :D Maar goed, het is al geen 106 meer :)

• #36.224
Ik heb al 150kg gebenched na een paar jaar off ;) Dus dat gaat hem niet worden ;)

Yups. Van 103 naar 105 :D Maar goed, het is al geen 106 meer :)
OK, zou verwachten dat het sneller weer zou terugzakken als je stopt. Dan moet het je inzet zijn die tekort kwam maandag :D

• #36.226
  • #36.228
  • #36.229
dinsdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (AllMax 100mg);Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: Total Proteine (JC; 50gr)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 68min
Bodyweight: 104kg

Comments: ik had toch op wat meer gehoopt dan één triple met 205 op mijn DL

Untitled.jpg

Die squat is wel echt nice man!

Netjes man! :thumb:

• #36.233

Gisteren ook een poging proberen te doen met barbell leg presses in het rack :p Maar verder dan unracken ben ik niet geraakt :roflol:
Barbell Hack Squats in het rack voelde wel ok. Maar het belast nog steeds je rug zoals een gewone SQ en ik denk
ook dat het niet echt goed is voor mijn bar :p

Gisteren ook een poging proberen te doen met barbell leg presses in het rack :p Maar verder dan unracken ben ik niet geraakt :roflol:
Barbell Hack Squats in het rack voelde wel ok. Maar het belast nog steeds je rug zoals een gewone SQ en ik denk
ook dat het niet echt goed is voor mijn bar :p

Haha dat had ik wel willen zien :)
Kun je een legpress kwijt in je hok?

Lekkere combo is dat he? Eerst all out DL'en en daarna 75-80% SQ. Me gusta

Weer een stijgende lijn iig :thumb:

• #36.237
Haha dat had ik wel willen zien :)
Kun je een legpress kwijt in je hok?

Nope. Ik heb me al de t*ring gepuzzeld. Krijg het wel gezet, maar kan er dan geen plates ophangen ofzo :roflol:

Ik ga eens wat knutselen binnenkort om iets te maken waardoor ik mijn powerrack omtover in een vertical legpress. Heb al wat ideetjes.

Lekkere combo is dat he? Eerst all out DL'en en daarna 75-80% SQ. Me gusta

Nee :p LB zijn gewoon de rotste dagen van de week :)

• #36.240
Terug
Naar boven