XXL Nutrition

Robke's trainingslog

vrijdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (AllMax 300mg);Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: Total Proteine (JC; 40gr)
Other Supps: Iron Pack (MP); Total Proteine (JC; 40gr)

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 103kg

Comments: dat ging best ok :) Wel redelijk koud aan het worden in mijn hok. Je zou haast een
shot tren zetten om het warm te krijgen :roflol:

Untitled.jpg
Keurige training hoor :cool:!

Ik doe altijd mijn best. En inderdaad, AAS werkt. Maar het word ook vaak opgehemeld.

En feit dat ik er plots wel van kan afvallen, heeft zeker niets te maken met mijn lagere kcal inname en verhoogd aantal cardio sessies?

Doe eens rustig liefje! Tuurlijk is het ook je lagere inname en verhoogde cardio is, waarom lukte het eerder zonder juice dan niet? Mijn suggestie: sneller en beter resultaat motiveert, en dat is ook een belangrijke factor in deze sport en al helemaal bij de cut. Je spuit eigenlijk motivatie in :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.204

Thanks

Doe eens rustig liefje! Tuurlijk is het ook je lagere inname en verhoogde cardio is, waarom lukte het eerder zonder juice dan niet? Mijn suggestie: sneller en beter resultaat motiveert, en dat is ook een belangrijke factor in deze sport en al helemaal bij de cut. Je spuit eigenlijk motivatie in :)

Ik ben toch RUSTIG !!!! :mad:

:jk:

En vroeger lukte het ook. Maar het ging teeeeeering traag en ik verloor veel te veel kracht & vvm. Dus ja, je hebt wel een punt :p

Motivatie inspuiten is wel veel gezegd. Want ik word best wel lui op test :p

:eek: bosaap!

wanneer gaat de muscle tech erin?

• #36.206
december niet de schuld geven, maar je alcohol verslaving

:trollface:

wordt er hier nog gelift

• #36.209
  • #36.212
  • #36.213
maandag 20u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (AllMax 100mg);Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: Total Proteine (JC; 50gr)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 57min
Bodyweight: 105kg

Comments: bij het eerste setje benchen grinde ik de 2de rep al omhoog. Jammer.

Untitled.jpg

Toch goeie bench en lekker volume op de rest :thumb:

• #36.215
Klote van die bench Rob! Desalnietteplus ga ik dat volgens mij nog niet eens 1x weg kunnen drukken, dus blijf het sterk vinden!

Voor de rest wel lekker gepompt:fire: en dat is ook wat waard..:o

• #36.218
Na eind deze maand vliegen de gewichten weer de lucht in man ;)

Ik begrijp ook niet goed wat er aan de hand is. Een maand geleden ging alles vanzelf leek het wel. En nu met die laatste verhoging,
is het allemaal kommer en kwel.

Klote van die bench Rob! Desalnietteplus ga ik dat volgens mij nog niet eens 1x weg kunnen drukken, dus blijf het sterk vinden!

Voor de rest wel lekker gepompt:fire: en dat is ook wat waard..:o

Haha. Thanks. Op naar de 170 hé :)

Volgende week de assistance verhogen. Deze repranges zetten niet veel zoden aan de dijk. Buiten wat pomp krijgen.

Tijd voor wat hulp uit een flesje bro ;)

Terug
Naar boven