- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Nette MP's weer Rob!!
Lekker weekend aan het vieren*?
* gains aan het maken..
Thanks
Haha. Ik heb het vrij beschaafd gehouden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette MP's weer Rob!!
Lekker weekend aan het vieren*?
* gains aan het maken..

Nu ja, op het einde was het toch nog 4gr geworden 
Goeie bb tren ouwe!
Klussen tussendoor? aan je trainingshok?
De weerstand was nog altijd niet regelbaar zoals ik het wilde. Nu heb ik de console eraf gehaald,Maandje droog staan om te detoxen?

Alles netjes gehaald. Doe je dan handschoentjes aan bij zulke temperaturen? Vooral het ijzer voelt koud aan vind ik altijd.maandag 06u00 training
Comments: lekker getraind ondanks de -1gr op de thermometerNu ja, op het einde was het toch nog 4gr geworden
![]()
Afgelopen zaterdag ging ik wat extra stekkers aan de pc maken. Dus begon ik met het
Dag was om toen ik klaar was 
Maar hou het beschaafd bij wijn. Alles netjes gehaald. Doe je dan handschoentjes aan bij zulke temperaturen? Vooral het ijzer voelt koud aan vind ik altijd.

Zaterdag avond mini pizza party en grote fles wijn ter compensatie 
Goede trainingen Rob! Geen kacheltje in je trainingshok..want hou wel van een beetje koel trainen, maar dan heb ik het niet over -1°C met ijs op de barbells!![]()

Goede squat.
Train je toch gewoon met trui aan?
Liever een koude gym als warm.

Ben ik ook wel benieuwd naar! Het was pas geleden een keer de hele dag ~15°C op mijn werk en heb een grotendeels zittend beroep. Merktte toen ik smiddags naar de gym ging dat alles stram was en een beetje vast zat..doe je dan extra setjes als warming up om goed warm te worden?
Op jou leeftijd heb je zo een blessure![]()
doe je dan extra setjes als warming up om goed warm te worden?
Op jou leeftijd heb je zo een blessure![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar! Het was pas geleden een keer de hele dag ~15°C op mijn werk en heb een grotendeels zittend beroep. Merktte toen ik smiddags naar de gym ging dat alles stram was en een beetje vast zat..