Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.282
vrijdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (AllMax 100mg);Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: Total Proteine (JC; 50gr)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 70min (tussendoor wat aan het klussen geweest)
Bodyweight: 103kg

Comments: lekker !

Untitled.jpg

• #36.283
zondag 15u00 training

Pre w/o Supps: Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)

Trainingstijd: 40min
Bodyweight: 104kg

Comments: Cardio !!!! (film: Feast - bizarre monsters vallen mensen in een café aan)
10min HIIT
30min LISS

Goeie bb tren ouwe!
Klussen tussendoor? aan je trainingshok?

• #36.285
maandag 06u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (AllMax 400mg);Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)

Trainingstijd: 58min
Bodyweight: 105kg

Comments: lekker getraind ondanks de -1gr op de thermometer :) Nu ja, op het einde was het toch nog 4gr geworden :)

Untitled.jpg

• #36.286
Goeie bb tren ouwe!
Klussen tussendoor? aan je trainingshok?

Nah. Aan mijn crosstrainer weer :p De weerstand was nog altijd niet regelbaar zoals ik het wilde. Nu heb ik de console eraf gehaald,
een schakelaar erop gemonteerd met een aparte voeding rechtstreeks naar de weerstandsmotor. Dus gat gemaakt in de console,
bekabeling herlegd, schakelaar in dat gat en aangesloten. Na de training console op de crosstrainer gezet en presto! Het was gemaakt.

Zo dan, handig en sexy...wat een man :heart:

maandag 06u00 training
Comments: lekker getraind ondanks de -1gr op de thermometer :) Nu ja, op het einde was het toch nog 4gr geworden :)
Alles netjes gehaald. Doe je dan handschoentjes aan bij zulke temperaturen? Vooral het ijzer voelt koud aan vind ik altijd.

• #36.290
Zo dan, handig en sexy...wat een man :heart:

Haha. Nou... soms zit het ook tegen hoor :p Afgelopen zaterdag ging ik wat extra stekkers aan de pc maken. Dus begon ik met het
bezetsel van de muur te halen, toen met de hand wat aan het kappen maar dat ging maar niet vooruit. Dus de grote middelen. Een
hand piquer (hoe noemt dat ook weer in het Nederlands?) Alles ging goed en plots zat ik te ver. Gat door de muur. Kon ik nog beginnen
metselen en bezetten :p Dag was om toen ik klaar was :o

Maandje droog staan om te detoxen? :D

Droog heb ik niet gestaan hoor ;) Maar hou het beschaafd bij wijn.

Alles netjes gehaald. Doe je dan handschoentjes aan bij zulke temperaturen? Vooral het ijzer voelt koud aan vind ik altijd.

Nope. Geen handschoenen. Na even trainen beginnen die vanzelf te gloeien :)

Lol das wel minder idd, zonde van je zaterdag :(

• #36.292
Goede trainingen Rob! Geen kacheltje in je trainingshok..want hou wel van een beetje koel trainen, maar dan heb ik het niet over -1°C met ijs op de barbells!:eek!:

• #36.294
Goede trainingen Rob! Geen kacheltje in je trainingshok..want hou wel van een beetje koel trainen, maar dan heb ik het niet over -1°C met ijs op de barbells!:eek!:

Tja. Heb wel zo blazertje van 2Kw maarja... tegen dat die warm is, is de training al voorbij. En het wordt dan nog steeds maar een graad
of 4, 5. Thermische onderkleding en een muts doen al veel ;)

Goede squat.

Train je toch gewoon met trui aan?

Liever een koude gym als warm.

• #36.296
Goede squat.

Train je toch gewoon met trui aan?

Liever een koude gym als warm.

Idd. Thermisch ondershirt, thermisch broek en dan mijn jogging en trui erover. Muts op de kop en klaar. Enkel mijn voeten worden
dan ijsklompjes. Maar dan ga ik even voor mijn blazertje ermee staan :D

doe je dan extra setjes als warming up om goed warm te worden?

Op jou leeftijd heb je zo een blessure :P

Ben ik ook wel benieuwd naar! Het was pas geleden een keer de hele dag ~15°C op mijn werk en heb een grotendeels zittend beroep. Merktte toen ik smiddags naar de gym ging dat alles stram was en een beetje vast zat..

• #36.299

Gewoon de standaard dingen eigenlijk. Ik doe eerst al mijn oefeningen met een lege bar of lichte halters. Dan begin ik aan mijn opwarm setjes.

Ben ik ook wel benieuwd naar! Het was pas geleden een keer de hele dag ~15°C op mijn werk en heb een grotendeels zittend beroep. Merktte toen ik smiddags naar de gym ging dat alles stram was en een beetje vast zat..

Daar heb ik eigenlijk niet veel last van. Ik heb het ook vrij snel warm over het algemeen ;)

met -1 beginnen - lijkt wel een koude oorlog bij jou daar beginnen
mooie shoulder press zo effe in het midden van de training - lekker hoor

Terug
Naar boven