AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.301
  • #36.302
dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (AllMax 400mg);Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: Total Proteine (JC; 50gr)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 58min
Bodyweight: 105kg (begin wat vocht vast te houden)

Comments: 5de rep op deads was huffen en puffen. Sissy SQ getest. Geen fan van. Voelt wel ok, maar daar is ook alles
mee gezegd. Komend weekend eens naar de houthandel. Tijd om een blok te bouwen voor step ups te doen oid.

Untitled.jpg

Toch nette training weer Rob! En dat om dat onmenselijke tijdsstip!

Wat is de reden dat je vocht vasthoud??

• #36.306
Alweer begonnen dan? Dacht pas eind van de maand..

Ben benieuwd hoe het carb-cyclen uitpakt deze gear...uh keer

Dacht het ook... maar ach... ik heb het liever wat warmer nu :p

Kcal zijn verhoogd met een 200 a 250kcal per dag. Weekends hou ik vrij clean eigenlijk. En ga nog een sessie cardio toevoegen.

Wat voor koolhydraten fiets je?

• #36.308
Laatst bewerkt:
Lekker, gewoon Tr ophogen zodat je die jas ook niet nodig hebt :p

Goeie training man!
Haha toch maar alvast aan de 'carbs' :D

Hoef mijn mening niet weer te geven over deze carbs. :)
Sissy squats vind ik zelf wel een goeie aanvulling vanwege de lekkere stretch op abs, psoas en quads, maar niet dat je er sterker van wordt.

Hoef mijn mening niet weer te geven over deze carbs. :)
Zolang het niet gebruikt wordt voor competitieve doeleinden waarbij het gebruik van PEDs eigenlijk verboden is, vind ik dat niemand er een mening over hoeft te hebben wat je met je eigen lijf doet :)
Of de mening nou negatief of positief is hierover.

Zolang het niet gebruikt wordt voor competitieve doeleinden waarbij het gebruik van PEDs eigenlijk verboden is, vind ik dat niemand er een mening over hoeft te hebben wat je met je eigen lijf doet :)
Of de mening nou negatief of positief is hierover.
Vind ik wel een goeie instelling. Het is alleen lastig om de vorderingen of trainingsschema's van persoon A met B te vergelijken. Maar ook dat moet je eigenlijk niet doen. Je eigen progressie zou je belangrijkste houvast moeten zijn.

En dat haalt het nut van dit forum onderuit. Ik vind het toch ook wel leuk om de vorderingen van andere mensen te volgen. Help, ik spreek mezelf tegen :(

• #36.318
Sissy squats vind ik zelf wel een goeie aanvulling vanwege de lekkere stretch op abs, psoas en quads, maar niet dat je er sterker van wordt.

Ja, ik kan nog op een verhoogje ofzo gaan staan en er belt sissy squats van maken. Maar dan toch liever step ups ofzo.
In de zomer als ik buiten kan slijpen en zagen ga ik me eens aan een projectje wagen om een legpress/hacksquat achtig iets
op mijn powerrack te monteren :)

Ik ken geen oefening die vergelijkbaar is met de sissy squats. Step ups iig niet.
Een hacksquat project lijkt me wel een mooie aanvulling voor thuis :)

• #36.320
Terug
Naar boven