AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Lekker tren ouwe baardaap :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.543
  • #36.545
Met carbs is pompen voldoende he voor gainzzzzz :p

I know.

Maar ik heb geen idee waar naartoe nu :p Ik ben droger aan het worden en lichter. Dus ja. Eventueel kan ik ook nog wat kcals toevoegen.
En dus ook wat meer kracht krijgen. Waardoor ik na de cut op een % of 15 zal uitkomen weer. Maar wat bigger. Of toch maar op onderhoud
verder... en een cut naar die 12% eens doen.

Gewoon 12% @ 100kg doen, lijkt me erg bruut

• #36.549
  • #36.551
:roflol: Je bent gewoon shredded aan het worden door een stuk betere kwaliteit carbs! Die eiwitpannekoek zal je goed doen!

Beetje reps draaien wordt ook al wat pittiger denk met een achteruitrennende conditie + kortademigheid..

• #36.553
:roflol: Je bent gewoon shredded aan het worden door een stuk betere kwaliteit carbs! Die eiwitpannekoek zal je goed doen!

Beetje reps draaien wordt ook al wat pittiger denk met een achteruitrennende conditie + kortademigheid..

Als jij het zegt Marv! Dan een pannenkoek erbij! :D

Het is idd allemaal wat moeilijker aan het worden. Eind maart komen de burners er waarschijnlijk in. Dan zal het wel weer beter gaan.

Als jij het zegt Marv! Dan een pannenkoek erbij! :D

Het is idd allemaal wat moeilijker aan het worden. Eind maart komen de burners er waarschijnlijk in. Dan zal het wel weer beter gaan.
Zal als je wat massa wilt pakken toch de carbs (uit voeding!) wat uppen! Die T vreet je anders helemaal op (verhoogd mertabolisme)

Met die burners wordt het helemaal feest!:rocknana:

...anders gewoon 100g BCAA's/EAA/Glutamine rond de training...en ananas, veel ananas

• #36.555
Zal als je wat massa wilt pakken toch de carbs (uit voeding!) wat uppen! Die T vreet je anders helemaal op (verhoogd mertabolisme)

Met die burners wordt het helemaal feest!:rocknana:

...anders gewoon 100g BCAA's/EAA/Glutamine rond de training...en ananas, veel ananas

I know. Maar stiekem ben ik nog steeds als de dood voor carbs :o Maar, wie niet waagt, etc...

Pineapple. Mmmm. Pina Colada :p

• #36.557
Een waardige baard zoals al die islamieten? :roflol:

Neen man, die hebben niet eens een snor :P

12112412_1188743051141242_2565424877026009058_n.jpg

Jwz

Doet me aan deze denken :roflol:

12647058_1672506569687224_4888224432796472532_n.jpg

Inb4, we all have that one friend who wants to gain badly but can't

wees blij, constant scheren is ook niet alles.

Terug
Naar boven