- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik ben wel geschoren geraakt hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kracht in de lower reps ranges blijft nog wel wat uit imo. Maar bij de assistance gaat het lekker vooruit.
Ik ben droger aan het worden en lichter. Dus ja. Eventueel kan ik ook nog wat kcals toevoegen.ik zal @sanca maar voor zijn, scheer je dan gewoon niet

Of ik moet een kilo'tje of 5 aan vvm pakken ondertussen 
Helaas ligt mijn visie over mijn zelfbeeld wat hoger dan een zwerver in een kartonnen doos![]()

Je bent gewoon shredded aan het worden door een stuk betere kwaliteit carbs! Die eiwitpannekoek zal je goed doen!
Beetje reps draaien wordt ook al wat pittiger denk met een achteruitrennende conditie + kortademigheid..

Zal als je wat massa wilt pakken toch de carbs (uit voeding!) wat uppen! Die T vreet je anders helemaal op (verhoogd mertabolisme)Als jij het zegt Marv! Dan een pannenkoek erbij!
Het is idd allemaal wat moeilijker aan het worden. Eind maart komen de burners er waarschijnlijk in. Dan zal het wel weer beter gaan.

Zal als je wat massa wilt pakken toch de carbs (uit voeding!) wat uppen! Die T vreet je anders helemaal op (verhoogd mertabolisme)
Met die burners wordt het helemaal feest!
...anders gewoon 100g BCAA's/EAA/Glutamine rond de training...en ananas, veel ananas
Maar, wie niet waagt, etc...
lol, zelfs met extra test in het lijf kan @Robke78 geen waardige baard groeien dus ik doe niet eens de moeite man