Fitness Seller

Robke's trainingslog

Mmm. Ik krijg toch een aardig vette huid en talgproductie van test. Dat zou in principe ook willen zeggen dat je huid minder snel uitdroogt en vocht
verliest. Waardoor je dus jonger zou blijven. Dat icm met HGH zou 1+1=3 moeten zijn. Als ik de dingen mag geloven wat ik lees...

1+1=3 gaat wellicht op voor de transformatie die je doormaakt op GH en flink wat AAS in blasts. Maar al die verjongingsresultaten die vind ik toch minimaal. Zoals gezegd, in elk geval op mijn dosis.

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.542
1+1=3 gaat wellicht op voor de transformatie die je doormaakt op GH en flink wat AAS in blasts. Maar al die verjongingsresultaten die vind ik toch minimaal. Zoals gezegd, in elk geval op mijn dosis.

Dacht dat Krieltje daar destijds toch vrij lyrisch over was. Maar goed, geen idee wat hij wegduwde toen :p

Dacht dat Krieltje daar destijds toch vrij lyrisch over was. Maar goed, geen idee wat hij wegduwde toen :p

Qua transformatie is het ook echt wel het beste wat ik ooit heb gedaan, true! Maar alle verjongingszaken merk ik echt niks van.. Maar dat komt natuurlijk omdat ik gewoon nog een jonge god ben :p

• #37.544
Goede train! Nog last van het trillen of is het al (hopelijk) weer wat minder?

Hoe lang trek je die t3 nog door dan?
Anders gewoon overstappen op ECA?

• #37.548
Dus nog 6 weken trillen? dan zit ook onderhand wel op 85kg man..

• #37.550
  • #37.551
woensdag 20u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 45min
Bodyweight: 95kg

Comments: LISS cardio @ 140hbpm
15min fiets
15min step
15min crosstrainer

Trillen is voorbij ! Hurray ! Is nu pas die clen mss uit mijn lijf? Geen idee

Nice nu zo houden!

• #37.555
Inb4 weer een 'het gaat niet zo lekker met me jongens' post next week :D

• #37.557
Das iig verstandig
Zit je boven de 2000 nu?
VP al richting de 12?

• #37.559
Das iig verstandig
Zit je boven de 2000 nu?
VP al richting de 12?

Yups. 2200 a 2400. Afhankelijk wat mijn vrouw 's avonds maakt :)

Moeilijk te zeggen bij me. Ik begin op mijn benen, armen en rug best wel aardig wat bulten en blutsen bij te krijg. Bovenste 4 blokken van
mijn abs tekenen zicht al vrij goed af 's morgens. Maarja, ik heb het vaker al gezegd, ik heb redelijk lossen huid op buik en borst. Dat kan
ik gewoon pakken, en daar zit niets in bij wijze van spreken. Maar dat vertekend gewoon heel het beeld.

Ik ben wel sowieso al 10cm op mijn buik kwijt aan mijn riem te zien en gezien ik niet meer zo hard tril,
zal ik eens een foto maken komende dagen...

In 4 pics :wanker:

Terug
Naar boven