Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonde om weg te pleuren, ik ben net zo met eten (is te zien dan ook helaas).

Wow! Had nog even gemist dat je aardig onder de 100 gedoken bent in mijn afwezigheid...
Ben te lui om te bladeren, maar heb ik nog een shape-update gemist?
Netjes, netjes!
Netjes, netjes!
Toch jezelf een beetje neergelegd bij het getal op de weegschaal?

Tja. Het is voorlopig maar even niet anders. Ik weet ook nog niet waar ik net ga uitkomen nu, maar sowieso ga ik terug naar 100kg.
Desnoods met year round on the gaan![]()
Je bent wel een beetje een bevestiging voor me wat er met mij ook zou gebeuren als ik on ga..Je bent wel een beetje een bevestiging voor me wat er met mij ook zou gebeuren als ik on ga..
Fysiek gezien klinkt het wel nice en je hebt toch al kids![]()
eerlijk gezegd gaat het terug super met me. Voel me terug in orde. Misschien kwam het ook gewoon door de stress van die periode ofzo.eerlijk gezegd gaat het terug super met me. Voel me terug in orde. Misschien kwam het ook gewoon door de stress van die periode ofzo.

Zou goed kunnen, misschien kwam alle spanning eruit...stress doet rare dingen met mensen. trust me I know![]()

ga dan gewoon op onderhoud zitten eigenwijze oude man.
Jammer van je RDL.
Was je mmc wel goed?![]()

Ik denk ook dat je voor de rest van je lifting carriere hier niet meer vanaf gaat.Tja. Eerst had ik ook iets van: nu even als ik ga cutten en klaar weer voor een tijdje. Maar ondertussen ziet iedereen wel dat dit niet meer
natuurlijk is. Dus ja, nu heb ik ook iets van: dan maar beter goed en all the way gaan.
Mijn Mooie c**k was best wel klein door de koude ja
Hij had het niet over JMC toch?