XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Zonde om weg te pleuren, ik ben net zo met eten (is te zien dan ook helaas).

Gewoon opeten, alles voor de gains ouwe

Sowieso, als je dan junkt........

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.686
dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 58min
Bodyweight: 96kg

Comments: ondanks de gear hakt de cut & cardio er hard in op mijn kracht. Niks aan te doen...

21epbar.jpg

Wow! Had nog even gemist dat je aardig onder de 100 gedoken bent in mijn afwezigheid...

Ben te lui om te bladeren, maar heb ik nog een shape-update gemist?

• #37.688
  • #37.690
Netjes, netjes!:thumb:

Toch jezelf een beetje neergelegd bij het getal op de weegschaal?

Tja. Het is voorlopig maar even niet anders. Ik weet ook nog niet waar ik net ga uitkomen nu, maar sowieso ga ik terug naar 100kg.
Desnoods met year round on the gaan :p

Tja. Het is voorlopig maar even niet anders. Ik weet ook nog niet waar ik net ga uitkomen nu, maar sowieso ga ik terug naar 100kg.
Desnoods met year round on the gaan :p
:roflol: Je bent wel een beetje een bevestiging voor me wat er met mij ook zou gebeuren als ik on ga..

Fysiek gezien klinkt het wel nice en je hebt toch al kids:thumb:

• #37.692
:roflol: Je bent wel een beetje een bevestiging voor me wat er met mij ook zou gebeuren als ik on ga..

Fysiek gezien klinkt het wel nice en je hebt toch al kids:thumb:

Tja. Eerst had ik ook iets van: nu even als ik ga cutten en klaar weer voor een tijdje. Maar ondertussen ziet iedereen wel dat dit niet meer
natuurlijk is. Dus ja, nu heb ik ook iets van: dan maar beter goed en all the way gaan.

Inb4 "het gaat niet zo lekker met me" posts :devilnana:

• #37.694
:roflol: eerlijk gezegd gaat het terug super met me. Voel me terug in orde. Misschien kwam het ook gewoon door de stress van die periode ofzo.

Zou goed kunnen, misschien kwam alle spanning eruit...stress doet rare dingen met mensen. trust me I know :o

• #37.696
Die romanian deadlifts.. Shit bro!

ga dan gewoon op onderhoud zitten eigenwijze oude man.

Jammer van je RDL.

Was je mmc wel goed? :P

• #37.699
Die romanian deadlifts.. Shit bro!

Thanks. Ik wilde verder gaan op de gewichten van mijn gewone DL. Maar dat lukt dus niet :p

ga dan gewoon op onderhoud zitten eigenwijze oude man.

Jammer van je RDL.

Was je mmc wel goed? :P

Ik zit ongeveer op onderhoud nu. Soms wat lager, soms wat hoger. Maar gemiddeld is het ok. Maar ik doe wel nog cardio :o

Mijn Mooie c**k was best wel klein door de koude ja

Tja. Eerst had ik ook iets van: nu even als ik ga cutten en klaar weer voor een tijdje. Maar ondertussen ziet iedereen wel dat dit niet meer
natuurlijk is. Dus ja, nu heb ik ook iets van: dan maar beter goed en all the way gaan.
Ik denk ook dat je voor de rest van je lifting carriere hier niet meer vanaf gaat.

Mijn Mooie c**k was best wel klein door de koude ja
:roflol: Hij had het niet over JMC toch?

Terug
Naar boven