XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.721
  • #37.723
klopt...

werkt niet altijd mee, had beter 13 jaar terug met de vorige relatie kunnen eindigen ;)
harde kop, harde lessen ;)

13 jaar geleden was je leven ook heel anders. Niemand ziet de toekomst. En je maakt het beste van je huidige situatie en hoopt op het beste resultaat.
Harde kop, harde lessen. Of een goed hart met goede bedoelingen die niet snel opgeeft ;)

Volwassen praat hier, kunnen we het niet gewoon over whey shakes hebben.

je bent een schat :kiss: ownee....doe maar geen :kiss: anders heb je dadelijk weer trubbles ;)

• #37.726
Tja. Eerst had ik ook iets van: nu even als ik ga cutten en klaar weer voor een tijdje. Maar ondertussen ziet iedereen wel dat dit niet meer
natuurlijk is. Dus ja, nu heb ik ook iets van: dan maar beter goed en all the way gaan.

Ja precies.., je weet toch al wat ze denken.., en ze denken goed [emoji23]
Alleen denken ze dat je verder op je reet kan zitten.., dagelijks zweten in de gym denken ze helaas dan weer niet aan.....

Kinderwens verder klaar helemaal?
Hier wel nu, daarom ook dezelfde keus.

Goed fysiek ouwe, lekker buff!

Vind 176kg liften sowieso sterk, zeker in cut!

• #37.729
dan blijf ik langskomen als jij op werk bent :cool:

Hihihi. Owh you.

Ja precies.., je weet toch al wat ze denken.., en ze denken goed [emoji23]
Alleen denken ze dat je verder op je reet kan zitten.., dagelijks zweten in de gym denken ze helaas dan weer niet aan.....

Kinderwens verder klaar helemaal?
Hier wel nu, daarom ook dezelfde keus.

Goed fysiek ouwe, lekker buff!

Vind 176kg liften sowieso sterk, zeker in cut!

Kinderwens is voor ons bepaald op eentje ;) Vrouw had kanker. Toen nadien toch nog een zoon gekregen. Bij de 2de poging kreeg ze
echter opnieuw kanker. En dus was het gedaan met eentje. Maar goed ook. We hebben onze handen ermee vol :)

Tja. Liften duiken helemaal naar beneden. Van mijn 170kg bench of 210kg squat blijft amper nog iets over.

• #37.730
woensdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 95kg

Comments: LISS cardio @ 140hbpm
20min crosstrainer
20min step
20min fiets

Had? Dus genezen gelukkig?
Lekker uurtje cardio'en in ochtend, gelijk goed wakker.
En ja, ouwe lullen cardio hoort bij onze leeftijd ouwe!

• #37.732
Had? Dus genezen gelukkig?
Lekker uurtje cardio'en in ochtend, gelijk goed wakker.
En ja, ouwe lullen cardio hoort bij onze leeftijd ouwe!

Ja, ze is nu van 2014 in remissie. Officieel is ze pas genezen na 10 jaar gezien ze nog jong is.

Ik heb eigenljik vrij weinig moeite met mijn cardio deze keer. Bizar genoeg op rood/wit tren ging ik telkens half dood.

Hihihi. Owh you.

Kinderwens is voor ons bepaald op eentje ;) Vrouw had kanker. Toen nadien toch nog een zoon gekregen. Bij de 2de poging kreeg ze
echter opnieuw kanker. En dus was het gedaan met eentje. Maar goed ook. We hebben onze handen ermee vol :)

Tja. Liften duiken helemaal naar beneden. Van mijn 170kg bench of 210kg squat blijft amper nog iets over.

Zo, wel wat meegemaakt dus samen....

Ik zie het nu pas van je squat (moest wel 3 blz terug zoeken) 3 x 120 kg, dat moet ik bijna kunnen :D
Wat is je verklaring? Te laag in glycogeen/suikers? Toch afbraak van VVM door cutten?

• #37.734
Zo, wel wat meegemaakt dus samen....

Ik zie het nu pas van je squat (moest wel 3 blz terug zoeken) 3 x 120 kg, dat moet ik bijna kunnen :D
Wat is je verklaring? Te laag in glycogeen/suikers? Toch afbraak van VVM door cutten?

Gewoon slappe hap. Alles stuikt in mekaar. Dus ja, ik vermoed ook verlies van VVM. Of ik had gewoon niet gelijk van in mijn bulk,
direct naar mijn cut moeten gaan. Eerst een cruise oid moeten doen

Gewoon slappe hap. Alles stuikt in mekaar. Dus ja, ik vermoed ook verlies van VVM. Of ik had gewoon niet gelijk van in mijn bulk,
direct naar mijn cut moeten gaan. Eerst een cruise oid moeten doen

Ben je in 1x van boven onderhoud naar onder onderhoud gegaan met cardio/burners en al die dingen?

Nooit meer doen man.

En hartstikke mooi al die pr's die je ooit hebt gezet, maar je kan het ook zien dat je nu allemaal nieuwe pr's zet met dit gewicht en bf ;)

• #37.736
Ben je in 1x van boven onderhoud naar onder onderhoud gegaan met cardio/burners en al die dingen?

Nooit meer doen man.

En hartstikke mooi al die pr's die je ooit hebt gezet, maar je kan het ook zien dat je nu allemaal nieuwe pr's zet met dit gewicht en bf ;)

Yups. Dom achteraf gezien. Besef ik nu ook. Volgende keer 6 weken cruise op onderhoud ertussen ofzo.

Tja. Ook wel waar. Maar dat helpt niet. 170kg bench is 170kg bench. En alles minder is geen PR :p

jawel, want je moet wiliks gebruiken en niet naar absolute kilo's kijken ja.
ZO doen al die pl-ers dat :P

Nu weet je ook weer wat je de volgende keer anders gaat doen.
Zelfde dat je straks niet in 1x van onder behoefte naar boven behoefte moet gaan en direct alle cardio skippen.
Rustig kcal uppen.

Ja ik dus ook, binnen 5min natte rug en halfuur cardio niet te doen.
Goed nieuws man, hoop dat t zo blijft!

misschien als je de laatste weken fatsoenlijk volume zou blijven draaien tijdens je trainingen dat je je kracht ook beter had kunnen behouden

• #37.740
jawel, want je moet wiliks gebruiken en niet naar absolute kilo's kijken ja.
ZO doen al die pl-ers dat :P

Nu weet je ook weer wat je de volgende keer anders gaat doen.
Zelfde dat je straks niet in 1x van onder behoefte naar boven behoefte moet gaan en direct alle cardio skippen.
Rustig kcal uppen.

PL'ers gebruiken dat als excuus voor slappe hap :p

Zo is dat :klink:

Ja ik dus ook, binnen 5min natte rug en halfuur cardio niet te doen.
Goed nieuws man, hoop dat t zo blijft!

Ik heb er dit maal beduidend minder last van.

misschien als je de laatste weken fatsoenlijk volume zou blijven draaien tijdens je trainingen dat je je kracht ook beter had kunnen behouden

Volume draaien is moeilijk in te schatten op dit moment. De ene dag lukt het, de andere dag niet. Kan je wel zeggen om wat minder gewicht op
de bar te pleuren en toch wat meer setjes en reps te pakken. Maar zo werkt het ook niet in mijn hoofd :o

Ondertussen heb ik wel mijn 1RM's naar beneden gehaald ;)

Terug
Naar boven