MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.701
Je mmc, en niet JMC (essentieel verschil)

• #37.704
Ik vond je trainingen stukken beter toen je off was

Ik ook :p Maar goed. Ik sta ook 10kg lichter al. En doe een zooi cardio erbij. Fysiek gezien sta ik er wel stukken beter bij. Het is het ene of
het andere op dit moment. Dus ja. Voorlopig maar gewoon ruk trainingen en doen wat ik kan doen.

kiezen sucks

• #37.710
Andere vrouw, wat 'rare' berichten heen en weer gestuurd, gekust, gevoelens in het spel, mijn vrouw ontdekt de berichten
uhm....
ok...nu weet ik even niet wat te zeggen

komt niet zo vaak voor dat ik daar te flabbergasted voor ben

Ik ook :p Maar goed. Ik sta ook 10kg lichter al. En doe een zooi cardio erbij. Fysiek gezien sta ik er wel stukken beter bij. Het is het ene of
het andere op dit moment. Dus ja. Voorlopig maar gewoon ruk trainingen en doen wat ik kan doen.

Je fysiek is misschien wel al een stuk beter maar met de juiste trainingen erbij waarschijnlijk nog 'beterder', met wat aanpassingen aan het schema of een totaal ander schema kunnen die ruk trainingen vermeden worden, toch ?

• #37.713
uhm....
ok...nu weet ik even niet wat te zeggen

komt niet zo vaak voor dat ik daar te flabbergasted voor ben

Tja. Dus ik ken ondertussen ook wel wat van kiezen :p

Je fysiek is misschien wel al een stuk beter maar met de juiste trainingen erbij waarschijnlijk nog 'beterder', met wat aanpassingen aan het schema of een totaal ander schema kunnen die ruk trainingen vermeden worden, toch ?

Tja. Waarschijnlijk wel ja. Ik heb gewoon wat te hard gepushed in het begin. En het kan altijd wel beter natuurlijk. Het is gewoon weer een heel leerproces.

• #37.716
Terug
Naar boven