XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Snap serieus niet hoe mensen zo cheatend het weekend doorkomen met een goed gevoel.. :o

Als het geen invloed heeft op je gewicht/spiegel in negatieve zin, dan is er niks aan de hand toch?
Heb het meer over de invloed op de psyche.. Maar als je daar verder geen last van heb en je jezelf dus ook niet 'dik voelt' of iets dergelijks, dan is er uiteraard niet aan de hand..
Als ik net als afgelopen weekend flink cheat, wil ik gelijk terugschieten in de cut omdat ik het gewoon niet kan handelen :p

Heb het meer over de invloed op de psyche.. Maar als je daar verder geen last van heb en je jezelf dus ook niet 'dik voelt' of iets dergelijks, dan is er uiteraard niet aan de hand..
Als ik net als afgelopen weekend flink cheat, wil ik gelijk terugschieten in de cut omdat ik het gewoon niet kan handelen :p

Ja het zal voor vrouwen ook anders zijn dan voor mannen.. Ik heb me nog nooit dik gevoeld in mijn 32 jarige leventje :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.029
Ik voel me altijd dik. Zelfs nu :p

Ja het zal voor vrouwen ook anders zijn dan voor mannen.. Ik heb me nog nooit dik gevoeld in mijn 32 jarige leventje :p

Nee hoor, voor mannen precies hetzelfde. Ik voel me ook altijd dik ongeacht bf.. Ook klein btw, maar dat klopt dan weer wel helaas [emoji28]

Hij is meer uitzondering dan regel..de gemiddelde amateur powerlifter gebruikt powerlifting als excuus om met 25% vet rond te lopen..

:trollface:

Marvin pls. Als je kijkt naar powerlifting in Nederland, zit verreweg het grootste deel van de mensen tussen de pak hem beet 10 en 17% vet. Vooral bij de SHW's zit het wel hoger dan dat, maar we hebben eigenlijk niet veel SHW's die actief zijn in Nederland. Er zijn vooral zwaargewichten en middelgewichten, die over het algemeen gewoon acceptabele VP's hebben.

bij mij is het andersom, ik voel mij altijd skinnie

oh wacht, ik ben ook altijd skinnie:sad:

Ik voel mij altijd slap.

oh wacht, ik ben ook altijd slap :sad:

Marvin pls. Als je kijkt naar powerlifting in Nederland, zit verreweg het grootste deel van de mensen tussen de pak hem beet 10 en 17% vet. Vooral bij de SHW's zit het wel hoger dan dat, maar we hebben eigenlijk niet veel SHW's die actief zijn in Nederland. Er zijn vooral zwaargewichten en middelgewichten, die over het algemeen gewoon acceptabele VP's hebben.
Haphap

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.040
Terug
Naar boven