MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.061
t*ring, 30 kg eraf :eek:. Is dat het doel waar je nu naar toe gaat? Op zich wel jammer van de VVM die ook deels sneuvelt, maar dat krijg je er binnen korte tijd wel weer erbij (spier geheugen??).

Ik had eigenlijk geen doel. Ik wilde gewoon zo droog mogelijk raken. En eens eindelijk die 6 pack hebben. Mijn vrouw maakte me der gisteren attent op.
Als je de 88 haalt, ben je 30kg kwijt. Dat was wel even slikken.

Ik verwacht nog wel een rebound ja. Geen idee of dat merendeels vet of spier gaat zijn.

wat heb je aan kracht als je er uit ziet als een ontplofte tuinkabouter en verder geen powerlift ambities hebt :roflol:

knap hoor robbie :thumbs:

• #38.064
wat heb je aan kracht als je er uit ziet als een ontplofte tuinkabouter en verder geen powerlift ambities hebt :roflol:

knap hoor robbie :thumbs:

Tja. Ik wil wel nog graag die 250kg eens kunnen DL'en maar voor de rest heb ik, buiten eens op 12% te raken, geen enkel doel meer.
En train ik louter omdat het leuk is

update je stats dan eens. 90kg op hoeveel vp nu?

Rich Hawthorne puts up 600lbs (272kg) raw deadlift at a body weight of 130lbs (59kg)

• #38.067
  • #38.068
donderdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 56min
Bodyweight: 92kg

Comments: ben er meer en meer over aan het denken om die cut te stoppen en nog wat proberen te bouwen de laatste weken...

Untitled.jpg

Rob kom op bouwen kun je straks nog je bent nu al zo ver gekomen zet dan gewoon lekker door !

• #38.071
Maar ik ben zo slap als een meisje :(

105kg incline zie ik kleine meisjes niet doen. Kracht komt straks wel weer en zoals je zelf hebt gezegd misschien is dit de laatste keer wel dat je echt goed cut. Je bent nu eenmaal minder sterk dan wanneer je een dikke wintervacht hebt. Do it for DBB we willen je allemaal shredded zien namelijk :P

up the tren

Lekker bezig! Zou nog even doorgaan. Nog tijd genoeg om weer 30 kg aan te komen:P

laatse loodjes robbie, lekker doorpakken.

• #38.076
105kg incline zie ik kleine meisjes niet doen. Kracht komt straks wel weer en zoals je zelf hebt gezegd misschien is dit de laatste keer wel dat je echt goed cut. Je bent nu eenmaal minder sterk dan wanneer je een dikke wintervacht hebt. Do it for DBB we willen je allemaal shredded zien namelijk :P

Ay ay captain :)

Dat heeft niet meer veel zin denk ik die laatste 3 weken.

Lekker bezig! Zou nog even doorgaan. Nog tijd genoeg om weer 30 kg aan te komen:P

Ja nou... year round on gaan en dan heb ik ook 30kg :roflol:

laatse loodjes robbie, lekker doorpakken.

Het motiveert niet zo lekker meer...

Hoe kan een cut niet motiveren als het zo goed gaat?

• #38.078
Hoe kan een cut niet motiveren als het zo goed gaat?

Omdat ik me niet lekker voel schat. Ik presteer niks meer bij het trainen, ben steeds maar moe.... en ok, als je voor de spiegel staat is het wel ok.
Maar die 2min maakt de rest van mijn dag niet goed hoor.

Terug
Naar boven