Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.041
woensdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 92kg

Comments: LISS cardio @ 140hbpm
20min fiets
20min step
20min crosstrainer

Goed bezig weer op de vroege morgen Rob! Blijf er respect voor hebben hoor..60 minuten cardio:eek:

Kijk je nog iets van films of series in de tussentijd?

60min cardio nice! Final destination moest je nog afkijken toch? :D

• #38.044
  • #38.045
92KG :eek: straks ga je nog onder de 90 duiken!

60 minuten cardio om 5u sochtends.. Ik dacht dat alleen vrouwen zo gek waren :p

• #38.048
92KG :eek: straks ga je nog onder de 90 duiken!

60 minuten cardio om 5u sochtends.. Ik dacht dat alleen vrouwen zo gek waren :p

Dat zit er dik in ja. Als ik op 88 kan landen, ben ik 30kg lichter dan begin vorig jaar :roflol:

Tja. Ik sta toch om 4u30 op. Dus kan ik net zo goed mijn cardio al maar doen :)

Ook leuk! Gewoon op TV of een Ipad?

Gewoon TV/DVD speler. Wij hebben een hele collectie DVD's. Daar ben ik jaren mee zoet en er komen er maar steeds bij ook.

30KG lichter, wel een prestatie hoor maat! :thumbs:

Wie koopt er nou tegenwoordig nog DVD's? :roflol:

• #38.050
  • #38.052
Gratis? Werkt je vrouw in een videoland ofzo :p

Nee, maar alleen vet verbranden bestaat ook haast niet! Jij schrale ekto!

Internet man ;)

Ja. Zwijg me ervan. Ik voel me echt zoooo smal... maar goed, ik heb ervoor gekozen, dus maak ik het ook maar af.

Internet man ;)

Ja. Zwijg me ervan. Ik voel me echt zoooo smal... maar goed, ik heb ervoor gekozen, dus maak ik het ook maar af.

Ooo godver :roflol: dat noem je geen DVD's dan toch, gekke Belg :p

Ben benieuwd naar het eindresultaat.. Heb je ook before foto's gemaakt? Denk dat het wel leuk is om het verschil te zien en te delen met je lief en leed vriendjes en vriendinnetjes op DBB :$

• #38.054
Ooo godver :roflol: dat noem je geen DVD's dan toch, gekke Belg :p

Ben benieuwd naar het eindresultaat.. Heb je ook before foto's gemaakt? Denk dat het wel leuk is om het verschil te zien en te delen met je lief en leed vriendjes en vriendinnetjes op DBB :$

Wat nou? Ik down DVDR en brand die dan. Volledige menu's enzo erbij. Print een covertje ervoor en duw hem in een doosje. Klaar :)

Ik heb wel nog foto's van die 118kg... maar ik weet niet of ik die hier ga posten :o

Piraterij is een misdrijf!!!

---

On topic, ik ben trouwens ook wel benieuwd naar before / afters! Je bent wel dedicated, benieuwd wat dat je heeft gebracht!

• #38.056
Het is geen piraterij :p Ik leen de film gewoon even om te kijken.

Dedicated? :roflol: Qua training ok. Maar qua voeding vlieg ik regelmatig uit de bocht.

Wat nou? Ik down DVDR en brand die dan. Volledige menu's enzo erbij. Print een covertje ervoor en duw hem in een doosje. Klaar :)

Ik heb wel nog foto's van die 118kg... maar ik weet niet of ik die hier ga posten :o

Hahahah doe jij dat echt helemaal zo? Waar haal jij de tijd toch vandaan :p Tegenwoordig kun je streamen enzo he, of via HDMI kabeltje.. Nou ja, the old way heeft ook wel zijn charmes I guess..

Gewoon doen man, op zulke progressie mag je trots zijn!

Het is geen piraterij :p Ik leen de film gewoon even om te kijken.

Dedicated? :roflol: Qua training ok. Maar qua voeding vlieg ik regelmatig uit de bocht.

En goede trainingen en cardio en daardoor gewicht droppen is niet dedicated? :( Damn, dacht ik al die tijd wel dedicated te zijn lol :(

• #38.059
Hahahah doe jij dat echt helemaal zo? Waar haal jij de tijd toch vandaan :p Tegenwoordig kun je streamen enzo he, of via HDMI kabeltje.. Nou ja, the old way heeft ook wel zijn charmes I guess..

Gewoon doen man, op zulke progressie mag je trots zijn!

Ja man. Ik heb het graag netjes in een rek staan :) We hebben ook een mediabox enzo om te streamen, maar ik heb graag het doosje en de dvd :)

Ik zal er eens over nadenken ;)

En goede trainingen en cardio en daardoor gewicht droppen is niet dedicated? :( Damn, dacht ik al die tijd wel dedicated te zijn lol :(

Tja. You can't out train a bad diet. Behalve als je T3 en clen/eca hebt :roflol:

t*ring, 30 kg eraf :eek:. Is dat het doel waar je nu naar toe gaat? Op zich wel jammer van de VVM die ook deels sneuvelt, maar dat krijg je er binnen korte tijd wel weer erbij (spier geheugen??).

Terug
Naar boven