AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Omdat ik me niet lekker voel schat. Ik presteer niks meer bij het trainen, ben steeds maar moe.... en ok, als je voor de spiegel staat is het wel ok.
Maar die 2min maakt de rest van mijn dag niet goed hoor.

:roflol: tja het hoort erbij.
Maar als je liever meer kracht gericht traint is het idd wel ruk. Waarom cut je eigenlijk zo snel?
Ben zelf langzaam bezig en merk nog vrij weinig krachtverschil.

@sanca volgens mij kan deze log wel verplaatst worden naar de vrouwensectie:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.082
:roflol: tja het hoort erbij.
Maar als je liever meer kracht gericht traint is het idd wel ruk. Waarom cut je eigenlijk zo snel?
Ben zelf langzaam bezig en merk nog vrij weinig krachtverschil.

@sanca volgens mij kan deze log wel verplaatst worden naar de vrouwensectie:P

Omdat ik veel heb om weg te cutten en geen heel jaar ervoor wil uit trekken :p

hey, my penis disagrees!

• #38.084
Rustig cutten, rustig terug naar onderhoud, rustig opbouwen.

Dan kom je nooit meer veel vet aan.

• #38.086
Rustig cutten, rustig terug naar onderhoud, rustig opbouwen.

Dan kom je nooit meer veel vet aan.

Tja. Rustig cutten ging niet. Daar had ik teveel vet voor :p Over enkele weken de T3 eruit. Eens kijken wat er gebeurd. Dan nog de clen en de
eca eruit. Weer kijken wat er gebeurd. En dan de cardio beginnen minderen. Ik heb wel nog clen achter de hand in geval er een mega rebound
zou komen :o

Als jij straks in 1x gaat verhogen met 500 pf nog meer kcal dan komt er sowieso een rebound

• #38.088
Als jij straks in 1x gaat verhogen met 500 pf nog meer kcal dan komt er sowieso een rebound

Nah. Ga ik niet doen. Ik sta nu op onderhoud en dat blijft nog zeker zo tot na de vakantie. En die T3 maakt geen 500kcal verschil per dag lijkt me ;)

Omdat ik me niet lekker voel schat. Ik presteer niks meer bij het trainen, ben steeds maar moe.... en ok, als je voor de spiegel staat is het wel ok.
Maar die 2min maakt de rest van mijn dag niet goed hoor.
Langer voor de spiegel staan dan :P

• #38.091
vrijdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 56min
Bodyweight: 93kg (gisteren carb aanvaal gedaan)

Comments: SQ ging weer ruk. Maaaaaar.... na het squatten enkele gaatje bijgemaakt in mijn belt. En ta daaa. DL ging gelijk veel makkelijker.
Hopelijk was dat één van de redenen waarom LB de laatste tijd ook niet meer ging

Untitled.jpg

Farts all over the place:roflol:

Heb je AYCE pannenkoeken gedaan als carb-aanval?

• #38.095
Een beetje KH is dus wel nodig om zwaar te liften hebben we weer vastgesteld :)
Even een zijspoor: Waarom zitten trouwens zovel mensen negatief te doen als iemand straps gebruikt bij liften, en wordt een belt wel normaal gevonden? Blijkbaar scheelt dat ook heel veel gewicht in je lifts.

• #38.097
Een beetje KH is dus wel nodig om zwaar te liften hebben we weer vastgesteld :)
Even een zijspoor: Waarom zitten trouwens zovel mensen negatief te doen als iemand straps gebruikt bij liften, en wordt een belt wel normaal gevonden? Blijkbaar scheelt dat ook heel veel gewicht in je lifts.

Geen idee. Ik ben pro straps :) Maar goed, op PL wedstrijden is het niet toegelaten. En meestal zijn het ook alleen PL'ers wat erover zeiken.

Gast ik was eerst ook echt veel te dik en dat langzame is echt wel aan te raden, ook voor dat slappe vel. Ik deed een half jaar over 20kg, overigens zonder T3, ananas en al die andere meuk. Ik verloor ook geen kracht. Kan me voorstellen dat je er op deze manier geen reet meer aan vind.

Mijn tip is even 2 weken rond onderhoud en wat hoger in je vetten zodat je lijf zich weer wat normaler gaat voelen en dan weer rustig verder cutten.

Fantastisch. Nu heb je me ook nog aan het huilen gebracht. Zo dadelijk sla ik je met mijn handtas!
Ah je wil dus beter in je zomerjurkjes passen...dan snap ik waarom je zo snel gaat. :D

• #38.099
Gast ik was eerst ook echt veel te dik en dat langzame is echt wel aan te raden, ook voor dat slappe vel. Ik deed een half jaar over 20kg, overigens zonder T3, ananas en al die andere meuk. Ik verloor ook geen kracht. Kan me voorstellen dat je er op deze manier geen reet meer aan vind.

Mijn tip is even 2 weken rond onderhoud en wat hoger in je vetten zodat je lijf zich weer wat normaler gaat voelen en dan weer rustig verder cutten.

Het zijn nog maar 3 weken en dan ga ik terug naar onderhoud. Kracht komt wel weer na de vakantie met nieuwe ananas :p

Het zijn nog maar 3 weken en dan ga ik terug naar onderhoud. Kracht komt wel weer na de vakantie met nieuwe ananas :p
Wat is het nou? Janken dat je nu zwak en zielig bent en het niet meer ziet zitten, of deze stoere praat? Jij vrouw!

Terug
Naar boven