MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.101
Wat is het nou? Janken dat je nu zwak en zielig bent en het niet meer ziet zitten, of deze stoere praat? Jij vrouw!

Eerste janken en het wijf uithangen en na de vakantie terug haar op mijn borst en beuken :p Het is toch niet moeilijk Neus... je hebt toch ook een vrouw,
dan moet je dat toch allemaal al weten :p

Geen idee. Ik ben pro straps :) Maar goed, op PL wedstrijden is het niet toegelaten. En meestal zijn het ook alleen PL'ers wat erover zeiken.
Dat laatste zou kunnen, maar dan moeten ze niet zeiken in een BB log, waar hun regels niet belangrijk zijn. Zelf zou ik wel streven naar een sterke core waar je op eigen kracht mee kan liften, zelfs al zijn die gewichten wat lager, vind ik iets belangrijker dan sterke gripkracht. Maar een sportklimmer zal daar weer anders over denken :)

• #38.104
Dat laatste zou kunnen, maar dan moeten ze niet zeiken in een BB log, waar hun regels niet belangrijk zijn. Zelf zou ik wel streven naar een sterke core waar je op eigen kracht mee kan liften, zelfs al zijn die gewichten wat lager, vind ik iets belangrijker dan sterke gripkracht. Maar een sportklimmer zal daar weer anders over denken :)

Tja. Ik ben ook van mening dat je je spier moet trainen. Maakt niet uit of je straps, belts, sleeves noem maar op gebruikt.

Sorry Robke, zo'n vrouw heb ik niet. :D

Het is nog nieuw nu hé Neus :p

Hahah farts all over the place lekker Rob

• #38.106
zaterdag 07u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 45min
Bodyweight: 91kg

Comments: LISS cardio @ 140hbpm
15min fiets
15min step
15min crosstrainer

Zondag 07u00 training

Trainingstijd: 45min

Comments: LISS cardio @ 140hbpm
15min fiets
15min step
15min crosstrainer

• #38.107
maandag 10u00 training

Trainingstijd: 54min

Comments: dat ging best nog wel eens goed :)

Untitled.jpg

Netjes ouwe

Damn 91 kg en niets erbij in het weekend. Wat een toewijding! Mag je stoppen met de cut bij de 88 kg?

• #38.110

Thanks

Damn 91 kg en niets erbij in het weekend. Wat een toewijding! Mag je stoppen met de cut bij de 88 kg?

Tja. Het valt ook allemaal goed mee in de weekends tegenwoordig :) Ok, er wordt gedronken maar qua voeding is het allemaal netjes. En daarbij
komt dan ook nog eens het dansen wat eigenlijk gewoon extra cardio is.

En ja. Ik denk wel dat ik stop op 88. Nu ja, ik maak mijn T3 op en dan stopt de cut ook.

91kg shredded robro

komt steeds dichterbij :D

Bijna foto tijd :D

• #38.114
dbb contest ruik ik....

• #38.120
dinsdag 20u00 training

Trainingstijd: 60min

Comments: ik heb de indruk dat het allemaal weer terug wat beter begint te gaan. Of misschien ben ik gewend aan slechte trainingen nu :p

Untitled.jpg

Terug
Naar boven